Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

 

Din metodele de promovare ale unui brand, astazi nu pot lipsi campaniile de publicitate Google Ads. Desi este considerat un canal de marketing relativ scump, Google Ads este una dintre cele mai eficiente forme de a-ti face vizibil brandul. Poti ajunge mai rapid si mai aproape de clientii tai, prin intermediul acestor campanii bine optimizate, fie ca vorbim de cele de Search, fie ca vorbim de reteaua de afisari.

Cel mai popular motor de cautare din lume este liantul dintre tine si potentialii clienti si iti poate creste numarul de incasari intr-un orizont mai scurt de timp, fata de alte canale. Daca vrei sa te promovezi pe Google, afla care sunt cele mai populare 2 tool-uri gratuite, care te vor ajuta sa iti optimizezi in mod eficient campaniile.

 

Google Keyword Planner

In campaniile Google Search, un tool extrem de eficient este Google Keyword Planner. Pentru ca aceste reclame se axeaza pe anumite cuvinte cheie (key-words), ai nevoie de cat mai multe insight-uri despre numarul de cautari per fiecare cuvant sau expresie. Ei bine, nicio campanie Pay-Per-Click nu ar trebui sa fie implementata fara acest tool, care asigura o transparenta totala asupra cautarilor in Google. Sa luam un exemplu: esti un brand de pantofi, cu preturi accesibile.

Faci o lista cu cele mai relevante cuvinte cheie, din perspectiva ta: „pantofi ieftini”, „pantofi de dama”, „pantofi”, „pantofi de piele” si asa mai departe. Cu ajutorul Google Keyword Planner, vei putea afla care este numarul maxim de cautari in fiecare luna pentru fiecare cuvant sau expresie, cat de mare este concurenta atunci cand vine vorba de acel cuvant sau expresie si cat de costa sa licitezi acel cuvant / acea expresie, intr-o campanie de tip Pay-Per-Click.

 

Google Search Console

Website-ul este un element foarte important in marketingul digital, ce dicteaza performanta campaniilor de promovare prin Google Ads. Motorul de cautare are proprii algoritmi de evaluare, prin care fiecare website primeste un calificativ. Cu cat va fi mai slab calificativul, cu atat mai mare trebuie sa fie bugetul tau de promovare. Cu toate ca vei cheltui mai multi bani, campaniile tale nu vor performa excelent, pana nu iti vei solutiona problemele website-ului.

Asadar, cu ajutorul Google Search Console, vei putea accesa informatii despre viteza de incarcare a site-ului tau, indexarea paginilor si eficienta platformei web. Vei obtine rapoarte relevante, ce te vor ajuta sa faci optimizari eficiente din perspectiva tehnica. Vei putea sa intelegi mult mai bine cum vede platforma Google performanta unui site web si ce lucruri sunt de imbunatatit. Iata un alt tool fara de care nu poti sa lucrezi eficient in domeniul Google Ads. Trece-l pe lista!

 

Ia langa tine expertii in publicitate Google Ads

Daca vrei sa faci publicitate Google Ads la cel mai inalt nivel, sa iti optimizezi cheltuielile si sa obtii cele mai bune rezultate, iti recomandam sa colaborezi direct cu expertii de la Fortin.Agency. Aceasta agentie are toate datele pentru a te ajuta sa iti duci afacerea la un alt nivel, chiar si pe timp de pandemie.

Iti va pune la dispozitie cei mai buni specialisti, care tin pasul cu toate trendurile din domeniul marketinigului digital, si te va ajuta sa iti consolidezi imaginea brandului in piata. Fortin.Agency a adus in prima pozitie in Google foarte multe branduri, din arii extrem de diverse de activitate. Tine-i aproape si vei avea succes!

Vezi pe Fortin.Agency tot ce te intereseaza despre noile servicii de publicitate la care trebuie sa apelezi pentru o buna vizibilitate in mediul online.

 

 

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.