COD GALBEN: 30-03-2020 ora 14 Intre 30 martie, ora 22:00 - 01 aprilie, ora 10:00 se va semnala ninsori moderate cantitativ, strat de zăpadă local consistent, temporar viscol în zona montană înaltă in ninsori moderate cantitativ, strat de zăpadă local consistent, temporar viscol în zona montană înaltă;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Marketarea contentului(continutului) inca ramane una  dintre cele mai avantajoase si ieftine modalitati de a obtine vizite regulate pe website-ului tau de catre segmental de populatie pe care tu iti doresti s ail targetezi sau pe care l-ai targetat deja. Pentru a putea ajunge la nivelul pe care ti-l doresti, in continuare iti vom prezenta elementelenecesare atingerii targetului pe care ti l-ai propus.

Astfel, primul pas il reprezinta DEFINIREA OBIECTIVELOR. Care este nisa pe care o reprezinti? Ce tip de content(coninut) iti propui sa creezi? Ce vrei sa faci cu acest content? Daca nu intelegi tipul contentului pe care ti-ai propus sa-l creezi, nu vei avea rezultate benefice propriei dezvoltari. Majoritatea oamenilor considera ca secretul il constituie audienta, dar tu esti autorul acestui continut, tu il creezi. Daca contentul despre care iti propui sa scrii nu te pasioneaza sau daca nu constituie pentru tine un factor de interes, nu va reusi sa aiba acelasi impact ca acel continut pe care chiar vrei sa il scrii. Asadar inainte de toate, va trebui sa te gandesti despre ce anume vrei sa scrii si ce anume din ce te pasioneaza pe tine reprezinta totodata un subiect de interes si pentru ceilalti.

Al doilea pas il reprezinta ceretarea segmentului de populatie pe care vrei sa-l transformi in audienta propriului website. Ce intrebari isi pun acesti oameni? Ce dificulati intampina si cum poti sa ii ajuti sa le depaseasca? Cum poti sa le demonstrezi ca subiectele abordate de tine sunt relevante? Punandu-ti aceste intrebari, poti afla preocuparile audientei tale si in acelasi timp sa creezi ceva ce iti place, ambele variante asigurandu-ti o pozitie mai buna.

Probabil ca acum iti pui intrebarea: Dar cum pot sa aflu despre ceea ce ii preocupa pe oameni? Cum pot sa ma interesez de aceste subiecte? De exemplu, putem folosi ubersuggest-ul pentru a afla tot ce trebuie sa stim depre audient ape care ne-o dorim. Ubersuggest-ul este o platform care te ajuta sa identifici cuvintele targetate de catre alti oameni. Poti folosi de altfel orice alta platform care te ajuta in legatura cu acest keyword, insa ubersuggest este o platforma pe care o poti accesa gratuity iar pentru un minim de invetitie iti paote oferi mult mai multe avantaje. Asadar, introdu in motorul de cautare ubersuggest cuvintele pe care iti doresti sa le marketezi, suiectele despre care iti doresti sa scrii, tema in jurul careia vrei sa iti construiesti contentul website-ului tau, acceseaza ,,subsectiunea” intrebari iar aici ai posibilitatea de a vedea totalitatea intrebarilor oamenilor legate de ceea ce ti-ai propus sa scrii. Aceste intrebari reprezinta problemele pe care oamenii le intampina, acesti oameni isi doresc raspunsuri concrete la aceste intrebari. Avand posibilitatea de a investiga aceste problem ale viitoarei tale audiente, ai posibilitatea de a scrie despre ceea ce te pasioneaza si totodata sa-I ajuti pe cei care intampina dificultati in legatura cu subiectul tau de interes. Astfel, ai posibilitatea de a-ti alege propria audienta in functie de ceea ce este relevant pentru tine dar si pentru ei, ajungand la urmatoarea concluzie:  Bine, acestea sunt problemele pe care le intampina majoritatea oamenilor, paote ca-mi va face placer sa-I ajut sa le rezolve.

Acestea sunt cele mai importante componente in momentul in care esti la inceput de drum in ceea ce consta marketingul online si iti doresti sa creezi un continut relevant si totodata sa ai parte de o audienta bogata. Pentru mai multe detalii accesati Brandion Academy - https://academy.brandion.eu  -cea mai noua platforma de cursuri online.

 

Comunicat publicat de Brandion.

 

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.