Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

A gasi o agentie SEO potrivita este, in contextul actual, cel mai bun lucru pe care ai putea sa il faci pentru compania ta. Asa cum a-ti pune sperantele si bugetul intr-o agentie de servicii SEO nepotrivita poate fi o greseala ce te costa scump. Atat capital financiar, cat si capital de imagine.

De ce este atat de important acest pas? De ce este vital sa stii cum sa alegi o agentie SEO adecvata nevoilor tale de business? Pentru ca acum, prezenta ta online conteaza tot mai mult iar efectele adverse ale unei promovari defectuoase pot fi resimtite la nivelul intregii afaceri.

Intrucat exista multe agentii destinate domeniului digital, si tot mai multi freelanceri ce isi ofera serviciile promovarii online, este important sa ai inca contact cu ceea ce inseamna inbound marketing. Altfel, sansele cresc sa alegi o agentie SEO si marketing online neadecvata. Stim toti citatul acela:

”Daca crezi ca te costa prea mult sa angajezi un profesionist, asteapta sa vezi cat te costa sa angajezi un amator”.

O agentie SEO cu servicii de calitate va contribui considerabil la a atrage atentia prospectilor si a face compania ta mai vizibila si mai usor de gasit in oceanul vast al online-ului. Cum? Prin crearea continutului valoros, o agentie SEO profesionista va aduce oamenii catre afacerea si produsele tale. Agentia SEO de care ai nevoie va uni clientii si interestul acestora, va atrage trafic pe care poti sa il convertesti financiar.

Cum alegi o agentie SEO: 10 intrebari ce te vor ajuta sa triezi profesionistii

Totul se reduce la cresterea companiei tale si la ROI-ul de care majoritatea neprofesionistilor fuge, te invitam sa parcurgi informatiile de mai jos. Specialistii Mogu.ro iti impartasesc din experienta si know-how-ul lor. Urmatoarele intrebari sunt esentiale pentru a alege o promovare online a afacerii tale, bazata pe calitate si intoarcerea investitiei.

  1. Puteti enumera serviciile pe care intentionati sa le oferiti, drept parte a strategiei de promovare online?

Atunci cand ai nevoie de servicii SEO si de promovare online si esti in procesul de recrutare a unei agentii, fii atent la detaliile care ti se comunica. Daca o agentie SEO potentiala evita sa comunice transparent item-urile sau task-urile de care se va ocupa, mergi mai departe!

O agentie SEO profesionista nu se va teme sa listeze serviciile oferite ca parte a strategiei de promovare. De asemenea, fii atent la evolutia serviciilor in planul pe cateva luni, intrucat strategia se va schimba. De altfel, o agentie SEO profesionista va raspunde ca serviciile dupa primele luni de activitate vor fi stabilite in functie de rezultatele fazei initiale.

Nu te teme sa intrebi direct care este numarul de ore estimat sau cantitatea serviciilor care iti este propusa in strategia fiecarei luni:

  • Care sunt mai exact serviciile si cantitatea fiecarui item, asa cum vor fi livrati lunar, ca parte a strategiei?
  • Ce aspecte tehnice ale site-ului vor fi audiate si imbunatatite?
  • Cate ore sunt estimate pentru fiecare serviciu lunar?
  • Cu cate pagini ale site-ului se porneste optimizarea?
  • Cand faceti optimizare pentru site, cate pagini vor fi imbunatatite pe luna?
  • Cate landing page-uri veti crea pe luna?
  • Cate backlink-uri vor fi pe luna?
  • Cate articole interne si externe veti oferi ca parte a strategiei, pe luna?
  • Cat timp veti dedica analizei campaniilor si rapoartelor?
  1. Ca agentie SEO, cum intentionati ca optimizati continutul site-ului meu?

O agentie SEO stie ca, in acest moment, continutul este vital. Legat de serviciile de continut poti intreba:

  • Veti crea materiale noi sau veti optimiza continutul deja existent?
  • Cum faceti optimizarea SEO si de ce este important?
  • Vor intra si landing-page-urile noi in contract?
  1. In planul de optimizare SEO pentru site-ul companiei mele, care este experienta dvs. in link building?

Backlink-urile externe sunt importante in orice campanie de marketing online. Fara link-uri bune care sa duca la site-ul tau, va fi greu sa te pozitionezi mai sus decat competitia. Este important sa alegi o agentie de marketing digital care nu creeaza link-uri spam, care sunt penalizate de Google. Poti intreba:

  • Ce fel de linkuri veti construi si cum?
  • Cate linkuri noi estimati ca vor fi pe luna?
  • Aveti o baza de date relevanta de plasare a linkurilor?
  • Ce stiti despre Google Penguin si ce inseamna un backlink bun?
  1. Veti implementa schimbari la nivel tehnic?

Fii atent la formularile vagi, cand alegi o agentie SEO. Asigura-te ca iti ofera si implementarea serviciilor lor si ca nu externalizeaza pe parcurs.

  1. Pot cunoaste echipa ce gestioneaza promovarea online a afacerii mele?

De ce sa angajezi o agentie SEO cunoscuta? Tocmai pentru a te asigura de servicii de calitate, efectuate de angajati cu vechime.

  1. In acest moment, lucrati cu comptetitori directi ai mei?

A avea clienti din aceeasi arie cu afacerea ta poate fi un plus pentru o agentie SEO. Asta inseamna ca stiu deja ce functioneaza si ce nu. Insa, afla detaliile colaborarilor cu competitorii tai.

  1. Ce imi puteti spune despre industria in care activez?

Asigura-te ca agentia SEO aleasa are experienta in domeniul companiei tale. Si pentru a sti ce functioneaza in domeniu si pentru a-ti oferi continut relevant. Poti intreba:

  • Aveti o retea de resurse relevante in industria companiei mele?
  • Scriitorii dvs. au experienta si pot oferi valoare in industria afacerii mele? Pot vedea cateva exemple?
  1. Cat de des vom avea intalniri?

O agentie SEO iti poate propune intalniri saptamanale. O alta, lunare. O alta agentie te va contacta doar cu detaliile campaniei si raportarile necesare. O idee buna este sa le sugerezi sa foloseasca DaPulse sau Asana, pentru a mapa toate task-urile si pentru a avea si tu acces la tot ce se intampla. Astfel, pot fi optimizate intalnirile si poti verifica si progresul facut.

  1. Ce crestere in ranking pot astepta pentru site-ul meu?

Trebuie sa stii ca aici nu exista un raspuns fix. In functie de cuvintele cheie, de buget, de timp si de factori externi (competitia, schimbarile de algoritm, de exemplu), nu exista un control fix asupra pozitionarii cautarilor organice pe Google. Totusi, o agentie SEO buna iti va oferi un estimat.

  1. Cum veti analiza campaniile si cum le veti raporta?

In contextul actual este important cum faci optimizare SEO. O parte esentiala este urmarirea campaniilor, a ratei lor de succes, a traficului, a rankingului si a conversiilor lunare. O agentie SEO cu experienta iti va oferi raportare complexa. Poti intreba:

  • Cat de des vor fi trimise rapoartele?
  • Ce software folositi pentru raportari?
  • Cand obtineti noi informatii despre campanie, cum setati noi task-uri si actiuni, pe baza rezultatelor?

 

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.