COD GALBEN: 25-10-2020 Intre 06:40 si 09:00 se va semnala ceaţă care determină scăderea vizibilităţii, local sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Cluj; COD GALBEN: 25-10-2020 Intre 06:30 si 09:00 se va semnala local ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m și izolat sub 50 m. in Județul Alba, Județul Sibiu; COD GALBEN: 25-10-2020 Intre 05:30 si 09:00 se va semnala local ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m și izolat sub 50 m. in Județul Harghita;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

 

SFA este un software care asigură procesul de vânzare și distribuție într-o companie. Această soluție se adresează companiilor cu rețea proprie de agenți de vânzări care efectuează rute zilnice la clienți pentru a prelua comenzi.

 

SFA este perfectă atât pentru Pre-Sales cât și pentru Van-Sales. Industriile acoperite de această soluție sunt: distribuția de băuturi, lactate, carne, panificație, înghețată și multe altele.

 

 

 

Un soft de tip SFA bine optimizat conține 3 elemente:

  1. Aplicația BackOffice – care rulează pe PC, la sediul firmei;

 

  1. Interfațarea cu sistemul de gestiune (ERP) – asigură conectarea aplicației PDA cu aplicația BackOffice;

 

  1. Aplicația mobilă – se instalează pe smartphone-urile sau tabletele agenților.

 

            Pe piața internă se găsesc peste 10+ soluții de tip SFA, ceea ce poate îngreuna luarea unei decizii în achiziționarea unei astfel de soluții. Vrem să te ajutăm și venim cu 5 sfaturi de luat în calcul atunci când achiziționezi o soluție de tip SFA:

 

 

  1. Sincronizarea datelor:

 

            Sincronizarea datelor trebuie să fie un pas foarte important în alegerea unei soluții de tip SFA. Datele clienților, adresele, restanțele și încasările trebuie să fie mereu sincronizate cu sistemul de gestiune ERP. Un soft SFA bun se integrează cu aproximativ toate programele de gestiune ERP nemaifiind nevoie să suporți costuri de schimbare a programului de contabilitate atunci când achiziționezi un astfel de soft.

 

Dacă compania ta deține și un depozit, poți apela și la soluția WMS care te ajută la gestionarea fluxului de lucru din depozit.

 

  1. Funcționarea soluției Pre-Sales dar și Van-Sales:

 

Ar fi bine ca softul SFA pe care îl achiziționezi să poată funcționa atât Pre-Sales cât și Van-Sales. Cu Pre-Sales poți prelua comenzile, încasările și retururile de marfă direct de la client, cu livrarea ulterioară a mărfii.

 

Cu Van-Sales poți factura direct la client, concomitent cu livrarea mărfii. Agenții de vânzări pot folosi ambele moduri utilizând smartphone-uri și tablete cu sistem de operare Android prin intermediul cărora transmit în timp real comenzile efectuate, direct în sistemul de gestiune al companiei.

 

 

  1. Configurarea aplicației pe placul tău

            Toate soluțiile dispun de mai multe module atât standard cât și opționale. Cel mai important aspect este ca soluția SFA pe care o achiziționezi să poată fi configurată după nevoile și placul tău. Personalizarea este un factor foarte important în alegerea oricărei soluții de automatizare, așa că, nu uita să ții cont de el.

 

 

  1. Datele cu privire la clienți

            Un alt lucru de care să ții cont atunci când îți dorești să achiziționezi o astfel de soluție, este baza de date a clienților tăi. Un software de tip SFA bun ar trebui să conțină un astfel de modul care să îți permită să vizualizezi datele legate de toți clienții agentului de vânzări respectiv. Modulul trebuie să conțină atât datele clientului (nume, adresă) cât și informații legate de sold și restanțe.

 

  1. Articolele

 

            E necesar ca agenții tăi de vânzări să aibă mereu pe telefonul sau tableta pe care o folosesc o listă de prețuri pentru fiecare articol/produs care să le permită vizualizarea articolelor/produse conform filtrelor setate. Filtrarea după denumire și cod articol este și ea foarte importantă.

 

 

            Optimall SFA îndeplinește toate aceste aspecte și multe altele care vin în ajutorul tău!

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.