Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Evenimentul va avea loc în 4 decembrie, premiul în valoare de $100,000 conține consultață și facilitarea acesului la oportunități de business prin intermediul NTT DATA Înscrierile sunt deschise până în 20 noiembrie.

Începe perioada de înscriere a celei de-a XI-a ediție a concursului NTT DATA Open Innovation. Compania japoneză, lider în rândul furnizorilor de servicii IT, deschide procesul de selecție pentru cele mai inovatoare startup-uri, invitându-le să propună soluții revoluționare în domeniul tehnologiei informației. Pentru prima data, înscrierile sunt deschise start-upurilor din Europa care vor concura în cadrul aceluiași eveniment online din 4 decembrie, găzduit în etapa italiană.

Prin intermediul Open Innovation Contest, NTT DATA intenționează să dezvolte un ecosistem al celor mai inovatoare entități antreprenoriale. În mod special cea de-a XI-a ediție, își propune să promoveze crearea unor noi afaceri la nivel global în sectoarele cu creștere rapidă.

 

Start-up-ul care va câștiga în etapa europeană, va putea participa la finala mondială de la Tokyo, unde NTT DATA oferă un premiu ce constă în servicii în valoare de până la $100.000 pentru dezvoltarea unei afaceri inovatoare alături de companie. În plus, câștigătorul se va putea baza pe sprijinul unei echipe dedicate de consultanți și experți în tehnologie e-business.  Finaliștii și câștigătorii concursului vor avea acces la rețelele de clienți și networking ale NTT DATA.

Pandemia a supus tehnologia unor noi provocări, care a dus la nevoia de dezvoltare a unor noi instrumente pentru interacțiune sporită, dar și mai realistă, mai inclusivă și mai generalizată. De aceea, concursul de anul acesta se concentrează pe modurile în care tehnologia să fie mai accesibilă omenirii și din ce în ce mai „transparentă”.  

 

„În timp ce sunt ridicate parțial restricțiile în anumite zone, iar călătoriile nu sunt încă în totalitate accesibile, suntem bucuroși să anunțăm că anul acesta am decis să realizăm o ediție online a concursului Open Innovation. Această competiție este disponibilă pentru prima dată start-up-urilor din Europa de Est care sunt invitate să își depășească limitele și să își ducă ideile ambițioase la următorul nivel. Câștigătorii au posibilitatea de a intra activ într-o rețea de relații care să permită colaborări și să ajute start-up-urile să intre pe un nou drum” a declarat Cantemir Mihu - CTO NTT DATA Romania

 

Start-up-urile pot aplica cu o idee de afacere înscriindu-se la una dintre cele cinci provocări diferite ale competiției. Provocarea "The Empath Computer" caută să creeze o experiență digitală din ce în ce mai interactivă pentru a colecta feedback de toate tipurile. De la gradul de atenție al utilizatorului până la starea de spirit a acestuia, provocarea are ca scop o mai mare customizare. Tema "Digital Doc Trainer" își propune să sprijine cu ajutorul tehnologiei de explorare a realității virtuale, studenții și practicanții din domeniul medical, pentru o pregătire clinică digitalizată. O altă temă este "Transparent Technology: Augment Things!", care invită start-up-urile să încerce să dezvolte o tehnologie din ce în ce mai transparentă prin utilizarea Internet of Things (IoT).

 

În zona economică, provocarea este  "The Digital Shop", care are ca scop introducerea a unor noi soluții pentru cumpărăturile online, soluții adresate piețelor cu amănuntul și celor de comunicații. Nevoia este de a recrea experiența virtuală a cumpărăturilor din magazine, însă adaptată la nevoile tuturor cu ajutorul abordării „ phygital". O altă categorie este "A Place to Live In". Aceasta provoacă start-up-urile să transforme locurile fizice în ecosisteme digitale pentru servicii destinate cetățenilor 4.0.

 

În final, ultima provocare "Smart Offer Creation in Manufacturing" caută start-up-uri care oferă soluții concrete, rapide și eficiente pentru crearea de oferte comerciale structurate, disponibile pentru diverse sectoare, precum cel al construcțiilor, cel al producție mecanizată și a sectorului industriei manufacturieră.

 

Open Innovation Contest reprezintă o oportunitate palpabilă pentru start-up-urile care decid să se înscrie, după cum demonstrează poveștile de succes ale companiilor care au participat la edițiile trecute.

Înscrieți-vă acum pe NTT DATA Discovery, platforma unde companiile și startup-urile pot intra în contact într-un mod smart datorită Inteligenței Artificiale.

 

Despre NTT DATA Romania:

 

NTT DATA Romania este un furnizor de servicii IT și integrator de sisteme care folosește inovația pentru a accelera transformarea digitală a afacerilor și a genera valoare adăugată clienților, având o echipă de peste 2000 de specialiști în România și Serbia.

Portofoliul companiei oferă o gamă variată de servicii: dezvoltare și integrare soluții software standard sau individualizate, managementul aplicațiilor și suport, testare și aigurarea calității, consultanță IT, servicii de securitatea informației, infrastructură și cybersecurity. Clienții companiei activează în industrii precum: Automotive, Banking, Manufacturing, Energy and Utilities, Public Sector & Utilities, Retail, Transportation & Logistics.

 

ro.nttdata.com

 

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.