Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Un sistem ERP este o platforma informatica cu ajutorul careia departamentele unei companii comunica spre o buna desfasurare a activitatii. Softul ERP (Enterprise Resource Planning) permite un control mai eficient asupra serviciilor prestate, o supraveghere a activitatilor si un management care sa dea roade.

Este important ca organizatiile sa inteleaga modul de functionare al acestei platforme informatice. Astfel ca, softul poate fi asociat cu o baza de date care aduce intr-un singur loc o serie de informatii din cadrul unei firme, pentru ca toate departamentele sa fie la curent cu acestea. De aici poate fi deprins faptul ca odata cu facilitarea comunicarii dintre departamente, are loc si imbunatatirea calitatii serviciilor.

Principalele beneficii ale utilizarii unui sistem ERP

Sistemul este unul inovator si functioneaza cu ajutorul unor componente informatice benefice pentru companii. Forma sistemului ERP care se utilizeaza la momentul actual a aparut in organizatii incepand cu anul 2000.

Inca de atunci au fost realizate cercetari cu privire la modul de functionare al sistemului, precum si la principalele motive pentru care ar trebui fi utilizat. Asadar, 16 ani mai tarziu, se puteau enumera urmatoarele motive principale care ii sustineau utilizarea:

  • cei mai multi dintre utilizatori isi doreau sa aplice softul ERP cu scopul inlocuirii celui vechi;
  • alte organizatii aveau ca scop inlocuirea unor sisteme dezvoltate intern sau a sistemelor de contabilitate;
  • restul utilizatorilor aplicau solutii ERP pentru ca nu mai folosisera anterior un alt sistem de acest fel sau pentru inlocuirea altor sisteme mai putin eficiente.

Specialistii Attosoft.ro enumera o serie de avantaje de luat in considerare:

Un prim avantaj al utilizarii unui sistem informatic ERP consta in facilitarea comunicarii dintre departamente, astfel crescand randamentul angajatilor, precum si productivitatea firmei. De asemenea, transferul de date si documente esentiale pentru buna functionare a organizatiei va avea loc mult mai eficient.

Avand in vedere accesul tuturor persoanelor autorizate la baza de date oferita de sistem, controlul si supravegherea vor avea loc mai simplu si mai sigur. Controlul productiei va avea loc in timp real de catre responsabili, precum si monitorizarea si imbunatatirea cash-flow-ului.

Nu numai ca angajatii vor fi mai productivi, dar sarcinile lor vor fi cu mult mai simplificate. Acestia vor avea acces la date esentiale departamentului de care apartin, fara a mai pierde timp sa le afle de la colegi sau de la superiori.

Totalitatea operatiunilor din organizatie se vor desfasura mai dinamic. Spre exemplu, comenzile se vor prelua si executa mai eficient decat ar fi facut-o fara utilizarea sistemului ERP. De altfel, deciziile importante vor fi adoptate cu o mai mare rapiditate, avand in vedere accesul la toate datele de care depinde hotararea.

Printr-o mai buna colaborare dintre departamente, serviciile isi vor creste calitatea. Astfel ca, satisfactia consumatorilor de produse sau servicii va fi mai mare. Odata ce numarul clientilor multumiti va creste, la fel o va face si competitivitatea firmei pe piata.

SEO Busines Media

 

 

 

 

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.