Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

 

De multe ori când auzim de administratorul de bloc ne gândim la unul dintre vecinii din bloc care calculează valoarea întreținerii într-un mod empiric cu instrumente învechite și care încasează sumele datorate în fiecare lună într-o zi și într-un interval orar bine stabilit.

 

Însă, odată cu trecerea timpului, rolul administratorului de bloc s-a schimbat, acesta devenind un specialist în servicii tehnice și de contabilitate, fiind mult mai implicat în bunăstarea locatarilor și ajutându-i cu diverse probleme de care se lovesc sau sfătuindu-i cum ar putea să facă conviețuirea mai ușoară.

Dacă și tu încă locuiești într-o clădire în care administrarea imobilului se realizeaza într-un mod învechit, soluția la care ai putea apela este o firmă specializată în administrarea de imobile.

Dacă înainte de a lua o decizie, vrei să afli care sunt noile atribuții ale administratorului unei clădiri, citește rândurile de mai jos.

Noile atribuții ale administratorilor de clădiri

De-a lungul timpului, viața parcă a luat o altă viteză, iar timpul liber este din ce în ce mai important pentru toată lumea: fie că vrem să ne dedicăm timp nouă sau familiei, puținele ore libere de după serviciu și după ce trecem cu bine de un trafic tot mai infernal, sunt cele mai importante.

Tocmai de aceea au apărut companii care oferă servicii specializate de administrare a clădirilor: pentru a lua grijile de pe capul acelora care au prea multe de rezolvat. Pentru a-și aduce expertiza de ani de zile în ajutorul celor care au nevoie.

Administratorul, sau firma de administrare imobile contractată de dezvoltator, poate ajuta la înființarea asociației de proprietari de îndată ce proprietarii și-au luat în folosință apartamentul și gradul de ocupare în imobil este suficient de mare astfel încât noua entitate juridică să fie funcțională Această operațiune este binevenită și aduce plus valoare imobilului, pentru că altfel unul sau unii dintre proprietari ar trebui să își ia această obligație și până se ajunge la un consens, poate dura o vreme.

Trecerea de la un mod de lucru empiric la unul modern, sigur și specializat nu este întotdeauna ușoară, însă îți garantăm că pe termen lung, este mult mai profitabil pentru toată lumea să aibă alături un administrator care își înțelege rolul polivalent și face tot posibilul să ușureze viața comunității.

 

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.