Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

 

Datele Rețelei de sănătate REGINA MARIA arată o creștere de 15% a segmentului de abonamente medicale și o dublare a numărului de companii de tip IMM care au ales acest beneficiu pentru angajați. Pe fondul pandemiei, companiile au optat pentru abonamente mai scumpe, cu mai multe servicii medicale incluse.

 

 

București, 26 ianuarie 2022 - Într-o perioadă care a accentuat importanța sănătății, companiile, dar și persoanele fizice au ales să își protejeze sănătatea, cu ajutorul abonamentelor medicale. În 2021, segmentul abonamentelor medicale REGINA MARIA a crescut cu 15% în comparație cu anul precedent, la fel și frecvența de accesare și utilizare a serviciilor incluse în pachetele medicale.

 

Ultimii doi ani au dus la un interes mai mare pentru prevenție, numărul companiilor care au oferit angajaților abonamente medicale crescând cu 65%. În prezent, REGINA MARIA gestionează un portofoliu de 7.600 de companii.

Creșterea cea mai importantă este cea a companiilor de tip IMM (mici și mijlocii) – de peste 2,5 ori mai mare. Doar în ultimul an au intrat în portofoliul Rețelei peste 1.000 de astfel de companii care nu mai oferiseră până atunci beneficii de sănătate angajaților.

 

„Provocările pe care le traversează piața muncii în această perioadă sunt majore și asistăm deja la transformări ale modului în care lucrăm, în care ne raportăm la job și în care avem grijă de sănătatea angajaților noștri. Începem să vedem aceste transformări la clienții noștri din toate domeniile, care se adaptează rapid noii realități și investesc în pachete medicale mult mai complexe, care oferă acces la o gamă extinsă de medici și servicii. Un alt subiect extrem de important este cel al bunăstării emoționale a angajaților, devenit o prioritate pentru companii, care investesc tot mai mult în programe de wellbeing și sănătate mintală. Astfel, abonamentele sunt completate de programe dedicate de consiliere, atât psihologică, cât și de nutriție, stress management, igiena somnului, pe care noi le oferim deja prin programul Corporate Sano. Universul abonatului s-a modificat semnificativ în ultimii ani, serviciile s-au diversificat, acoperind cât mai mult din nevoile angajaților și familiilor acestora. Așa că, tendința de creștere a segmentului de abonamente se va accentua pe termen mediu și lung.,  declară Andreea Minuță, director executiv al Diviziei de Abonamente REGINA MARIA.

 

În prezent, Rețeaua REGINA MARIA gestionează aproximativ 690.000 de abonamente medicale Județele cu cei mai mulți abonați sunt București, Brașov, Cluj, Timiș, Dolj, Iași, Mureș, Constanța, angajați din industrii precum IT&Telecom, Finanţe&Asigurări și Auto, retail, manufactură. Primele 3 industrii reprezintă aproximativ 46% din întregul portofoliu.

 

Companiile investesc mai mult în beneficiile de sănătate

În 2021, aproximativ 50% din abonații Regina Maria au beneficiat de abonamente care includ o gamă mare de servicii medicale, tendință care a debutat în 2020 și care se va menține și în perioada următoare. Preocuparea pentru sănătatea angajaților în context pandemic a generat și o creștere de aproximativ 65% a campaniilor de screening derulate de companii, cu scopul de a depista la timp eventuale afecțiuni, inclusiv oncologice, și independent de serviciile incluse în abonamente.  

La rândul lor, angajații au achiziționat pentru ei și familiile lor pachete complexe, direct din magazinul online REGINA MARIA – peste 50% din abonamentele achiziționate sunt de tip premium.

 

Topul celor mai accesate specialități de abonați

Cele mai accesate specialități medicale de către abonați în 2021 au fost analizele de laborator, serviciile de obstetrică – ginecologie, radiologie și imagistică medicală, dermatologie, medicină internă, ORL, pediatrie și endocrinologie, însumând peste 1,5 milioane de vizite.

