COD GALBEN: 23-09-2021 ora 10 Intre 23 septembrie, ora 21:00 – 24 septembrie, ora 23:00 Zone afectate se va semnala intensificări susținute ale vântului la altitudini de peste 1700 m COD GALBEN: 24-09-2021 ora 17 Intre 17:00 si 20:00 se va semnala local intensificări ale vântului care vor depăși la rafală viteze de 55-70 km/h in Județul Dolj, Județul Mehedinţi;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Daca ai un startup sau o firma mica pe care o administrezi de ceva timp, dar nu esti multumit de veniturile si profiturile inregistrate, este momentul sa faci o schimbare. Aceasta schimbare poate fi o strategie de optimizare seo, care poate fi inclusa in strategia generala de marketing, cu rezultate remarcabile.

Uite ce presupune mai exact acest lucru.

S-a constatat ca motoarele de cautare reprezinta sursa numarul 1 de trafic pentru site-uri, fie ca vorbim de magazine online sau de firme care ofera servicii.

De aceea, este posibil sa-ti dezvolti afacerea mica prin servicii SEO. Domeniul de optimizare SEO este extrem de complex si include, printre altele, imbunatatirea continutului de pe site (actiuni on site si off site, tehnic si creativ), advertoriale seo pentru creare de backlinkuri, optimizarea ratei de conversie, evitarea penalizarii google.

A face SEO, nu oricum, ci printr-o agentie de seo, cu un background solid in domeniu, iti va ajuta site-ul sa se pozitioneze pe un loc privilegiat in motoarele de cautare (SERP). Produsele si serviciile pe care le oferi tu vor fi pur si simplu impinse in fata concurentei tale din online.

Teama ta, bine intemeiata?

Ca proprietar de afacere mica, implementarea unei strategii coerente de SEO poate fi destul de complicata. Tu ai un un buget restrans si concurenti mari, deja consacrati pe piata pe care tu vrei sa-ti faci aparitia.

Din fericire, SEO ofera cateva oportunitati pentru afacerile mici, iar urmatoarele strategii functioneaza pentru toate firmele, indiferent de buget sau dimensiune.

1. Stabileste clar cum poti tu sa-ti ajuti clientii

Inainte de a exploata SEO, ar trebui sa stii clar ce pot face produsele si serviciile tale pentru potentialii tai clienti. Business-ul tau nu este o solutie pentru orice problema si nu ofera toate produsele si serviciile. E foarte important sa-ti pozitionezi produsul sau serviciul ca sa stii carei nevoi te adresezi. Astfel, vei invata mai usor cum sa-ti concentrezi eforturile SEO.

2. Solicita un audit SEO

Inainte de implementarea unei strategii de optimizare SEO, trebui sa repari fundatia afacerii tale: site-ul tau.

De ce?

Pentru ca, daca exista probleme de ordin tehnic in site, eforturile de optimizare nu vor avea rezultatele pe care tu le astepti. Prin urmare, un serviciu seo responsabil incepe cu o analiza seo a site-ului.

3. Creaza continut de calitate

Peste tot se povesteste cum continutul e rege. Asa este, dar conditia esentiala este ca el sa fie de calitate, pentru ca altfel efectul va fi invers: in loc sa retii clientii pe site, vei avea o rata de bounce-ing foarte mare. In loc sa starnesti atractie, vei starni repulsie.

De aceea, trebuie sa investesti in continut de vita regala, pentru ca nu orice tip de trafic spre site-ul tau este valoros si-ti poate aduce profitul urmarit. Multe firme mici se limiteaza doar la a afisa pe site contact-ul, produsele si cateva cuvinte pe Home Page. Aceasta strategie nu are greutate pentru SEO, iar un specialist in servicii seo te poate ajuta sa-ti dezvolti site-ul in jurul unor cuvinte cheie relevante pentru business-ul tau.

4. Aplica On-Page SEO si Off-Page SEO

Prin On-Page te focusezi pe ceea ce poti face tu, pe site-ul tau si de obicei o strategie buna de optimizare seo include: optimizarea tag-urilor de titlu, corpul paginilor, heading tags, structura URL, descriere Meta, optimizare imagini. Ti se par lucruri complicate?

Un specialist servicii seo sau o agentie seo te poate lumina si, ce e mai important, este ca poate sa faca aceste lucruri in locul tau.

Daca vreti sa-ti cresti o afacere mica, nu ar trebui sa neglijezi nici tehnicile Off-Page SEO, care includ link building, actiuni social media, blogging, advertoriale seo si altele.   

5. Optimizare Google Maps

Local SEO devine din ce in ce mai important in peisajul online, iar daca tu ai un startup sau o firma mica, ar trebui sa te asiguri ca potentialii clienti din zona ta (cartier, sector, oras, regiune) te gasesc mai usor.

Tehnicile de mai sus dau rezultate, iar daca ai o firma mica, nu ar trebui sa te descurajezi. Persevereaza, cauta cai de promovare online avantajoase si acorda maxima atentie optimizarii seo. Vei descoperi usor ca un contract de colaborare cu o agentie buna de seo nu este o cheltuiala, ci mai degraba o investitie.

 Pentru mai multe detalii accesati site-ul www.seoagency.ro

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.