Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

 

Un magazin online lipsit de recenzii de produse ori servicii creează un sentiment de neîncredere în mintea clientului. Audiența va considera că business-ul respectiv este evitat de clienți, că oamenii nu prea cumpără de acolo, vânzările sunt reduse, ceea ce afectează în mod direct credibilitatea, reputația și scade profitul.

 

Recenziile stimulează decizia de achiziție

Conform statisticilor, aproximativ 90% dintre consumatori sunt de părere că prezența unor recenzii reale influențează direct decizia lor de a alege între un produs sau altul.

1. Recenziile optimizează imaginea brandului față de eventualii clienți

Faptul că un business permite clienților să evalueze achiziția și să formuleze potențiale recomandări pentru îmbunătățirea calității serviciilor și a produselor reprezintă un gest de respect în fața audiență. Acest lucru ajută la scăderea riscului de respingere și de produse abandonate.

2. Recenziile ajută la fidelizarea clienților deja câștigați

Recenziile generează achiziții repetate, sporesc încrederea clienților în acel brand și astfel are loc și o creștere a ratei de retenție. Este mult mai costisitor să atragi clienți noi, decât să îi reții pe cei deja existenți.

Review-urile cumpărătorilor formează viitori clienți fideli, viitori clienți mai informați, comenzi recurente, vânzări repetate și un business profitabil.

3. Opiniile consumatorilor cresc credibilitatea magazinelor online

Atât comerțul online, cât și cel offline sunt fundamentate pe credibilitate. În acest sens, un rol esențial îl ocupă opiniile consumatorilor. Studiile arată că aproximativ 80% dintre clienți sunt influențați de recenziile online înainte de a cumpăra un produs, la fel de mult ca de recomandările cunoștințelor.

Părerile online le înlocuiesc pe cele verbale. Dacă atunci când intri într-un magazin fizic ai posibilitatea de a evalua în detaliu produsul înainte de a-l cumpăra, de același lucru ai nevoie și în cazul cumpărăturilor online. Așadar, adăugarea review-urilor primite de la clienți elimină îndoielile care influențează decizia de achiziționare și strică finalizarea unei vânzări.

4. Recenziile aduc mai aproape clienții interesați de produsele care servesc nevoilor personale

Ca magazin online îți este util să descoperi tipul de produs care are cel mai mult succes în rândul publicului, pentru ca apoi să adaptezi catalogul conform preferințelor și nevoilor audienței. Adaptarea catalogului de produse în funcție de rating ajută potențialul client să obțină informații relevante referitoare la produsele care se pliază perfect nevoilor personale și bugetului alocat.

5. Transparența față de clienți

Faptul că magazinul online acceptă atât recenziile pozitive, cât și pe cele negative, denotă transparență și credibilitate. Conform unor studii, persoanele care caută și descoperă recenziile negative convertesc mai bine, deoarece se află în etapa de documentare și urmează să cumpere produsul despre care citesc.

De exemplu, dacă un produs are 15 review-uri, dintre care 5 sunt negative, acestea din urmă îi confirmă persoanei că celelalte 10 sunt credibile și într-adevăr au fost scrise de clienți și nu de angajați.

În plus, pentru fiecare recenzie negativă, magazinul poate interveni cu clarificări acolo unde se cer. Această mișcare dă dovadă de implicare în relația business-client, lucru care va forma o părere pozitivă potențialilor cumpărători.

Platforma 2cents.ro vine în sprijinul business-urilor și a clienților, în egală măsură! Platforma este dedicată clienților care doresc să se exprime, să caute repere și informații care să le simplifice etapa de research. Pe de altă parte, firmele au șansa să descopere aici informații brute și păreri directe de la oameni asociate serviciilor și produselor oferite.

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.