COD GALBEN: 30-03-2020 ora 14 Intre 30 martie, ora 22:00 - 01 aprilie, ora 10:00 se va semnala ninsori moderate cantitativ, strat de zăpadă local consistent, temporar viscol în zona montană înaltă in ninsori moderate cantitativ, strat de zăpadă local consistent, temporar viscol în zona montană înaltă; COD GALBEN: 30-03-2020 ora 16 Intre 16:20 si 18:00 se va semnala intensificări locale ale vântului cu viteze la rafală de 55...60 km/h in Județul Dolj, Județul Mehedinţi; COD GALBEN: 30-03-2020 ora 13 Intre 13:00 si 17:00 se va semnala intensificări locale și temporare ale vântului, cu rafale de 55...60 km/h. in Județul Botoşani, Județul Suceava, Județul Iaşi;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

 

In zilele noastre, un marketing de succes pentru afacerea ta nu se mai poate rezuma doar la un design creativ al site-ului tau web. Site-ul afacerii tale trebuie sa fie capabil sa fie gasit de clienti.

 O varianta este sa investesti in reclame pay per click si vei obtine rezultate instantanee, cu toate acestea, pentru a avea  avea realizari durabile, ar trebui ca site-ul tau sa se afle, tot timpul, in topul rezultatelor cautarilor pe Google. Acest lucru poate fi realizat apeland la o promovare SEO.

          Iata trei motive pentru care trebuie sa iei in considerare investitiile in optimizarea motoarelor de cautare (SEO).

1. SEO ii va ajuta pe oameni sa-ti gaseasca site-ul

Site-ul firmei tale este primul punct de contact cu publicul tau de pe Internet. Poate genera oportunitati, califica perspective si poate atrage potentiali noi clienti, parteneri sau investitori.

          Daca oamenii nu descopera site-ul firmei tale, acesta este inutil. Optimizarea motoarelor de cautare presupune o munca semnificativa din acest punct de vedere.

          Niciodata SEO nu se refera doar la clasarea unui site in rezultatul cautarii, la obtinerea mai multor vizualizari sau la pastrarea „ratelor de respingere” ideale. Este nevoie de un SEO modern si eficient, in acord cu obiectivele si strategiile firmei tale, si care sa se orienteze asupra psihologiei oamenilor de pe piata si a publicului tinta al firmei tale.

          Altfel spus, optimizarea motoarelor de cautare face ca firma ta sa fie descoperita, urmarita si iubita de public.

2. SEO este rentabil

          De-a lungul anilor, SEO s-a dovedit a fi un punct de plecare al celor mai practice tipuri de marketing online, oferind un profit mai mare pentru fiecare euro investit in el dupa ceva timp. Costurile de hosting web, design si creare de continut sunt aceleasi indiferent daca pagina ta web este vizitata de o suta de persoane, o mie sau un milion. SEO este mai ieftin ca celelalte forme de marketing si mult mai eficient.

Un SEO de succes poate atrage mii de vizitatori, chiar si mai multi, toti fiind concentrati pe caracteristici ale businessului tau.

Impactul si efectul SEO este continuu. Impulsul se va mentine mult timp, ceea ce face ca SEO sa fie eficient din punct de vedere al costurilor ca alegere de marketing.

3. Mai multi vizitatori cand va aflati in partea de sus a Google

Peste 60% dintre site-urile web afisate in partea de sus a rezultatelor Google (sau a altor motoare de cautare) sunt cele mai accesate de catre utilizatorii de internet. Cu alte cuvinte, ajungeti in partea de sus pentru ceva ce oferiti si veti primi clicuri. Si vor fi mai multe clicuri decat cele ale site-urilor de sub tine.

Daca utilizatorii de internet va gasesc in mod natural in partea de sus (din cauza optimizarii motoarelor de cautare - SEO - spre deosebire de reclamele platite) veti obtine mai multe conversii. Cercetarile indica faptul ca, datorita autoritatii pe care o obtii de la prima pozitie, utilizatorii au mai multa incredere in oferta ta si te poti astepta sa cresti rata de conversie cu pana la 33%. Rata de conversie este raportul vizitatorilor care indeplinesc o anumita actiune pe site (cumpara un produs, se aboneaza la newsletter, face o cerere de oferta etc. ) si totalitatea vizitatorilor acelui site.

 

Digital Metrics SRL

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.