COD GALBEN: 06-07-2020 ora 10 Intre 06 iulie, ora 12:00 – 06 iulie, ora 21:00 Fenomene vizate se va semnala 06 iulie, ora 12:00 – 06 iulie, ora 21:00 Fenomene vizate COD GALBEN: 06-07-2020 ora 10 Intre 07 iulie, ora 03 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuatăZone afectate COD PORTOCALIU: 06-07-2020 ora 20 Intre 20:30 si 21:30 se va semnala averse torențiale ce vor cumula 35-40 l/mp, grindină, vijelie, frecvente descărcări electrice in Județul Dolj; COD GALBEN: 06-07-2020 ora 20 Intre 20:20 si 21:15 se va semnala averse ce vor cumula 25 l/mp, frecvente descărcări electrice, intensificări de scurtă durată ale vântului in Județul Dolj; COD GALBEN: 06-07-2020 ora 20 Intre 20:10 si 21:00 se va semnala averse ce vor cumula 25 l/mp, frecvente descărcări electrice, intensificări de scurtă durată ale vântului in Județul Dolj;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

S-a vorbit foarte mult despre măsurile de siguranță pe care trebuie să le urmăm pentru a ne proteja de infecția cu virusul Covid-19. Însă dincolo de efectele fizice ale pandemiei a existat și un profund impact psihologic asupra noastră, a tuturor.

 

Mediatizarea intensivă a evoluției epidemiei, a pericolelor la care suntem suspuși, dar și a deceselor, a creat o stare de panică în rândul consumatorilor de media.

 

La asta s-au adăugat și măsurile de izolare prelungită la domiciliu, care nu au făcut decât să accentueze starea de frică și incertitudine în fața dușmanului nevăzut.

 

 

Siguranța financiară a fost și ea afectată. La asta s-a adăugat și grija sporită pe care părinții trebuie să o aibă pentru cei mici, care au rămas acasă din cauza suspendării cursurilor.

 

Lipsa socializării, teama, anxietatea, stresul sunt factori care pot avea urmări psihologice profunde. Primele efecte pot fi starea de irascibilitate, insomniile, tulburările digestive și altele mai grave, precum depresia, dacă nu sunt eliminate cauzele.

 

 

Cum ne revenim mental după izolare

 

1. Socializare

 

De cele mai multe ori, simpla acțiune de a discuta despre probleme pe care le ai, te ajută să depășești momentele dificile. Așadar primul mecanism de apărare ar trebui să fie socializarea, fie ea și telefonică, cu cineva căruia îi putem împărtăși grijile noastre.

 

2. Limitarea consumului de informație

 

Cauzele nu au fost eliminate, însă. Chiar dacă, treptat, lucrurile revin la normal, suntem în continuare bombardați cu informații despre pericolul pandemiei. Este important să evităm urmărirea excesivă a buletinelor informative și a surselor de știri online. Puteți limita la 10-15 minute pe zi acest proces.

 

3. Timp în aer liber

 

Acum că putem ieși din casă este indicat să o și facem. Timpul petrecut în aer liber, la plimbare, cu animalul de companie, cu prietenii sau cu familia, reprezintă o modalitate excelentă de a ne deconecta de la senzația de apăsare a izolării și a pandemiei.

 

4. Sport

 

Sportul este un alt mijloc excelent de relaxare. În timpul în care facem efort fizic, organismul nostru secretă edorfină. Această substanță este cunoscută drept ”hormonul fericirii”, datorită stării de bine pe care ne-o creează.

 

 

5. Călătoriile

 

Una dintre metodele cele mai indicate pentru relaxare sunt vacanțele. Nu este nimic mai benefic pentru sănătatea mentală, decât o călătorie de câteva zile, departe de casă.

 

Starea de bine pe care ți-o poate asigura un sejur exotic în Maldive, de exemplu, te va ajuta să te simți ca un om nou.

 

Chiar dacă va mai dura câteva luni până se va reporni turismul internațional, nu te împiedică nimeni să-ți faci de pe acum planuri și să profiți de ofertele de vacanță disponibile.

 

6. Terapie

 

Nu este nicio rușine să apelezi la ajutorul unui specialist. A discuta cu cineva care înțelege problemele prin care treci, te va ajuta să depășești aceste momente dificile din viața ta.

 

 

 

 

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.