Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Magazinele cu articole vestimentare au marele avantaj de a fi necesare până la urmă. Hainele se schimbă constant, nu doar ținând cont de preferințele de design, ci mai ales pentru că sezoanele și schimbările climatice impun această nevoie. În cazul copiilor, pentru că sunt în creștere, articole de îmbrăcăminte se schimbă cu fiecare etapă de vârstă.

Punând mai presus de orice partea financiară, ca alternativă a hainelor noi sunt produsele second hand. Conceptul acesta continuă să fie de interes pentru public. Motivele sunt diverse: haine de purtat ocazional sunt dorite, astfel că investiția în cele second hand pare mai rentabilă; lucruri de casă, jucării sau haine de la branduri celebre care sunt mai accesibile în varianta second hand decât cele noi.

Așadar, public interesat există. Cum pui pe roate o astfel de afacere, cum o dezvolți pentru a fi cât mai practic? Câteva recomandări au în vedere:

Birocrația, actele, deschiderea afacerii propriu zise

Sunt din fericire și firme care se ocupă în mod special de aceste aspecte legale și financiare. Chiar și necunoscător să fii, o astfel de îndrumare te avantajează. Acest pas trebuie să fie cel de început pentru afacere, întrucât multe dintre etape durează. Dar, în același timp, poate exista deja preocuparea pentru locație și depozit.

Locația

Există preferință pentru online, iar de acest avantaj ar putea profita oricine. Implică un stil mai practic, pentru că întreaga gamă de produse, de haine sh, poate fi integrată în galerii, fără să existe teama că spațiul fizic nu ar fi de ajuns.

Pentru un magazin fizic, locația trebuie să aibă un vad bun, iar grija pentru o astfel de alegere se completează desigur și cu partea de costuri, chirie, cheltuieli lunare de întreținere.

Aprovizionare

Dacă în trecut se practica mai degrabă metoda depozitelor din care se puteau cumpăra pachete gata ambalate, acum lucrurile sunt mai avantajoase. Mare atenție la furnizor în primul rând, pentru că de acesta depinde calitatea tipului de produse. 

Milenium Shopping spre exemplu a devenit un nume de reper pe această nișă. Hainele comercializate trec mai întâi prin etape de pregătire și sortare până când să fie comercializate. Provin din țări dezvoltate, sunt de calitate și nu prezintă defecte. Acestea sunt depozitate corespunzător, igienizate și sortate, urmând a fi cumpărate în funcție de categoria de interes. Poate că singura asemănare cu depozitele clasice se referă la practicarea prețului per kilogram. 

La https://mileniumshopping.ro/ se vor găsi articole de sezon, precum și lavete din bumbac. Ambalate cu diferite gramaje, pachetele pot fi cel mai simplu comandate online. Cu transport asigurat de asemenea, deținătorii de magazine second hand au de partea lor contextul modern de aprovizionare.

Promovare

O afacere fără promovare este clar una cu mai puține șanse de succes. Ținând cont de calitatea produselor, se poate miza în mod deosebit pe acest avantaj concurențial. Promovarea eficientă poate fi făcută mai ales prin adaptarea la mediul online.

Ce garantează succesul

Până la urmă orice afacere are și riscul de a eșua. Eforturi constante trebuie depuse pentru a susține bunul mers al afacerii. Totuși magazinele second hand au avantajul de a fi alese în detrimentul celor cu haine noi. Prețurile mai mici la articole vestimentare încă foarte bune pentru a fi folosite reprezintă mereu un punct în plus.

Nu strică o analiză pe piață. Cert este că sunt unii vânători de oferte care indiferent ce preferințe de stil au, caută prin magazinele second hand produse de la mari branduri, pe care le achiziționează aproape ca un colecționar. Un alt segment de public se referă la cei care caută din strictă necesitate aproape orice, cei care au și cele mai multe șanse de a deveni public fidel.

În funcție de tipul de produse, articole de sezon, pentru copii, adulți etc. magazinul de haine second hand poate deveni o idee bună de afacere, pe termen lung. Importantă este și sursa achiziționării, astfel că va conta nu doar seriozitatea, ci și promptitudinea și calitatea serviciilor în colaborare cu furnizorul ales.

Milenium Shopping demonstrează că pentru o astfel de afacere, hainele comercializate trebuie să fie de calitate ce concurează cu succes cu cele noi, aspect ireproșabil care motivează publicul pentru achiziții repetate. 

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Direcția Marketing – marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.