Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

BENEFICII DE PAȘTE PENTRU ANGAJAȚI 

 

Anul trecut, angajații care își aleg singuri beneficiile au cheltuit peste 10% din bugetele alocate de angajatori pentru achiziția de tichete cadou, conform Benefit, o companie Edenred

 

Companiile vor continua să acorde angajaților al doilea cel mai dorit beneficiu extrasalarial: tichetele cadou. Majoritatea va opta pentru valoarea nominală maximă până la care tichetele cadou sunt scutite de contribuțiile sociale și de la plata impozitului pe venit, stabilită, în prezent, la 150 de lei pentru fiecare angajat, precum și pentru fiecare copil minor al acestuia, pe eveniment.

 

Anul trecut, a avut loc o schimbare masivă a locului și modului în care angajații lucrează, iar temerile că productivitatea acestora va scădea dacă nu merg fizic la birou au fost combătute la nivel general.

„Noul model de lucru se va impune și într-o lume post-pandemică, iar asta va produce schimbări în politicile de motivare și retenție practicate de companii. Dacă, anterior, echipele se reuneau fizic la birou și aveau activități împreună, acum tehnologia și beneficiile extrasalariale vor fi soluțiile pentru a menține engagement-ul în rândul angajaților remote.

Pachetele de beneficii fixe oferite de angajatori vor deveni, astfel, mai complexe și vor include cât mai multe dintre soluțiile deductibile disponibile în piață. Deja vedem un interes foarte mare din partea angajatorilor de a oferi beneficii la valoarea nominală maximă”, spune Dana Sîntejudean, Director Regional Edenred Central Europe.

Tichetele cadou reprezintă al doilea cel mai dorit beneficiu de către angajații români, potrivit platformei de beneficii flexibile Benefit, o companie Edenred. În 2020, angajații care primesc beneficiile într-un sistem flexibil au alocat bugete cu peste 10% mai mari pentru achiziția de tichete cadou oferite la ocazii speciale.

Soluţia Edenred Cadou este un beneficiu binevenit pentru întregul ecosistem – angajații și familiile acestora, a căror putere de cumpărare crește, angajatorii care au la îndemână un instrument eficient de motivare a salariaților, precum și comercianții-parteneri din rețeaua de afiliați care le acceptă la plată. Tichetele cadou se bucură de o percepție pozitivă, cu atât mai mult cu cât pot fi acordate în format digital, pe card, includ tehnologia contactless și pot fi utilizate pentru plăți online, respectând măsurile de prevenție în pandemia de COVID-19.

 

Utilizatorii cardului Edenred Cadou pot face plăți direct cu telefonul

Cardurile Edenred Cadou pot fi înrolate în aplicațiile Edenred Pay (pentru utilizatorii Android) și Apple Pay (pentru utilizatorii iOS), iar utilizatorii soluției Edenred Cadou pot face astfel plăți direct cu telefonul mobil în rețeaua de comercianți parteneri Edenred.

Cardurile cadou sunt valabile 4 ani de la data emiterii și pot fi alimentate ulterior pentru toate evenimentele din an. Acestea le sunt oferite angajaților la ocazii speciale – prevăzute expres de lege:  Paște, Crăciun, 1 Martie, 1 Iunie și alte sărbători similare ale altor culte religioase  sau pentru alte ocazii speciale prevăzute în contractul colectiv de muncă sau regulamentul intern – de companiile care acordă beneficii fixe sau pot fi alese în mod direct de angajații care primesc beneficii flexibile în platforma Benefit.

Valoarea nominală maximă neimpozabilă și nesupusă contribuțiilor obligatorii a tichetelor cadou pentru angajați este de 150 de lei / angajat, precum și pentru fiecare copil minor al acestuia / eveniment. Pentru valori ce depășesc 150 de lei, se aplică impozitul pe venit de 10% și contribuțiile sociale obligatorii. Tichetele cadou reprezintă o cheltuială deductibilă în limita a 5% din valoarea cheltuielilor cu salariile personalului.

Companiile care oferă Edenred Cadou cu ocazia sărbătorilor pascale, în perioada 22 martie – 30 aprilie 2021, beneficiază de 25% discount timp de 3 luni la accesul angajaților lor în platforma Benefit, ce include peste 4.300 de beneficii unice, dintre care 2.500 de reduceri corporate în categorii precum sport & wellness, fashion, IT& electronice şi multe altele. Benefit este platforma online cu cele mai multe beneficii extrasalariale pentru angajați din România şi este o companie Edenred.

 

▬▬

Edenred este lider de piaţă ca platformă de servicii şi plăţi şi este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii, conectând peste 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 850.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări.

 

Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), flote auto şi mobilitate (carduri de combustibil, soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale). Aceste soluţii cresc calitatea vieţii şi puterea de cumpărare a angajaţilor, îmbunătăţesc atractivitatea şi eficienţa companiilor, şi animă piaţa muncii şi economia locală. De asemenea, facilitează accesul la o alimentaţie mai sănătoasă, produse mai sustenabile şi soluţii de soft mobility.

 

Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a transforma piaţa muncii într-un ecosistem interconectat, mai sigur, mai eficient şi mai prietenos zi de zi.

 

În 2020, datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat un volum de afaceri de 30 miliarde de euro, efectuat în principal prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri.

 

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, FTSE4Good şi MSCI Europe.

 

Logo-urile şi alte denumiri comerciale menționate şi prezentate în acest comunicat de presă sunt mărci înregistrate ale Edenred S.A., ale subsidiarelor sale sau ale unor terțe părți. Acestea nu pot fi utilizate în scopuri comerciale fără acordul prealabil scris al proprietarilor lor.

 

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.