COD GALBEN: 04-12-2020 Intre 08:00 si 14:00 se va semnala intensificări ale vântului care vor depăși local 60 km/h și izolat 70 km/h; în zona montană, vitezele la rafală vor depăși 70-90 km/h in Județul Caraş-Severin, Județul Timiş; COD GALBEN: 04-12-2020 Intre 07:10 si 10:00 se va semnala intensificări ale vântului ce vor atinge la rafală 55...60 km/h și izolat 70...75 km/h in Județul Sibiu; COD GALBEN: 04-12-2020 Intre 05:00 si 10:00 se va semnala îndeosebi la peste 2000 m, vânt cu rafale ce vor depăși 90...100 km/h in Județul Argeş, Județul Prahova, Județul Dâmboviţa;

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Filiala din Cluj a furnizorului austriac Schuller Eh`klar a ales pachetul de softuri integrate de la Senior Software pentru un management mai eficient al afacerii. Conducerea subsidiarei din Romania utilizeaza sistemele ERP si BI pentru a obtine o evidenta clara a stocurilor, productivitate mai mare, cresterea satisfactiei clientilor si multe alte beneficii.

Schuller Eh`klar, filiala din Cluj a unuia dintre cei mai mari furnizori de materiale pentru finisaje din Europa, a inlocuit vechiul sistem ERP cu pachetul de softuri integrate pentru managementul afacerii, de la Senior Software.

 

 

Compania a achizitionat sistemele SeniorERP si SeniorVisualBI pentru a-si automatiza activitatea si pentru a gestiona mai eficient businessul. Noile aplicatii de tip ERP (pentru gestionarea resurselor) si BI (pentru analiza datelor) incorporeaza know how din peste 400 de implementari, sunt perfect integrate, extrem de usor de utilizat si ofera rezultate imediate.

Odata cu implementarea solutiilor ERP si BI de la Senior Software, echipa Schuller Eh`klar Romania urmareste sa obtina o gestionare optima a stocurilor, informatii clare si o evidenta corecta a marfurilor. Astfel, compania va putea asigura clientilor sai necesarul de produse dorit.

„Prin implementarea solutiilor software de la Senior Software putem utiliza intr-un mod cat mai eficient atat resursele umane, cat si cele financiare si materiale. In acelasi timp, ne asiguram ca obtinem rezultatele dorite conform strategiei noastre de business.

Ne dorim ca SeniorERP sa ne eficientizeze timpul si resursele si ne asteptam ca prin aceasta schimbare sa putem reduce erorile umane, iar timpul economisit intentionam sa-l alocam clientilor. Mai departe, utilizarea unei solutii de Business Intelligence ne ajuta sa avem informatii corecte si actualizate, necesare pentru a creste productivitatea si profitul firmei”, a mentionat Janos Tamas, General Manager Schuller Eh`klar Romania.

Colaborarea Schuller Eh`klar cu Senior Software a inceput din nevoia unui parteneriat cu un furnizor de incredere, capabil sa ofere solutii software si echipamente hardware performante, care sa se plieze pe necesitatile companiei. 

„Un aspect foarte important pentru firma noastra este dezvoltarea. Dorinta de a aduce beneficii maxime, in calitate si fiabilitate, ne-a determinat sa colaboram cu Senior Software, deoarece sunt profesionisti si ofera solutii software si echipamente hardware performante.

Principalul motiv care ne-a determinat sa investim intr-o solutie de management al resurselor este faptul ca dorim sa sprijinim angajatii nostri si sa le optimizam munca. Timpul este important si preferam sa-l alocam clientilor in detrimentul realizarii unor rapoarte.

Implementarea si colaborarea cu echipa Senior Software a fost foarte buna. Am apreciat disponibilitatea de a asculta nevoile noastre si capacitatea lor de a adapta softul in functie de acestea”, a completat Janos Tamas.

Pachetul ERP + BI ales de Schuller Eh`klar este utilizat cu succes de sute de companii din diferite industrii. Printre caracteristicile solutiilor si rezultatele inregistrate de catre clientii Senior Software dupa implementarea sistemelor SeniorERP si SeniorVisualBI se numara:

 

  • Control de la A la Z asupra afacerii
  • 100% trasabilitate, de la plasarea comenzii si pana la livrarea produselor
  • Eficientizare cu 25% a procesului de aprovizionare cu marfuri
  • Monitorizarea operatiunilor intr-o zecime din timpul alocat anterior 
  • Operativitate in sarcinile repetitive
  • Reducerea cu 40% a timpului dedicat procesarii unei comenzi
  • Personalizare rapida in functie de nevoile companiei
  • Procesarea rapida a sute de facturi si comenzi pe zi
  • Trasparenta crescuta asupra circuitului documentelor
  • Vizualizarea stocului in timp real si realizarea de rezervari de stoc pe baza comenzilor
  • Urmarirea eficienta a indicatorilor cheie de performanta
  • Vizibilitate asupra costurilor si veniturilor
  • Scaderea semnificativa a erorilor umane si a retururilor
  • Reducerea numarului de comenzi neonorate
  • Comunicare imbunatatita la nivel intern si extern

 

Despre Schuller Eh`klar Romania

Cu o cifra de afaceri de circa 5,8 milioane euro, Schuller Eh`klar Romania este subsidiara Schuller Eh`klar GmbH Austria, unul dintre cei mai importanti furnizori de unelte si accesorii pentru finisaje din Europa, cu o experienta de peste 40 de ani in domeniu si filiale in 19 tari. Compania din Romania are sediul la Cluj si se ocupa cu importul si comercializarea de scule si accesorii pentru zugravit, adresandu-se clientilor persoane fizice si profesionistilor din sectorul finisajelor.

 

Despre Senior Software

Senior Software  este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Fondata in 2003, compania a realizat pana in prezent peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft, Tableau Software, Acumatica si Mantis Informatics. Senior Software a pornit businessul cu o singura divizie, iar in prezent, dispune de 6 divizii prin care implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din 160 de angajati.

 

Departament Marketing, SENIOR SOFTWARE:

Carmen Stanciu, Marketing Specialist

0754963064

cstanciu@seniorsoftware.ro

Bd. Tudor Vladimirescu 45, Tati Center, Bucuresti, Romania

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.