Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Septembrie 2020


BIANO, marketplace din grupul e-commerce MITON, lansat în 2015, continuă investițiile în Europa Centrală și de Sud-Est cu lansarea în Ungaria, pe platforma locală www.biano.hu. Reprezentanții BIANO afirmă că le vor aduce magazinelor online din Ungaria de pe segmentul home & deco comenzi de 600.000 de euro lunar până la sfârșitul acestui an. La nivel global, în cele 6 țări în care este prezent, BIANO le va aduce partenerilor venituri de 150 de milioane de euro la sfârșitul lui 2020.

Lansat la începutul lunii august 2020, motorul de căutare online de mobilă și accesorii www.biano.hu reunește până în acest moment ofertele unor cunoscute magazine home & deco internaționale printre care Vida XL, Expedo, Bonami, 4home, alături de parteneri locali precum Butorpiac, Alibutor, precum și magazine online de nișă, care promovează piese de mobilier sustenabil, cum ar fi Babszem Bútorház, producător de fotolii din puf realizate din materiale reciclate, Borállványshop.hu, magazin ce distribuie accesorii de servire pentru pasionații de vinuri sau Brimo.hu, producător de corturi pentru grădină.

Decizia de lansare în Ungaria vine ca urmare a unei deschideri a consumatorilor maghiari către shopping-ul online de mobilă și accesorii pentru cămin, www.biano.hu oferind cea mai ușoară și comodă variantă de shopping. 

Ca atare, la doar o lună și jumătate de la lansare, platforma www.biano.hu reunește deja 500.000 de produse listate. Până în acest moment, vizitatorii maghiari au căutat preponderent produse pentru mobilarea livingului, cum ar fi canapele ori corpuri de mobilier, cât și cadouri de casă nouă sau chiar de Sărbători, precum accesorii de gătit ori seturi de pat. Primele căutări au fost realizate chiar prin tool-ul de inteligență artificială lansat de BIANO în premieră pentru segmentul home & deco - căutarea prin fotografii, instrument ce le-a fost oferit pentru prima oară utilizatorilor români, pe www.biano.ro.


La nivelul rezultatelor,
www.biano.hu se aliniază targeturilor realizate deja în celelalte țări: creștere exponențială de la an la an, alături de comenzi de 600.000 de euro lunar generate din www.biano.hu.

Michael Zelinka, CEO BIANO.hu: “Asemenea cumpărătorilor online români, cumpărătorii maghiari sunt sensibili la preț și calitate. Principala provocare pentru noi în Ungaria va fi să atragem publicul nostru țintă, în majoritate femei interesate de tot ceea ce face căminul lor mai intim și confortabil pentru ele și familia lor, să acceseze www.biano.hu ca principală destinație home & deco. Cu toate acestea, suntem extrem de optimiști, numărul utilizatorilor înregistrați pe platformă crește de la zi la zi, avem un număr de patru cifre. Utilizatorul maghiar caută retaileri online care, pe lângă bunurile de calitate, oferă și servicii de calitate, precum transport propriu de mobilă, montare/asamblare mobilă sau posibilitatea de înlocuire a produselor necorespunzătoare într-un timp relativ scurt.”

BIANO, creștere de 3 ori a veniturilor în 2020 față de 2019

Lansat pentru prima oară în Cehia, în 2015, BIANO s-a extins în cinci alte țări pe parcursul a cinci ani, respectiv România, Slovacia, Olanda, Brazilia și Ungaria. Următoarea lansare anunțată, în curs de realizare, este Portugalia.
În 2019, BIANO a generat venituri pentru cei peste 1.200 de parteneri locali și internaționali de peste 50 de milioane de euro, având peste 4 milioane de produse home & deco listate pe toate platformele.
În 2020, compania va aduce venituri pentru parteneri de 150 de milioane de euro, lărgirea comunității de cumpărători home & deco online, simplificarea pentru utilizatori a procesului de selectare a produselor de mobilă, prin intermediul funcțiilor inteligente și indicarea noilor tendințe internaționale, chiar și shopping prin intermediul platformelor sociale, cum ar fi Instagram Shopping.

_ * _

Pentru interviuri, alte informații și solicitări, vă rugăm contactați:

Andreea Paleologu

Account Director

E: andreea@sagmediateam.com

M: +40732 710 894
 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.