COD GALBEN: 30-10-2020 ora 13 Intre 31 octombrie, ora 02:00 - 31 o se va semnala zona Carpaților Meridionali și OrientaliFenomene vizate

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

 

Curățenia este importantă în casele și birourile noastre, astfel încât există o cerere constantă pentru servicii de curățenie. Din acest motiv, deși nu este atât de plin de farmec, mai mulți oameni se gândesc acum că ar trebui să înceapă o afacere de curățenie.

Începerea propriei afaceri în domeniul curățeniei sună ușor, nu? În realitate, la fel ca la oricare altă afacere, inițierea unei companii de curățenie nu necesită doar echipamentele de curățare, ci și o planificare minuțioasă, deoarece industria de curățare este complicată. Permiteți-ne să vă ajutăm cu câteva lucruri cheie pe care să le luați în considerare înainte de a decide să începeți propria companie de curățare:

 

Luați în considerare tipul dvs. de entitate de afacere

Spre deosebire de multe alte tipuri de afaceri, o afacere de curățare a pardoselilor poate fi începută cu o investiție relativ mică - adică dacă începeți ca proprietar de afaceri independent. Estimările costurilor de pornire încep de la 5000 €, presupunând că începeți cu minimul necesar de echipamente de curățare. Este posibil ca această cifră scăzută de pornire să nu fie cea mai potrivită pentru afacerea dvs. și poate să nu acopere elementele esențiale, cum ar fi cheltuielile cu vehiculele sau achizițiile de echipamente mai mari. Cu toate acestea, este adesea posibil să adăugați echipamente pe măsură ce afacerea dvs. crește sau să considerați opțiunea de a închiria o parte din echipamentele de care aveți nevoie pentru o anumită sarcină.

Dacă intenționați să plătiți pentru o franciză, totuși, este posibil să aveți nevoie de o investiție mai mare, deoarece francizații vă vor oferi tot ceea ce aveți nevoie, de la cele mai eficiente metode de curățare până la asistență în administrarea afacerii. Costurile de pornire pot fi mai mari dacă alegeți această rută, dar lucrul bun este că vi se vor oferi planuri și soluții de afaceri încercate și testate, salvându-vă astfel de dezamăgiri și dureri de cap.

A avea un buget este esențial pentru planificarea unei afaceri profitabile. Cu o înțelegere solidă a costurilor de pornire și a unui simț de orientare către simplicitate in modul de lucru, afacerea dvs. de curățare a pardoselilor va întâmpina obstacole mai mici in privința costurilor, un lucru important atunci când sunteți la început de drum, iar veniturile sunt încă mici.

 

Ce dotări sunt necesare la început?

În faza de start-up, în cazul în care nu există deja contracte complexe, trusa minimă trebuie să conţină: 

Cercetați cu atenție tarifele pe oră și ratele medii ale serviciilor de curățenie 

Asigurarea că veți obține un profit vă deschide calea către longevitatea afacerii dvs. de curățare a pardoselilor. De aceea, cel mai bine ar fi să investești o parte din timp în cercetarea pieței și a tarifelor cu care se lucrează în general, astfel încât să poți stabili prețuri competitive cat mai curând, luând în considerare factorii importanți, cum ar fi tarifele concurenților, locația ta, a clienții tăi, dimensiunea și starea proprietății, precum și orice alte sarcini suplimentare care vor fi necesare să le faceți. Mai jos găsiți diferite modele de prețuri pe care le puteți utiliza pentru serviciile dvs. de curățenie:

  • Tariful pe oră. Acesta este cel mai comun și mai simplu mod de a-ți tarifa clientul. Rata medie de curățare rezidențială pe oră este cuprinsă între 100 și 200 lei, dar puteți să întrebați concurenții dvs. cât de mult încasează pentru a obține rata medie din zona dvs.
  • Preț global. Dacă puteți estima numărul de ore care vă vor lua pentru a curăța o zonă, puteți percepe clienților un tarif mediu cu anumite servicii pe care le acoperă. Puteți planifica să oferiți un pachet de curățare standard, cu o anumită taxă, și apoi să percepeți un cost suplimentar pentru servicii suplimentare, precum curățarea covoarelor. Nu uitați să percepeți un preț care să vă fie corect, având în vedere produsele și echipamentele de curățare pe care le veți folosi.
  • Preț pe metrul pătrat. Acest model de preț se potrivește spațiilor mari, precum sediile diverselor întreprinderi sau casele de vacanță. Majoritatea companiilor de curățenie tarifează aceste proprietăți la prețuri mai mari, deoarece acestea pot depăși 1000m2 ,cuprinzând adesea spații de birouri sau camere care ar putea avea nevoie de mai mult personal și de o curățare mai profundă. Recent, multe companii de curățenie au adoptat acest model de preț și pentru apartamente și garsoniere cu tarife medii intre 150-300 lei.

