Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

 

CRM-ul este un soft de gestionare a relatiei cu clientii, ce este folositor in organizarea si arhivarea informatiilor de contact, gestionarea comunicarii, urmarirea documentelor si discutiilor avute cu clientii actuali si potentiali.
 

Un CRM ofera transparenta in ceea ce priveste toate procesele de interactiune cu un potential client sau cu un client deja existent, impunand reguli clare care te ajuta sa pui in practica strategia de marketing, respectiv cea de vanzare.
 

Datorita unui soft CRM, poti centraliza vizitele sau planificarile interne cat si ofertele de la clienti avand toate aceste detalii intr-o singura baza de date, poti imbunatati procesele de vanzari monitorzand cu usurinta rezultatele departamentului. Utilizand un soft CRM, toate activitatile din firma sunt mai ordonate si mai eficiente, poti automatiza sarcini de lucru atat pentru tine cat si pentru echipa ta avand toate informatiile vizibile in calendarul firmei.


 

Un soft CRM te ajuta de asemenea sa cunosti mult mai bine metoda de lucru a angajatilor tai, oferindu-ti posibilitatea de a planifica si monitoriza constant munca acestora si de a interveni acolo unde este cazul. Vezi in timp real evolutia vanzarilor de la primul contact pana la finalizarea acesteia, cu o singura cautare ai acces imediat la tot istoricul unui client (toate discutiile cu acesta, ce documente au fost trimise, cand si de catre cine, care dintre colegii a discutat cu acesta si ce notificari sau e-mailuri a vazut…etc)

 

Cand realizezi ca ai nevoie de implementarea unui soft CRM in compania ta?


In momentul in care ai informatii inexacte, nestructurate despre clienti, pierzi oportunitati iar vanzarile sunt in descrestere, vrei sa scalezi business-ul si tu inca te bazezi pe excel, un client iti cere ajutorul iar managerul lipseste si nu te poate ajuta nimeni deoarece nimeni nu stie nimic despre el,  aceste lucruri iti ingreuneaza procesul de vanzare oferind companiei tale o imagine lipsita de profesionalism. Un soft CRM te ajuta sa planifici si sa pregatesti campaniile de marketing, sa fidelizezi clienti existenti si sa cunosti impactul actiunilor de marketing.

 

Beneficiile unui soft CRM

 

Cu ajutorul unui soft CRM beneficiezi de cele mai noi tehnologii si poti accesa datele oriunde te-ai afla, targhetezi usor si corect potentiali clienti, fortifici si imbunatatesti relatia cu cei existenti oferindu-le servicii de calitate si solutii in timp util la eventuale neclaritati sau probleme. Avand toate informatiile colectate despre clienti tai intr-obaza de date, echipa de pe departamentul de vanzari va putea monitoriza cu usurinta daca eforturile depuse au efectul dorit de acestia.

Prin implementarea unui soft CRM, cresti performanta in firma prin automatizarea proceselor de lucru, deoarece un CRM te ajuta sa trimiti notificari si e-mailuri automat, sa personalizezi mesajele catre clienti adaptand comunicarea in functie de profilul fiecaruia, aratandu-le acestora ca le oferi servicii de calitate si toata atentia ta.

Avand in vedere ca departamentul de marketing se afla intr-o stransa legatura cu cel de vanzari, este necesara o continuitate intre cele doua departamente, iar un soft CRM are un rol foarte important in a asigura un flux de lucru eficient si de a mentine relatia de interdependenta dintre acestea.

 

Un soft CRM, aduce o gama larga de beneficii ce nu pot fi contestate, daca esti hotarat sa-ti maresti portofoliul de clienti si sa optimizezi fluxul de vanzari, implementarea unei astfel de platforme este solutia ce-a mai eficienta. Daca anumite procese iti sunt neclare, viziteaza pagina celor de la MEFI.ro si testeaza un soft CRM care te va ajuta sa administrezi mult mai usor compania.

Un reprezentant al platformei te va ajuta sa-ti clarifici indoielile si iti va oferi informatii suplimentare cu privire la implementarea in compania ta.

www.mefi.ro

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.