Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Mai este puțin până la finele anului 2019, dar deja specialiștii au spus că acest an a fost grozav pentru marketingul online. Acum a venit momentul să ne gândim la ce schimbări apar în această zonă și cum se vor putea pregăti oamenii de afaceri sau antreprenorii pentru asta.

Oamenii de afaceri, care planifică activitățile din timp și anticipează schimbarea, sunt preocupați întotdeauna de marketingul digital. Ei își doresc să țină pasul cu tendințele din acest domeniu, pe care îl consideră foarte dinamic și interesant.

Ce tendințe de marketing online vor apărea în noul an, în 2020?

Marketingul digital cuprinde social media, SEO, PPC și altele. În prezent există numeroase strategii de marketing, iar tendințele în 2020 sunt impresionante. Brand-urile, firmele, companiile sunt nevoite să utilizeze aceste strategii de marketing, pentru a ține pasul cu tehnologia.

Marketingul online este aplicat în toate afacerile!

1. În prezent acest content Marketing este aplicat în orice afacere, indiferent de sectorul de activitate sau de cât de mare este afacerea. Scopul este de a prezenta produsele și serviciile în fața oamenilor și de a-i convinge să le cumpere.  

2. Tendințele SEO în 2020 arată că acest "pilon" al marketingului digital a evoluat. Importanța SEO este foarte mare pentru promovarea online eficientă a afacerii. În toate paginile motoarelor de căutare, ce devin din ce în ce mai inteligente, se poate observa imediat o concurență din acest punct de vedere. Anunțurile cu imagini sugestive apar în cea mai mare parte a căutărilor.

În 2020 se poate vorbi despre câteva evoluții SEO și anume:

  • SEO integrat pentru creșterea sau consolidarea brand awareness-ului
  • SEO multilingv ( care oferă conținut optimizat în mai multe limbi) pentru promovarea și extinderea afacerii pe piețele internaționale; astfel site-ul va fi găsit rapid și utilizat în alte țări, nu doar în România
  • Importanța mărcii pentru marketerii (SEM) - Search Engine Marketing (care se ocupă cu promovarea website-urilor); SEM cuprinde tactici SEO și de search marketing

Căutarea scrisă și vocală – Google a făcut pași mari în tehnologia vocală, de prelucrare a limbajului. Optimizările SEO trebuie să se extindă și în această direcție.

Cu ajutorul firmei SCDesign.ro poți ajunge să fii vizibil pe prima poziție a motoarelor de căutare. Promovarea online realizată de această firmă este realizată într-un mod profesional, site-ul va fi optimizat încă din etapa sa de dezvoltare și astfel va fi poziționat cât mai bine în Google. Acestea sunt realizate la cele mai înalte standarde, prin ultimele tehnologii din domeniu: HTML5, JavaScript, PHP, CSS3, MySQL.

Această companie oferă cele mai bune servicii de Creare Site Web Profesional și Creare Site Prezentare. Are o experiență de peste 6 ani și o echipă formată din specialiști în web design, grafică, realizarea de pagini web și elemente grafice dinamice, atractive, inovative. Până în prezent se poate lăuda cu peste 530 proiecte finalizate cu succes.

3. Tendințe PPC (tendințe de plată pe click) în anul 2020 includ: publicitatea video, automatizarea PPC, anunțurile de căutare responsive, anunțurile care se plătesc pe Amazon, impactul AI asupra PPC. Anunțurile sunt:

  • De tip imagine cât mai sugestivă sau cu bannere scurte și la obiect
  • De tip text cât mai relevant, cu mesaje scurte și la obiect
  • De tip responsive  cu logo vizibil, care reprezintă o variantă între anunțuri tip imagine și tip text.

Anunțurile trebuie să comunice valorile brandului, deci să fie de tip Awareness. Pot conține elemente de încredere în brand, care conving clienții să cumpere. Pot comunica mesaje ce răspund nevoilor clienților. Pot comunica lucruri legate de Loyalty, deci să aibă mesaje dedicate clienților, să-i facă pe aceștia să se simtă speciali.

De asemenea, în 2020 se vor putea exploata tendințele de marketing video, din care fac parte: videoclipurile lungi, în 360 de grade, personalizarea video, integrarea videoclipurilor în marketing.

4. Alte tendințe de marketing în 2020 sunt cele din social media despre: comunitățile din social media, platformele alternative, dezintoxicarea digitală, cum ajută social media clienții și altele.

5. În următorul an se poate vorbi despre noi tendințe de marketing conversațional, transformarea digitală, transformarea de marketing, perspective interesante, confidențialitatea consumatorilor.

6. În anul 2020 apar noi tendințe de marketing prin mobil, prin e-mail, tendințe de design, AI, marketing prin e-mail ce are la bază date.

Toate aceste tendințe sunt interesante și importante, merită încercate în următorul an!

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.