COD GALBEN: 09-12-2019 ora 17 Intre 17:00 si 23:00 se va semnala local ceaţă care determină scăderea vizibilităţii sub 200 m in Județul Covasna, Județul Harghita;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

 

București, 3 decembrie 2019 Connections, lider pe piața de digital transformation din România, a creat împreună cu Optima, robotul care eficientizează experiența clienților care cumpără telefoane în rate de la cea mai performantă rețea de telefonie mobilă din România. Odată înregistrată comanda în call center, robotul o procesează și ia inclusiv decizii legate de livrare, hold, fonduri insuficiente sau utilizarea punctelor bonus.

“În momentul în care efectuează comanda, clientul interacționează cu un operator care preia datele, apoi întreaga procesare subsecventă a comenzii este făcută de robot, ceea ce degrevează echipa Optima de procesarea manuală repetitivă a comenzilor de telefoane”, explică George Niță, Business Unit Manger Connections România.

“Inițial au fost multe excepții, dar am reușit să scalăm destul de repede printr-un redesign al procesului inițial și dezvoltarea unui plugin software customizat, reducând astfel spre 0% excepțiile de validare a datelor inițiale. În rest au rămas doar excepțiile de business pentru care am definit flow-uri specifice, astfel încât să maximizăm aria de automatizare a procesului”, mai adaugă George Niță.

„Adoptarea primului coleg robot, botezat Adam, în cadrul echipei Optima este doar unul dintre pașii făcuți de companie într-un proces mai amplu de automatizare a activităților. Adam deja lucrează zilnic alături de colegii noștri, primește e-mail-uri, prelucrează date, accesează diverse sisteme. A fost foarte ușor integrat de către colegi, chiar ne amuzam zilele trecute când un coleg mai nou se plângea că nu-i răspunde Adam la un anume e-mail” , explică Daniel Mereuță, director general Optima.

Programarea robotului a durat patru săptămâni, iar implementarea propriu zisă încă două săptămâni.

Connections este ‘trusted UiPath implementation partner’ și a implementat deja cu succes procese de automatizare robotizată în industrii variate, de la companii din zona FMCG, banking și telecom până la firme de contabilitate, companii de BPO, companii de servicii medicale. Procesele automatizate au vizat departamente din zona financiar-contabilă și din zona operațională cu activități legate de raportări lunare, managementul concediilor, introducerea de facturi în softuri de contabilitate, dar și procese de back-office din industria bancară.

 

DESPRE CONNECTIONS

Connections este lider pe piața de digital transformation din România, având 300 de angajați, birouri în Bulgaria, Serbia și planuri de extindere la nivel global. Compania este specializată în Intelligent Automation, IT Infrastructure Support, Digital Business Process Management și Software Development On Demand. Clienții Connections sunt companii globale și companii medii românești din industrii precum Banking, FMCG, Oil & Gas, Telecom și Retail. Începând cu luna iulie 2018 Connections a semnat un parteneriat cu UiPath, platforma de Enterprise Robotic Process Automation (RPA) cu cel mai rapid grad de adopție la nivel mondial, alături de care a implementat deja cu succes procese de automatizare robotizată în industrii cheie. Totodată Connections a investit peste 200.000 euro în dezvoltarea unei platforme fintech de open banking menită să integreze API-urile puse la dispoziție de băncile din România, odată cu aplicarea directivei Revised Payment Service Directive (PSD2), care obligă băncile să dea acces la informații privind conturile bancare de plăți accesibile online, unor terțe părți care își pot dezvolta servicii de informații, plăți și alte servicii financiare către clienții băncilor. Connections a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 5,5 mil euro.

DESPRE OPTIMA

Compania Optima a fost înfiinţată în 2010 şi are sediul în Bucureşti, fiind membră în Association of Business Service Leaders (ABSL).  În prezent, în Optima activează 400  de angajați în centrele din București, Iași și Brașov. Optima face parte din Grupul Next Capital cu afaceri în factoring, cumpărare și recuperare de creanţe, cu o valoare anuală a finanţărilor de peste 50 de milioane de euro.

 

Connections created for Optima the robot that helps customers order phones in installments

Bucharest, December 3, 2019 - Connections, a leader in the digital transformation market in Romania, has created, together with Optima, the robot that streamlines the experience of customers buying phones in installments from the most performing mobile network in Romania. Once the order is registered in the call center, the robot processes it and makes decisions regarding the delivery, hold, insufficient funds or the use of bonus points.

"When placing the order, the customer interacts with an operator who takes the data, then the entire subsequent processing of the order is done by the robot, which relieves the Optima team of repetitive manual processing of phone orders," explains George Niță, Business Unit Manger Connections Romania.

"Initially there were many exceptions, but we managed to scale quite quickly through a redesign of the initial process and the development of a custom software plugin, thus reducing to 0% the exceptions for validating the initial data. We were only left with the business exceptions for which we have defined specific flows, so as to maximize the area of ​​process automation”, adds George Niță.

"The adoption of the first robot colleague, named Adam, within the Optima team is just one of the steps taken by the company in a wider process of automating the activities. Adam already works daily with our colleagues, receives emails, processes data, accesses various systems. It was easily integrated by our colleagues, we were really having fun the previous days when a newer colleague complained that Adam was not responding to a certain email”, explains Daniel Mereuță, CEO of Optima.

The programming of the robot lasted four weeks, and the implementation two more weeks.

Connections is a 'trusted UiPath implementation partner' and has already successfully implemented robotic automation processes in various industries, from FMCG, banking and telecom companies to accounting firms, BPO companies, healthcare companies. The automated processes targeted departments in the financial-accounting area and the operational area with activities related to monthly reporting, management of holidays, the introduction of invoices in accounting software, but also back-office processes in the banking industry.

 

ABOUT CONNECTIONS

Connections is a leader on the digital transformation market in Romania, with 300 employees, offices in Bulgaria, Serbia and plans for global expansion. The company specializes in Intelligent Automation, IT Infrastructure Support, Digital Business Process Management and Software Development On Demand. Connections’ clients are global companies and medium-sized Romanian companies from industries such as Banking, FMCG, Oil & Gas, Telecom and Retail. Starting with July 2018, Connections signed a partnership with UiPath, the Enterprise Robotic Process Automation (RPA) platform with the fastest customer adoption worldwide, with which it has already successfully implemented robotic automation processes in key industries. At the same time, Connections has invested over 200,000 euros in the development of a fintech open banking platform meant to integrate the APIs made available by banks in Romania, with the enforcement of the Revised Payment Service Directive (PSD2), which obliges banks to give access to information regarding bank accounts for payments accessible online to third parties who can develop their information services, payments and offer other financial services to the clients of the banks. Connections ended 2018 with a turnover of 5.5 million euros.

 

ABOUT THE OPTIMA

Optima company was founded in 2010 and is based in Bucharest, being a member of the Association of Business Service Leaders (ABSL). Currently, Optima employs 400 employees in the centers in Bucharest, Iasi and Brașov. Optima is part of the Next Capital Group with business in factoring, purchasing and recovering debts, with an annual financing value of over 50 million euros.

 

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.