Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

 

 

Promovat de VTEX, concursul inclus în lista Guinness World Records, prin care studenții sunt încurajțai să urmeze o carieră digitală și să își dezvolte cunoștințele în afaceri, este deschis pentru participanții din întreaga lume și are ca miză o excursie pe 5 continente pentru câștigător

 

 

București, 24 iunie 2022 – TETRIX, recunoscut de către Guinness World Records (GWR) drept cel mai mare concurs din lume dedicat studiilor de business, continuă să inspire și să încurajeze participanții să urmeze o carieră în domeniul digital și să-și îmbunătățească cunoștințele în afaceri. Conform punctajelor obținute de studenți în timpul competiției, universitățile din Argentina, Brazilia, Columbia și Chile sunt cele mai bune universități la nivel global în clasamentul Tetrix.

 

În cadrul ediției din 2021, Universitatea din Buenos Aires (UBA) a ocupat cea mai bună poziție la nivel global, fiind urmată de Universitatea din Valle (Univalle) din Columbia pe al doilea loc și de Estácio de Sá din Brazilia pe cel de-al treilea. De asemenea, în cadrul competiției, s-au remarcat și universități din Asia și Africa, iar Universitatea din Mysore (India) și Universitatea Internațională din Africa de Est (Uganda) au avut reprezentanți în finala ediției 2021.

 

Tinerii din România, studenți sau absolvenți de facultate în perioada 2017-2021, din orice domeniu, cu competențe lingvistice într-una din limbile: Engleză, Spaniolă sau Portugheză, sunt așteptați să se înscrie în competiție până pe 14 august 2022.

 

„Clasamentul universităților din cadrul concursului este încă o dovadă a faptului că Tetrix și-a atins obiectivele educaționale și că a reușit să aducă laolaltă numeroase contexte și idei culturale și etnice. Implicarea studenților și a instituțiilor de învățământ din multiple țări a fost impresionantă și esențială pentru a crea  oportunități egale pentru toată lumea în ecosistemul comerțului digital”, spune Mariano Gomide de Faria, fondator și co-CEO VTEX.

 

“Din punctul nostru de vedere, inovația într-un domeniu este dictată de interesul tinerilor față de el. Cu cât avem mai mulți tineri care-și doresc o carieră în domeniu, indiferent că este vorba despre ecommerce ca business sau despre tehnologia din spatele lui, cu atât avem mai multe șanse de creștere. Tetrix este o competiție pentru studenți și absolvenți, dar, mai mult de atât, Tetrix este un mod de a descoperi tineri extraordinari, ale căror perfomanțe și idei ne vor ajuta ca industrie. România a participat și în trecut la competiție și sperăm ca anul acesta să avem România și pe podium”, declară Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP în cadrul VTEX.

 

În 2021, Tetrix a avut peste 154.000 de participanți din 84 de țări, un număr-record de cereri, care i-au obținut recunoașterea de către Guinness World Records (GWR). Câștigătoarea ultimei ediții, organizate la Rio de Janeiro, a fost Francisca Avaria din Chile.

 

Pentru a participa la ediția din acest an, cei interesați - studenți și absolvenți din perioada 2017-2021 – se pot înscrie până de 14 august, pe site-ul concursului. Tetrix răsplătește câștigătorul cu o excursie pe cinci continente. Acestuia i se vor prezenta ultimele noutăți în materie de transformare digitală prin vizite la marile companii de tehnologie și participare la evenimente și la seminare în domeniul tehnologiei.

 

Promovat de VTEX, o platformă enterprise de comerț digital destinată brandurilor și retailerilor, și sponsorizat de Casa & Vídeo, Omega Energia, FGV EAESP și Twilio, concursul încurajează ecosistemul digital, creând astfel o rețea valoroasă a talentelor pregătite pentru viitor. De asemenea, aceste companii au acces la participanții care s-au remarcat cel mai mult, luând în calcul posibilitatea unor viitoare oportunități de angajare.

 

Universitățile situate pe cele mai bune poziții la ediția 2021 a Tetrix

  1. Universitatea din Buenos Aires (UBA), Argentina
  2. Universitatea din Valle (Univalle), Columbia
  3. Universitatea Estácio de Sá, Brazilia
  4. Universitatea din  São Paulo (USP), Brazilia
  5. Universitatea Națională din Córdoba (UNC), Argentina
  6. Universitatea Națională din Colombia (UNAL), Columbia
  7. SENA (Serviciu Național de Învățare), Columbia
  8. Universitatea Federală din Rio de Janeiro (UFRJ), Brazilia
  9. Universitatea Paulista (UNIP), Brazilia
  10. Universitatea Adolfo Ibañez (UAI), Chile

 

Detalii concurs Tetrix:

Participanți: studenți și noi absolvenți (între 2017 și 2021) din orice profil, cu competențe de limbă portugheză, engleză sau spaniolă.

 

Pentru depunerea cererilor și informații, accesează linkul.

 

Calendarul programului:

     Până pe 14 august: Înscrieri

     15-28 august: prima fază a concursului (online)

     5 septembrie - 2 octombrie: A doua fază a TETRIX (online)

     5 și 6 noiembrie: semifinale și finale, la Rio de Janeiro

 

Pentru a afla mai multe despre inițiativele educaționale VTEX și despre posturile disponibile, accesează acest  link.

* * * * *

Despre VTEX

VTEX (NYSE:VTEX) furnizează o platformă enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își conduc toate operațiunile din propriul univers de comerț. VTEX asigură clienților săi calea spre succes, contribuind la accelerarea dezvoltării afacerilor lor prin furnizarea unei soluții complete de comerț, marketplace și OMS. Suntem alături de companiile din toată lumea și le sprijinim în procesul lor de dezvoltare, gestionare și furnizare a unor experiențe native și avansate de comerț B2B, B2C și de marketplace. Contribuția noastră se măsoară în obținerea unui time-to-market extrem de rapid și fără complicații.

În calitate de lider în domeniul platformelor de comerț digital, VTEX se bucură de încrederea a peste 2.400 de clienți, printre care AbInbev, Carrefour, Colgate, Motorola și Whirlpool, având peste 3.200 de magazine online active în 38 de țări (date pentru anul fiscal care s-a încheiat la 31 decembrie 2021). Pentru informații suplimentare, vizitează www.vtex.com.

 

 

Contact cu presa VTEX

Fulvia Meiroșu

Email: [email protected]

 

 

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.