Creșterile cele mai mari au fost înregistrate de specialități precum ginecologie, dermatologie, endocrinologie, cardiologie, gastroenterologie, neurologie și alergologie. În plus, numărul de consultații de psihologie și psihoterapie s-a dublat de la începutul pandemiei și până în prezent, semn că abonații au resimțit efectele acesteia nu doar fizic, ci și psihic.

 

Cotă de piață de 40% în topul celor mai mari companii

În prezent, REGINA MARIA deține o cotă de piață de 40% din topul celor mai mari 1.000 de companii din România. Mai mult, două treimi dintre aceste companii oferă angajaților un abonament medical ca beneficiu extrasalarial, cu atât mai mult cu cât acest produs include servicii medicale de prevenție, dar și suport în situații complexe medical.

Conform studiului EY - „Piața abonamentelor medicale: analiza impactului economic și social în România”, în România există peste 1,6 milioane de abonați, reprezentând peste 30% din totalul angajaților activi din economie. Comparativ, în România numărul abonamentelor este de 4 ori mai mare decât cel al asigurărilor medicale.

Același raport arată că profitul obţinut din abonamente rămâne în ţară şi este reinvestit în sistemul medical, prin crearea de infrastructură modernă, pregătirea continuă a cadrelor medicale sau construcția de spitale. Așadar, abonamentul medical are un dublu rol în sistemul medical: soluţie de prevenţie şi de menţinere a stării de sănătate, şi soluţie de finanţare pentru dezvoltarea sistemului medical.

Abonamentele medicale îi ajută pe angajați să afle la timp de eventuale probleme de sănătate și pun accentul pe importanța prevenției, generând un impact de 776 milioane de euro la nivelul veniturilor pe lanțul valoric.

Abonamentele medicale cuprind până la 90% din investigațiile anuale recomandate, consultații și investigații medicale (laborator, imagistică, radiologie), gratuit sau cu discount, în funcție de pachetul achiziționat al angajatului. De asemenea, abonamentele REGINA MARIA includ până la 90% din investigațiile recomandate pacienților care s-au confruntat cu infecția de COVID-19 - de la consultații, analize și până la imagistică.

 

 

Despre Rețeaua de Sănătate REGINA MARIA

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA este lider în calitatea serviciilor medicale din România, fiind singurul operator care deține trei spitale cu acreditări internaționale. Prin cele 13 acreditări deținute – o performanță unică în Europa Centrală și de Est, REGINA MARIA demonstrează constant angajamentul său pentru excelența medicală și siguranța îngrijirii pacienților.

 Totodată, REGINA MARIA a inovat și segmentul serviciilor medicale pentru companii, lansând în premieră în România conceptul de abonamente corporate, în urmă cu 26 de ani. Mai recent, compania a dezvoltat și pachete medicale specializate pentru IMM și persoane fizice, gestionând în prezent un portofoliu de 690.000 de abonamente. În plus, în ultimii 10 ani, REGINA MARIA a investit peste 160 de milioane de euro în dezvoltarea sistemului medical din România, prin modernizarea sau deschiderea de noi locații, achiziția de aparatură performantă și pregătirea echipelor medicale.

REGINA MARIA este singura companie de servicii medicale din România care a preluat în totalitate și a integrat cu succes peste 30 de alți jucători de pe piață, având o prezență proprie în 21 de județe și acoperire națională prin intermediul celor peste 310 clinici partenere. Compania reunește peste 7.500 de angajați și colaboratori și oferă servicii complete de spitalizare și chirurgie, maternitate, policlinică, imagistică, laborator și stocare de celule stem, unui număr de peste 5 milioane de pacienți.

În timpul pandemiei COVID-19, REGINA MARIA a implicat în testare 9 laboratoare de biologie moleculară din Rețea, atingând o capacitate de prelucrare de peste 4000 teste RT-PCR/zi.

 

 

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.