Poate sunteți tentat să vă stabiliți tarife mai mici pentru a atrage noi clienți, mai ales dacă cheltuielile sunt relativ mici, deoarece lucrați în mare parte singur sau nu dispuneți încă de mai multe echipamente. Cu toate acestea, veți fi obligat să măriți prețurile mai târziu după ce ați aflat că derularea unei afaceri în dezvoltare poate fi o sarcină destul de dificilă. În loc să distingeți afacerea în funcție de preț, este mai bine să vă stabiliți o reputație cu un serviciu de calitate la un preț corect și pe măsură.

 

Protejați-vă activitatea de curățare a pardoselilor cu asigurarea potrivită

Întreprinderile neasigurate sau asigurate sunt expuse riscurilor cauzate de procesele de răspundere civilă - un risc care vă poate afecta chiar bunurile personale. Ca serviciu de curățenie, chiar și atunci când dumneavoastră sau personalul dvs. sunteți bine pregătiți și vă luați măsuri de precauție deosebite, s-ar putea întâmpla totuși accidente. Dacă nu aveți asigurarea de servicii de curățenie potrivită , veți face față unei posibile devastări financiare în daune și taxe. Următoarele tipuri de asigurări vă vor interesa în calitate de deținător al unei afaceri de curățenie:

  • Asigurarea de răspundere civilă generală: La minimum, veți avea nevoie de o asigurare de răspundere civilă generală pentru a vă proteja afacerea împotriva vătămărilor corporale și a daunelor materiale. Aceasta este concepută pentru a vă asigura că, dacă dumneavoastră sau personalul dumneavoastră deteriorați accidental o proprietate, aceasta va fi compensată corespunzător, fără a fi nevoie să scoateți o mulțime de bani pentru a o plăti. La fel se întâmplă și cu vătămările corporale, unde facturile medicale vor fi plătite de compania de asigurare.
  • Asigurare RCA pe persoană juridică: Veți avea nevoie și de o asigurare auto pe persoană juridică dacă utilizați propriul vehicul pentru afacerea dvs., deoarece asigurarea auto personală nu va acoperi majoritatea riscurilor legate de afaceri, cum ar fi echipamentul de curățare deteriorat în caz de accident.
  • Asigurarea de garantii contractuale: Pentru unii clienți, este posibil să aveți nevoie și de o garanție contractuală. Acest tip de asigurare acoperă pierderea de bani sau alte bunuri atunci când personalul dvs. este implicat. Pe scurt, acesta acoperă furtul sau tâlhăria, atâta timp cât s-a depus un raport la poliție, iar persoana implicată este condamnată.

 

Sfaturi pentru demararea unei afaceri de curățare a pardoselilor

Când începeți o afacere, de multe ori se plătește specializarea. De aceea, începerea unei afaceri de curățare și îngrijire a pardoselilor poate fi o opțiune atât de atractivă. Specializându-vă în curățarea podelelor, aproape toate aspectele afacerii dvs. devin mai eficiente, de la marketing și pregătirea angajaților până la serviciile propriu-zise. Totuși, activitatea de curățare a pardoselilor are și ea provocările sale, iar recesiunile economice sau o experiență slabă a clienților pot contribui la reducerea veniturilor sau scăderea ritmului de creștere. Iată câteva sfaturi care vă pot ajuta să construiți o afacere de curățare a pardoselilor care să poată supraviețui și să prospere:

