

COD GALBEN: 09-06-2025 ora 10 Intre 9 iunie, intervalul orar 12 – 21 Fenomene vizate se va semnala 9 iunie, intervalul orar 12 – 21 Fenomene vizate COD GALBEN: 09-06-2025 ora 10 Intre 9 iunie, ora 10 – 9 iunie, ora 23 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată COD GALBEN: 09-06-2025 ora 11 Intre 11:38 si 12:30 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 15...25 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină. in Județul Braşov; COD GALBEN: 09-06-2025 ora 10 Intre 10:30 si 15:00 se va semnala Intensificări ale vântului cu viteze la rafală de 50...70 km/h. in Județul Dolj, Județul Mehedinţi;
Vlad Ciuburciu, Directorul General Vascar, unul dintre principalii producatori de preparate din carne si conserve din Romania, a anuntat un buget de investitii de nu mai putin de 1 milion de euro pe parcursul anului 2020.
"In acest an, ne propunem o crestere importanta a cifrei de afaceri, bazandu-ne pe continuarea investitiilor din 2019, dar si pe extinderea gamei de produse 100% naturale, fara aditivi alimentari sau conservanti, numita Alege natural, fara E-uri. De asemenea, tintim deschiderea a cel putin trei magazine proprii noi, in zona Moldovei", a declarat Ciuburciu (Vascar).
Acesta a precizat ca suma de 1.000.000 de euro, care se preconizeaza a fi investita pe parcursul anului 2020, va fi destinata in principal cresterii capacitatii de productie, modernizarii fabricii si extinderii infrastructurii.
Infuzia importanta de capital este posibila si datorita faptului ca actionarii societatii reinvestesc profitul realizat, a declarat Ciuburciu. Vascar si-a obisnuit deja clientii si partenerii cu investitii masive de la an la an, dublate de marirea gamei de produse: in 2017, investitiile in infrastructura, echipamente tehnologice si mijloace transport a fost de 1,45 de milioane de lei; in 2018, de 2,685 de milioane de lei; iar in 2019, de 6,9 milioane de lei.
De altfel, anul trecut, Vascar a inregistrat o cifra de afaceri de 20,5 milioane de euro, cu 13% mai mult decat in 2018.
"In anul precedent, am continuat trendul ascendent al core business-ului nostru, mai exact categoriile de conserve si mezeluri, categoria de conserve inregistrand o crestere de 30 de procente fata de anul 2018. Pentru mine, a fost dovada clara ca brandurile Vascar si Moldova in Bucate reprezinta prima optiune pentru un numar din ce in ce mai mare de consumatori romani, ceea ce face sa fim in continuare optimisti si dornici sa cream unele dintre cele mai inovatoare produse de pe piata din Romania", a mai spus Ciuburciu (Vascar).
Condusa de Ciuburciu, Vascar a ajuns la 21 de magazine si 380 de angajati
In ciuda unei prime jumatati de an complet atipice, din cauza situatiei globale, Vascar si-a continuat ascensiunea, ajungand la 21 de magazine proprii, in regiunea Moldovei, si peste 380 de angajati.
In acest an, au fost lansate si serviciile de livrare la domiciliu in judetul Vaslui si cumparaturi online, prin intermediul platformei de e-commerce eMag. Altfel, produsele companiei sunt distribuite la nivelul intregii tari, prin parteneri Key Accounts si magazine traditionale proprii, dar si sub marca Mega Image, Carrefour, Lidl, Kaufland, Auchan si Rewe.
Compania care in prezent produce conserve, mezeluri, specialitati din carne, produse semi-preparate si carne fresh s-a nascut in 1984, in Vaslui, sub numele de Industria Carnii.
"Acum 36 de ani, am pornit la drum cu un gand - acela de a oferi clientilor si partenerilor nostri calitate la nivel de excelenta in industria de procesare a carnii din Romania. Astazi, suntem unul dintre principalii producatori de pe aceasta piata si detinem doua branduri de prestigiu, Vascar si Moldova in Bucate. Stim cu certitudine faptul ca singurul mod in care putem evolua este să punem pasiune in tot ceea ce facem", conchide Ciuburciu (Vascar).
Vascar
AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.
Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.
AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Direcția Marketing – marketing@agerpres.ro.
© 2025 Agenția Națională de Presă AGERPRES
Conținutul acestui site este proprietatea Agenției Naționale de Presă AGERPRES. Este interzisă republicarea sau redistribuirea conținutului fără menționarea sursei.
Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.
Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:
Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.
< | june 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
< | july 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |