Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Campanii PPC, Google Ads & co. – Indispensabile intr-o strategie eficienta de marketing online

Ce inseamna PPC? Cum te ajuta daca ai un magazin online? Poti face campanii PPC singur sau ai nevoie de un specialist? Daca ai un magazin online, este necesar sa cunosti toate aceste detalii!

Doua dintre provocarile cu care se confrunta antreprenorii care isi desfasoara activitatea in mediul online sunt dificultatile in a atrage atentia publicului tinta pe care il au si, ulterior, generarea de vanzari. Din fericire, exista foarte multe tool-uri care pot fi utilizate in beneficiul afacerilor online, iar una dintre cele mai eficiente solutii este reprezentata de implementarea de campanii PPC. Pay-Per-Click, prescurtat PPC, este o metoda de advertising pentru care beneficiarul – proprietarul magazinului online – plateste doar atunci cand utilizatorul – potentialul client al magazinului online – da click pe reclama. Insa, lucrurile nu sunt atat de simple precum par.

Desi esti antreprenor si detii un magazin online, nu este obligatoriu sa ai cunostinte avansate de marketing online. Iar daca planuiesti sa te documentezi cu privire la metodele de promovare online – de exemplu, PPC – s-ar putea sa constati ca nu vei mai avea timp si resurse de energie pentru a te ocupa de alte aspecte importante legate de magazin, care depind in totalitate de tine. Un bun antreprenor stie care sunt sarcinile de care se poate ocupa singur si care sunt cele pe care le poate delega specialistilor, iar o campanie PPC se incadreaza in cea de-a doua categorie. Pentru a afla concret de ce este nevoie de un expert PPC pentru magazinele online, am cautat informatii in agentia Optimized, specializata in astfel de campanii pe diverse platforme, inclusiv Google Ads (fosta platforma Ads), si – un aspect foarte important – formata dintr-o echipa cu experienta in e-commerce.

Specialistul PPC cunoaste toate etapele premergatoare implementarii unei campanii PPC

Pentru ca o campanie PPC sa fie eficienta, sunt necesari mai multi pasi. Unul dintre acestia este identificarea cuvintelor cheie (keywords) relevante pentru produsul pe care doresti sa il promovezi, dar si pentru publicul tau tinta. Acest research implica mult timp, insa nu poate fi trecut cu vederea, fiind fundamental. Pe langa expertiza, un specialist PPC utilizeaza si anumite tool-uri care ii permit sa identifice combinatia perfecta de cuvinte cheie.

Lasand partea tehnica, alegerea cuvintelor cheie potrivite presupune si utilizarea unor tehnici de persuasiune. Un specialist PPC cu experienta in e-commerce, asa cum sunt cei de la Optimized, intelege importanta utilizarii acestor tehnici si a limbajului adecvat in campaniile PPC. Un copy eficient pentru reclama PPC va actiona ca un trigger pentru publicul tinta, generand rezultatul pe care il urmaresti: oamenii vor dori sa afle mai multe despre produs, iar vizitatorii se vor transforma in clienti.

Specialistul PPC are experienta necesara pentru a lucra cu diverse platforme

Intr-o campanie PPC de succes, prezenta pe platforme PPC diferite – Google Ads, Facebook Ads, Twitter Ads si multe altele – este obligatorie. Bineinteles, specialistul PPC va alege platformele relevante pentru brandul si obiectivele tale. Acest lucru presupune pe de-o parte detinerea cunostintelor necesare pentru administrarea fiecarui cont si, pe de alta parte, mult timp alocat pentru implementare si monitorizare.

In plus, felul in care oamenii se comporta pe diverse platforme este diferit. Un specialist PPC cunoaste toate aceste aspecte si le coreleaza cu obiectivele tale de business pentru a crea brand awareness si pentru a trezi interesul potentialilor clienti, in functie de platforma in care se implementeaza o campanie PPC.

Diferenta se masoara in rezultate

Aspectele mentionate anterior cu privire la rolul unui specialist PPC in implementarea unei campanii PPC de succes reprezinta doar o picatura din oceanul de cunostinte pe care le detine o echipa cu experienta, dedicata obtinerii de rezultate pentru business-ul tau. Selectarea cuvintelor cheie si crearea unui cont Google Ads nu sunt nici pe departe suficiente, iar un alt aspect foarte important, de care poate sa depinda intreaga campanie PPC, este optimizarea.

Trebuie sa stii ca exista posibilitatea ca anuntul tau din Google Ads sau orice alta platforma sa fie accesat de roboti, ceea ce inseamna pierderi de bani pentru tine si zero rezultate. Un specialist PPC va impiedica acest lucru, iar rezultatele sunt vizibile, cu ajutorul rapoartelor de performanta. Pe de alta parte, o echipa cu expertiza, precum cea de la Optimized, utilizeaza tool-uri care permit identificarea cauzei pentru care anuntul de pe Google Ads sau alta platforma pentru ads nu genereaza conversii, optimizand ulterior campania.

Cea mai sigura abordare pe care o poti avea in ceea ce priveste campania PPC pentru magazinul tau online, mai ales daca nu doresti sa iti asumi riscul de a inregistra pierderi de timp si de bani, este aceea de a apela la specialisti. Acestia iti ofera garantia unor rezultate palpabile, care se vor reflecta in cresterea numarului de vanzari intr-un timp extrem de scurt. In caz contrar, vei fi nevoit sa treci printr-un proces anevoios de trial & error, care iti va consuma timp pretios si iti va epuiza bugetul.

 

Date de contact:
https://www.optimized.ro/
[email protected]

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.