  • Participați la un seminar de curățare a pardoselilor. Participarea la un seminar scurt despre cum se curăță corect podelele ar fi benefică, deoarece vi se vor arăta cele mai bune practici de curățare, în funcție de tipul podelei, astfel încât să puteți evita deteriorarea podelelor viitorilor clienți.
  • Obțineți echipamentul potrivit. Nu veți avea nevoie doar de mopul și mătura obișnuită, ci de asemenea, veți avea nevoie de echipamente profesionale de spălat și lustruit podeaua pentru o curățare eficientă.
  • Determinați modelul dvs. de afacere. Decideți dacă doriți să începeți de la zero ca antreprenor independent sau dacă ați plăti o franciză, astfel încât afacerea dvs. să aibe deja un nume stabilit. S-ar putea să doriți să luați în considerare și să începeți afacerea în echipă prin angajarea unui personal care să facă treaba pentru dvs.
  • Ai grijă de reputația ta. În industria de curățenie, reputația dvs. ca cineva care oferă un serviciu de curățare de calitate este foarte importantă, deoarece serviciul dvs. trebuie să fie la fel de bun ca proiectele de curățare în sine. Chiar și o singură experiență negativă din partea foștilor clienți poate duce la anularea contractelor viitoare de curățenie.
  • Nu încetați să inovați. Da, podelele rămân la fel, dar pot apărea pe piață produse mai noi pentru o mai bună curățare a acestor podele. De asemenea, pot exista tehnici mai noi de curățare a pardoselilor care ar putea fi mai practice. Încercați să găsiți abordări mai noi și mai eficiente pentru a menține calitatea serviciului dvs.

Fiți eficient în partea de marketing a afacerii dvs. de curățare a pardoselilor

Anunțurile cu pagini galbene din agenda telefonică sunt în mare parte de domeniul trecutului. Majoritatea clienților dvs. vă vor căuta online și deseori chiar și de pe dispozitive mobile. Aici este momentul în care se plătește pentru a putea fi o afacere specializată. Este mult mai ușor să vă optimizați eforturile de marketing atunci când afacerea dvs. este concentrată pe un singur tip de serviciu.

  • Investiți ceva timp în crearea unui site web cu aspect profesionist care evidențiază evaluările din partea clienților și vă face ușor de înțeles serviciile.
  • Asigurați-vă că site-ul dvs. are o versiune și pentru mobil, deoarece unii dintre clienții dvs. vă vor căuta în timp ce utilizează telefoanele sau tabletele.
  • Găzduirea site-urilor web cu o interfață profesională este surprinzător de accesibilă prin intermediul furnizorilor precum Wix.com sau Squarespace.com și va oferi o modalitate ușoară pentru clienți să ajungă la dvs. fie prin telefon, fie printr-un formular de contact.
  • Caută locuri gratuite sau ieftine pentru a-ți comercializa afacerea la nivel local și a face ca site-ul dvs. să fie listat ca o afacere locală în Google și în directoarele de afaceri. Rezultatele căutării cu întreprinderile locale obțin mult trafic în comparație cu rezultatele din partea de jos a paginii.
  • Luați în considerare să faceți anumite bloguri sau să angajați pe cineva cunoscător pentru a adăuga conținut util pe site-ul dvs. ocazional. Aveți grijă să examinați conținutul și asigurați-vă că acesta reprezintă bine afacerea dvs. Pentru mulți dintre viitorii dvs. clienți potențiali, prima experiență pe care o au cu afacerea dvs. va fi conținutul site-ului dvs. web. Redactarea sau conținutul web de pe site-ul dvs. ar trebui să reflecte expertiza dvs.

Începerea unei afaceri de curățare a pardoselilor s-ar putea să nu fie ușoară, dar, de asemenea, nu este prea dificil. Puteți începe oferind serviciul prietenilor și familiei dvs. pentru a stabili dacă aceasta ar fi afacerea potrivită pentru dvs. Dacă ați decis să începeți în sfârșit o afacere de îngrijire a pardoselilor, obțineți actele și licențele necesare și cel mai important, selecția potrivită de echipamente profesionale de curățenie. Amintiți-vă că cea mai importantă cerință pe care ar trebui să o aibă afacerea dvs este: crearea încrederii în rândul clienților dvs. și crearea unei reputații care arată că compania dvs. de curățare este de încredere.

 

 

Marius Călugăru

www.blogatu.ro

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.