Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Daca esti unul dintre cei cu experienta in promovarea in mediul online probabil ai observat ca in urma cu un deceniu, procesul de optimizare al unui site presupunea servicii SEO in mare parte tehnice, adica crearea continut text pe site fara prea multa atentie si linkuri din diferite surse fara ca acestea sa aiba neaparat un context.

 

In prezent aceasta activitate a evoluat si pe langa partea strict tehnica, fie ca serviciile SEO iti sunt oferite de un freelancer, o firma sau o agentie SEO, implica din ce in ce mai mult content marketing. Aceste schimbari nu s-au datorat neaparat evolutiei algoritmilor Google, cu toate ca si acestia au impus anumite standarde, cat faptul ca oamenii doresc sa citeasca si sa afle informatii de calitate din articole SEO care pun accent din ce in ce mai mult accent pe experienta utilizatorilor.

 

Altfel spus, in ziua de astazi, Google stie sa interpreteze activitatea oamenilor pe un site, iar daca acestia petrec mai mult timp intr-o pagina web sau mai multe din acelasi site, acesta din urma are mai multe sanse de a intra in „gratiile” celui mai mare motor de cautare, devenind astfel mai vizibil pe expresiile de interes si pentru alti utilizatori care sunt in cautarea aceluiasi tip de informatie.

 

Pentru ca Google a impus tot mai multe „reguli de joc” cu standarde inalte, tot mai multe prestatori de servicii SEO isi concentreaza eforturile prin crearea de continut cat mai calitativ prin care sa atraga atentia publicului cu avantajele sau beneficiile oferite de clientii agentiei.

Astfel, odata cu tehnicile de optimizare tehnica, continutul on site, dar si articolele publicate trebuie sa fie la un standard de calitate care se ridica la asteptarile vizitatorilor.

 

Cum putem defini un text de calitate?

 

Cu toate ca in spatiul specialistilor SEO exista discutii cu privire la penalizarea continutului duplicat, in mod cert prezenta acestuia pe un site face ca acesta sa fie sever afectat de algoritmul Google, iar singura solutie este crearea unui continut 100% original. Mai apoi este indicat sa te asiguri ca acel continut pune la dispozitie oamenilor informatii de valoare si ca este orientat catre segmentul de public tinta al tau, in calitate de client, si ca in acelasi timp respecta strategia de content marketing, cu indeplinirea necesitatilor tehnice de SEO.

 

Asadar, in prezent creativitatea ocupa un rol important in prestarea de servicii SEO si modul in care prin acest continut este perceputa compania ta, atat din perspectiva calitatii imaginii, cat si cantitativa ca volum de lucru necesar pentru atingerea obiectivelor propuse. Exista sanse ca un articol SEO bine scris, care face trimitere la un anume domeniu de interes, sa devina viral, atragand astfel o multime de vizualizari, iar dintre acesti utilizatori o buna parte sa devina clientii tai.

 

O astfel de expunere nu este trecuta usor cu vederea de Google, care acorda site-ului „votul de incredere”, ceea ce va determina cresterea in pozitii pe cuvinte cheie, vizibilitatea generala si nu in ultimul rand brand awareness-ul de care orice business si-l doreste pentru serviciile sau produsele pe care le comercializeaza.

 

 

Cum sa alegi serviciile SEO potrivite?

 

Asa cum am mentionat anterior, serviciile SEO sunt oferite atat de freelancerii, firme sau agentii care trebuie sa iti dovedeasca capacitatea de invatare si de adaptare la industria in care activezi. Spre exemplu, un factor care poate fi considerat de departajare poate fi crearea unui continut informativ si nu orientat spre marketingul direct. Astfel, in loc ca articolul sa fie construit in jurul unei reclame evidente prin care se elogiaza o lista de avantaje ale unui produs, agentia poate prezenta produsul intr-o ipostaza in care cititorii se regasesc, creand o poveste in jurul acestuia si cu care oamenii se pot identifica.

 

De asemenea, un furnizor creativ de servicii SEO se poate folosi de cuvintele sau expresiile cheie de interes pentru businessul tau pentru a crea articole SEO interesante si originale cum ar fi ghiduri practice sau texte care stimuleaza imaginatia cititorilor, fara o limita anume de cuvinte, indestulatoare pentru a satisface nevoia de intregire a unui subiect, integrand natural cuvintele cheie strategia SEO.

 

 


 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.