Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

 

In general, nu ne gandim prea des sa cumparam si sa consumam curmale, poate si din cauza ca nu sunt suficient de promovate in ceea ce privesc beneficiile lor pentru sanatate.

Curmale medjool se gasesc in palmieri. In Africa de Nord si Orientul mijlociu, curmalele se regasesc in multe feluri de mancare, proaspete sau uscate. La noi, se consuma mai mult uscate.

Curmalele medjool bio ar trebui consumate mai des, pentru ca sunt foarte bogate in vitamine, fibre si antioxidanti. Iata care sunt cele mai importante beneficii pentru sanatate:

Curmalele sunt bogate in carbohidrati si sarace in grasimi

Carbohidratii lupta eficient importiva hipertensiunii arteriale si curmalele au continut 0 de grasimi.

Curmalele sunt bogate in fibre

Curmale medjoo bio in mod special ajuta la o mai buna digestie si la combaterea constipatiei temporare.

Sunt bogate in oligoelemente

Curmalele contin cupru, zinc si chiar fier, fiind ideale pentru persoanele care sufera de anemie. In 100 de grade de curmale, exista 0.90 g de fier, adica 11% din doza zilnica recomandata.

Sunt bogate in aminoacizi si antioxidanti

Curmalul contine diversi aminoacizi ce ajuta la reducerea tensiunii arteriale si a durerilor articulare, in timp ce antioxidantii ajuta la combaterea imbatranirii celulare.

Contin o sumedenie de minerale

Curmalele contin potasiu, magneziu, fosfor si chiar si calciu, cee ace ajuta la micsorarea riscului de accident vascular cerebral si reducerea tensiunii arteriale.

In plus, curmalele sunt foarte bogate in vitamin si proteine, ajutand la reglarea apetitului.

Lupta impotriva oboselii

Datorita nutrientilor, curmalele ajuta la combaterea oboselii si la intarirea sistemului imunitar.  Se recomanda consumul de curmale in mod deosebit inainte de inceperea sezonului rece, ajutand organismul sa capete o mai buna imunitate si sa lupte impotriva agresiunilor externe.

Atentie insa, curmalele uscate sunt foarte bogate in calorii, chiar daca au avantajul saturatiei, sunt recomandate doar pentru a satisface poftele mici. In timpul unei diete, este de preferat sa se consume curmale proaspete sau curmale uscate doar in cantitati moderate.

Curmalele pot fi consumate in orice moment al zilei, direct, fara niciun adaos, fie ca gustare, fie ca desert. Recomandarile sutn trei curmale uscate pe zi, echivalentul a 20-35 grame pe zi.

 

S.C SMART CAMPAIGN  ADVERTISING SRL 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.