Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:


Bounce rate-ul sau rata de respingere reprezinta iesirea imediata a unui utilizator in prima sa sesiune si din prima pagina vizitate de pe un site. Acesta se calculeaza procentual din totalul numarului de sesiuni de pe site-ul unde utilizatorii acceseaza o pagina, iar comportamentul acestora este trimis catre servare.

 

Daca ai o afacere cu prezenta online si utilizatorul trebuie sa parcurga un intreg "customer journey" pentru a avea o conversie si ai o rata de respingere mare, atunci acesta din urma este cu siguranta un semn rau. Cu toate acestea, bounce rate-ul poate fi diferit de la o industrie la alta, de la un site la altul si, spre exemplu, daca ai un simplu site de prezentare cu date de contact afisate direct si nu este necesara navigarea pentru a ajunge in alte pagini, atunci un bouce rate ridicat poate fi absolut normal.

 

Cu toate acestea, in acest articol vom trata cateva modalitati prin care specialistii pe care i-ai contractat pentru servicii de optimizare site pot reduce considerabil rata de respingere.

 

Daca intentionezi sa contractezi servicii de optimizare site trebuie sa stii ca orice firma sau agentie care practica tehnici moderne de SEO iti va recomanda ca paginile tale web sa fie cat mai atragatoare pentru a starni interesul oamenilor, iar mai apoi pentru ca acestia sa fie converti in clienti.

 

Scopul serviciilor SEO moderne nu este doar de a asigura o vizibilitate cat mai mare pe cuvinte cheie prin ranking, ci si optimizarea unui site din punct de vedere al ratei de conversie a designului acestuia, determinand vizitatorii sa compere sau sa apeleze la dvs pentru serviciile oferte.

 

Asadar, indiferent daca partenerul tau ofera exclusiv servicii SEO sau colaborezi cu o agentie specializata in servicii de creare site si optimizare SEO, iata cateva sfaturi practice pe care le puteti sugera acestora:

 

1. Publica pe principala pagina a site-ului un mesaj care treansmite clar ce servicii sau produse oferi

 

Un mesaj descriptiv puternic cu privire la obiectul de activitate al afacerii dvs., pe prima pagina a site-ului, va putea convinge din primele momente un vizitator sa ramana si sa navigheze mai departe pe acesta. Un mod simplu prin care poti testa daca homepage-ul este convingator pentru utilizatori este de intreba o persoana neavizata ce intelege la prima vedere, insa daca vrei sa fii cu adevarat eficient solicita opinia unor profesionisti in dezvoltarea site-urilor cum ar fi be in top.

 

2. Insereaza un mesaj transmis prin imagine si text in care sa arati avantajele afacerii

 

Un singur mesaj care convinge, in care detaliezi scurt si la obiect motivele principale pentru care serviciile sau, dupa caz, produsele dvs sunt printre cele mai bune, poate fi o modalitate de sortare a publicului tinta, urmarind clientii interesati si hotarati.

 

3. Utilizeaza o lista ierarhizata logic cu serviciile si relevanta in categorie pentru produse

 

Stabileste impreuna cu colaboratorii din agentie o structura logica si ierarhizata a serviciilor, dar si a categoriilor de produse pentru a creste relevanta, dar si pentru a scoate in evidenta care dintre acestea sunt cele mai importante si ce aspecte pot fi in avantajul segmentului de public caruia va adresati.

 

4. Creaza si adauga cat mai multe articole de interes si de calitate

 

Cu cat adaugati mai multe articole relevante ce targeteaza publicul tinta, acestea vor mari numarul de expresii pentru care site-ul capata vizibilitate in motoarele de cautare, pot fi distribuite si pot fi folosite in scopul de a dirija traficul catre paginile de interes. Cu cat site-ul atrage mai mult trafic targetat cu atat veti avea mai multe sanse ca oamenii sa intre pe site, si sa urmeze “customer journey-ul” pe care il indici, iar in cele din urma acestia pot fi convertiti in clienti. Pentru o relevanta mai ridicata a continutului articolelor include imagini de calitate si relevante, care ajuta atat ochii cititorului sa se relaxeze in timpul cititului, sa inteleaga mai bine vizual, cat si motoarele de cautare ce vor acorda o relevanta mai ridicata continutului.

 

5. Folositi instrumente ce incurajeaza implicarea vizitatorilor

 

Printre “instrumentele” care incurajeaza publicul tinta este folosirea pe site-ul dvs a videoclipurilor, sondajelor, anunturilor de angajare, noutati despre companie sau chiar o fereastra pop up cu oferte. Toate acestea vor mari angajamentul vizitatorilor si iti pot crea vizite repetate ale acelorasi utilizatori, aspect care va fi punctat favorabil de catre Google.

 

6. Urmareste, analizeaza si testeaza

 

Intretinerea unui site presupune un proces continuu de imbunatatire al acestuia, de la continutul actualizat, pana la testarea functionalitatilor, precum si imbunatatirea acestora. Din acest punct de vedere este recomandat ca in permanenta sa ai un contact permanent la agentia partenera de creare site sau SEO, care sa urmareasca in permanenta eventuale modificari ce pot afecta performantele site-ului.

 

De asemenea, este indicat ca din cand in cand sa adaptati designul prin mici ajustari si sa observati daca acestea influenteaza pozitiv sau negativ rata de respingere. Daca bounce rate-ul creste semnificativ, atunci probabil este indicat sa reveniti la designul anterior, insa daca rata de respingerea scade inseamna ca noul design este mai eficient si esti pe drumul cel bun.

 

Nu uita! Un site atragator face ca utilizatorii sa navigheze usor si cu placere, contribuind si la rata de conversie, ceea ce va creste implicit si “cotatia” site-ului in algoritmul motoarelor de cautare si implicit toate aceste schimbari in sensul optimizarii pentru utilizator este in interesul propriei afaceri.

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.