COD GALBEN: 15-07-2020 ora 21 Intre 21:00 si 22:00 se va semnala ploi cu caracter de aversă care vor cumula 25 l/mp, descărcări electrice, izolat grindină de dimensiuni mici, intensificări de scurtă durată ale vântului. in Județul Cluj;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

 

 

Agentia Netring Media, în calitate de expert in promovare online deruleaza proiecte de promovare variate pentru clienții. Unii preferă optimizarea SEO, alții doresc rezultate rapide și preferă campaniile PPC. Acestea din urmă au avantajul că produc rezultate din momentul lansării campaniilor.

Procesul de setare a campaniilor PPC este precedată de un audit în cadrul căruia mai intai derulează o analiză targetată. Această etapă este deosebit de importantă pentru că asigură poziționarea corectă a serviciilor în reclamele setate și identificarea acelor nevoi la care reclama va da răspunsul. Care sunt cele mai importante aspecte de auditat în această etapă?

  1. Primul pas este identificarea obiectivelor Clientului și setarea KPI-urilor de raportare. Dacă gestionăm doar campaniile de PPC și nu întreaga strategie de promovare, trebuie să ne raportăm la acei indicatori pe care vom putea influența în cadrul acestor campanii. Ne referim aici la următoarele KPI-uri, evident, se pot agrea și altele, iar unele de aici s-ar putea să nu fie pretabile. CTR – rata de interacțiune cu reclamele setate, CPC – valoarea clickului pe care este de acord Clientul să investească, rata de conversie – este un indice important în ceea ce privește eficiența cu care este cheltuit bugetul. O rată bună în ecommerce este undeva la 3%, în unele industrii mai puțin, de 1%, în altele mai mare. Dacă este un cont cu istoric bun, ne putem raporta și la CPA și folosirea unei strategii de licitație prin care targetăm să obținem o conversie la o sumă anume.
  2. Înțelegerea cât mai bună a serviciilor oferite de companie: dacă vorbim de cursuri de engleză trebuie să înțelegem diferența între diversele cursuri, avantajele fiecăruia, conținutul foarte exact al acestora.
  3. Ne interesează competiția din această industrie: ei ce oferă, în ce formă, cum se poziționează, care sunt avantajele lor competitive. Ne uităm cu precădere la cei care au o cotă de piață mare și identificăm în ce constă avantajele lor la nivel de poziționare și promisiunea către Client.
  4. Trebuie identificate diferențiatorii și avantajele pe care le oferă compania pentru care vom derula promovarea. Acestea reprezintă cârligele cu care captăm atenția audienței noastre.
  5. Și acum, că vine vorba de audiență, este deosebit de important să identificăm corect caracteristicile audienței pe care o targetăm, în afară de demografice (vârstă, locație, studii, venit), să creionăm un profil cât se poate de detaliat pentru a putea targeta prin canalele cât mai specifice. În această etapă poate ne dăm seama că audiența poate fi atinsă mai eficient prin metode offline, decât cele online și nu are rost investirea unui buget consistent dacă deja e clar că platformele online au potențialul de a crește notorietatea mărcii, însă sunt mai ineficiente în ceea ce privește generarea de conversii. În această situație este indicat să adaptăm obiectivele la ce se poate obține.

Unii clienți preferă să nu investească prea mult din timpul lor pentru parcurgerea acestor detalii, însă ele reprezintă cheia succesului. Dacă sunt clare, formulate corect pe site și în reclame, pot susține o rată de conversie mai mare. Succesul unei campanii PPC este influențată atât de setarea unor reclame pe care Google le consideră excelente, cu un scor de calitate maxim, însă și de conținutul disponibil pe site, viteza de încărcare, dar cel mai important: de mixul de marketing dezvoltat de compania respectivă. Noi, la agentia de marketing online Netring, promovăm o atitudine eficientă și etică de gestionare a campaniilor prin derularea analizei, creionarea strategiei și elaborarea campaniilor la un nivel calitativ maxim pentru a capta oportunitățile disponibile într-un procent cât mai mare.

 

NETRING MEDIA SRL

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.