COD GALBEN: 08-12-2019 ora 18 Intre 18:00 si 00:00 se va semnala local ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Arad, Județul Timiş;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

 

Bucureşti, 15 noiembrie 2019: HEINEKEN a anunţat că va deveni „Berea Oficială a Tuneului Final UEFA EURO 2020™” şi, printr-un acord diferit, va extinde parteneriatul cu UEFA Champions League pentru încă trei ani, în perioada 2021-2024.

 

Relaţia producătorului de bere cu UEFA Champions League este una consacrată, care durează de peste 25 de ani. Noul acord cu UEFA EURO 2020™ înseamnă că Heineken® va deveni partenerul celor mai prestigioase competiţii europene inter-cluburi şi inter-ţări. Ambele competiţii joacă un rol important în susţinerea obiectivelor de creştere la nivel european şi global ale brandului Heineken®.

 

Noul parteneriat cu UEFA EURO 2020™ include drepturi exclusive privind comercializarea berii pe stadioane şi în zonele dedicate fanilor, expunere pe panouri LED, drepturi digitale, prezentarea celor mai buni jucători ai meciurilor, proiecţia meciurilor şi bilete oferite ca premiu. Brandul îşi va activa, de asemenea, campaniile integrate de marketing global TV şi digital – prin utilizarea imaginii ambasadorului său global de fotbal, câştigătorul UEFA Champions League şi al Campionatului European de Fotbal UEFA, Thierry Henry.

 

Hans Erik Tuijt, Global Sponsorship Director, HEINEKEN, a declarat: “Heineken® se bucură de o relaţie fără egal cu fanii fotbalului prin sponsorizarea noastră pentru UEFA Champions League. Suntem entuziasmaţi că ne putem dezvolta relaţia prin parteneriatul cu UEFA EURO 2020™, însemnând că vom fi implicaţi atât în competiţiile de top europene inter-cluburi, cât şi în cele inter-ţări. UEFA EURO 2020™ va permite ca Heineken® să creeze experienţe şi mai semnificative pentru fanii fotbalului din toată Europa şi din jurul lumii. Acest parteneriat este unul care completează celelalte platforme unice pe care le avem la nivel global: Cupa Mondială de Rugby, Formula 1 şi James Bond.”

 

”Parteneriatul nostru cu UEFA îi are în centru pe fanii fotbalului din România şi din toată Europa, iar implicarea noastră în UEFA EURO 2020™ este o continuare a parteneriatului pe care îl avem deja cu UEFA Champions League. În plus, ne bucurăm să facem acest parteneriat într-un moment în care fanii români se vor putea bucura de Campionatul European la ei acasă, cu ocazia celor 4 meciuri organizate anul viitor în Bucureşti. Suntem încântaţi să putem fi aproape de fani şi să contribuim la unele dintre cele mai iubite competiţii de fotbal în România şi în întreaga lume”, declară Dan Robinson, Managing Director HEINEKEN Romania.

 

Guy-Laurent Epstein, Marketing Director al UEFA Events SA, a declarat: “Trăim momente extrem de captivante pentru fotbalul din Europa. UEFA EURO 2020 va fi găzduită de 12 ţări pentru prima dată, ca parte a aniversării de 60 de ani ai competiţiei, iar UEFA Champions League devine un turneu din ce în ce mai puternic – conturându-se puternic drept cea mai importantă competiţie inter-cluburi din lume. Ştim cât de multă valoare aduce Heineken® prin relaţia sa excepţională cu toţi fanii UEFA Champions League din toată lumea şi suntem încântaţi să extindem acest parteneriat pentru încă trei sezoane.

Suntem, de asemenea, foarte entuziasmaţi să avem experienţa şi campaniile inovative de marketing ale Heineken® în perioada dinaintea şi din timpul UEFA EURO 2020.”

 

EURO 2020 va avea loc între 12 iunie – 12 iulie 2020. Pentru prima dată în istoria turneului, acesta va fi găzduit de 12 oraşe europene: Amsterdam, Baku, Bilbao, Bucureşti, Budapesta, Copenhaga, Dublin, Glasgow, Londra, Munchen, Roma şi
Sankt Petersburg.

 

Angajamentul reînnoit al Heineken® drept partenerul competiţiilor inter-cluburi ale UEFA pentru încă trei ani va include drepturi de sponsorizare pentru UEFA Super Cup în perioada 2021 şi 2024. Noul acord va include Amstel drept partener al UEFA Europa Conference League, noua competiţie UEFA care este programată să fie lansată în sezonul de fotbal 2021/2022, alături de continuarea sponsorizării UEFA Europa League.

 

 

McCann PR

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.