Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

 

Administrarea unui spaţiu de birouri nu este o responsabilitate uşoară, indiferent de cât de multe birouri ar fi vorba şi de spaţiul acestora. Pentru că timpul de lucru încărcat nu mai permite angajaţilor să îşi facă ordine şi curăţenie în birou, lucru care intră în atribuţiile de serviciu ale acestora, conducerea firmei poate lua legătura cu o firmă de curăţenie în Bucureşti care să se ocupe în mod periodic de curăţenia în spaţiile office. Aceasta este o variantă mult mai ieftină decât angajarea personalului specializat şi mult mai eficientă.

Importanța curăţeniei în birouri

Curăţenia în birouri este una din activităţile necesare care influenţează imaginea firmei, iar apelarea la servicii curăţenie birouri este o variantă la care poate recurge orice companie, fiind recomandat ca această activitate să fie externalizata unei firme specializate, care va avea grijă ca spaţiul companiei să fie în permanenţă curat şi igienizat la tarife extrem de atractive.

În cazul în care administratorii ar solicita angajaţilor să îşi asigure curăţenia la locul de muncă, mai mult ca sigur că nu vor avea o părere foarte bună şi vor solicita o mărire de salariu pentru că nu sunt remuneraţi pentru curăţenie, iar curăţenia nu ţine de responsabilităţile directe ale acestora.

Pentru că angajaţii nu se vor deranja să cureţe birourile, apelarea la o firmă de curăţenie specializată reprezintă o decizie foarte bună pentru a evita aceste neajunsuri. Frecvenţa săptămânală este mai mult decât ideală pentru curăţenia în birouri, firma ocupându-se inclusiv de curăţarea şi de organizarea sălilor de şedinţă, a grupurilor sanitare, a sălilor de oaspeţi şi a birourilor angajaţilor, dar şi de curăţarea echipamentelor de firma, aerisirea spaţiilor, curăţarea mochetelor, iar lista poate continua.

Mai mult decât atât, aceste firme folosesc numai produse ecologice, sigure, fără substanţe chimice care dăunează, aducând firmei economii semnificative.

Avantaje ale unui birou curat şi ordonat

Beneficiile unui spaţiu de lucru curat sunt foarte multe pentru angajaţi, dar şi pentru imaginea firmei, care includ:

·                     reducerea stresului. Un birou curat şi organizat ajută angajaţii să fie mai chibzuiţi, să îşi menţină starea de sănătate fizică, dar şi psihică şi să reducă stresul la locul de muncă;

·                     economie de timp şi de bani. Curăţenia în birouri efectuată de o firmă specializată îmbunătăţeşte nu numai capacitatea de concentrare asupra treburilor cu adevărat importante, ci şi salvarea timpului pentru a efectua sarcini care chiar contează şi economisirea banilor pe care altfel administraţia firmei i-ar fi dat personalului special angajat în acest sens;

·                     îmbunătăţirea stării fizice a angajaţilor. Birourile răvăşite cu mochete îmbâcsite şi jaluzele neşterse pot deveni mari surse de bacterii, care determină îmbolnăvirea angajaţilor;

·                     o bună impresie. Birourile curate şi aranjate reprezintă un mare plus pentru administratorii companiei care vor face o bună impresie în fata clienţilor, potenţialilor clienţi şi în fața partenerilor de afaceri care calcă pragul birourilor.

 

 

Digital Metrics SRL

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.