Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

 

In momentul in care cumparam un laptop nou beneficiem de o garantie de 2 ani sau 3 ani pentru orice eventuala defectiune sau problema aparuta la laptop. In acest interval de timp pentru orice defectiune vom beneficia de service sau asistenta din partea producatorului sau din partea comerciantului. Odata cu trecerea perioadei de garantie lucrurile se schimba si nu mai putem sa apelam la producatori sau la comercianti pentru rezolvarea defectiunilor.

 

Odata ce un laptop iese din garantie, foarte multa lume face aceleasi greseli in privinta intretinerii laptopului, greseli care conduc la deteriorarea mult mai rapida a acestuia.Astfel, in loc sa apelam la profesionistii unei firme care ofera service laptop, ne ocupam pe cont propriu de rezolvarea defectiunilor sau apelam la prieteni sau cunostinte care se informeaza din mediul online.

 

Greseli in intretinerea laptopului

 

Una dintre marile greseli in privinta intretinerii laptopului odata ce acesta a iesit din perioada de garantie este aceea de a nu mai merge cu laptopul in service pentru operatiuni de intretinere. Cu alte cuvinte, nu se mai apeleaza la specialistii in intretinerea laptopului pentru curatarea prafului, pentru devirusare, pentru schimbarea de pasta termoconductoare sau pentru verificarea performantelor laptopului si eventual inlocuirea unor parti componente.

 

O alta greseala des intalnita in privinta intretinerii laptopului odata ce acesta a iesit din perioada de garantie este cautarea celor mai ieftine solutii pentru rezolvarea unei defectiuni sau a unei probleme. In acest sens, in loc sa te adresezi unui service laptop profesionist, alegi sa apelezi la vecini, cunostinte, prieteni sau membrii ai familiei care afirma ca stiu cum sa rezolve problema cu care te confrunti. Chiar daca initial poate problema sau defectiunea a fost rezolvata, se prea poate ca in timp scurt sa constientizezi faptul ca improvizatia respectiva a dus la pagube si mai mari, poate chiar la imposibilitatea de a mai folosi laptopul respectiv, sau chiar la dauna totala a acestuia.

 

Tot printre greselile comune in ceea ce priveste mentenanta laptopului este aceea in care incercam pe cont propriu sa ne ocupa de intretinerea laptopului sau de rezolvarea unor probleme. Datorita faptului ca avem la indemana internetul, de multe ori suntem tentati sa folosim surubelnita si informatiile de pe internet pentru a gasi rezolvarea problemei la laptop. Ei bine, nefiind specialisti exista riscul sa provocam daune si mai mari, daune care ulterior sa ne coste mult mai mult.

 

Alege companiile specializate in service laptopuri

 

Fie ca ai nevoie doar de mentenanta si intretinere pentru laptop, fie ca iti doresti rezolvarea unei probleme care nu permite functionarea in parametrii optimi, cea mai inspirata alegere o reprezinta o companie specializata in service pentru laptopuri. Un service autorizat in acest domeniu de activitate pune la dispozitia oricarui client personal calificat si cu experienta, echipamente si aparatura moderna pentru diagnosticare si pentru rezolvarea problemelor, dar si piese pentru inlocuirea pieselor uzate.

 

Daca ai nevoie de service laptop este indicat sa te adresezi unei companii care detine o experienta de multi ani in acest domeniu si care vine cu un portofoliu important. Atunci cand alegi sa lasi in seama profesionistilor orice problema aparuta la laptopul tau sau intretinerea acestuia, vei putea sa beneficiezi de o noua garantie.Cu alte cuvinte, atunci cand beneficiezi de serviciile unei companii autorizate vei primi garantie pentru urmatoarele 3, 6 sau 12 luni, in functie de procedurile efectuate.

 

Este recomandat sa fie evitate improvizatiile si economiile de moment in privinta intretinerii laptopului si sa se apeleze doar la companiile autorizate din domeniu. Pentru toti aceia care au nevoie de service laptop in Bucuresti, compania Computer SHOP & Service LAPTOP ofera servicii complete si pune la dispozitie o echipa de profesionisti. Detalii suplimentare pot fi gasite pe servicecomputer.ro.

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Direcția Marketing – marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.