COD GALBEN: 22-05-2025 ora 10 Intre 22 mai, ora 12 – 22 mai, ora 23 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată COD GALBEN: 22-05-2025 ora 20 Intre 20:15 si 21:30 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 15...25 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină. in Județul Mureş; COD GALBEN: 22-05-2025 ora 20 Intre 20:10 si 21:10 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 15...25 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului/ vijelie, grindină. in Județul Tulcea;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Multi frizeri au ca scop final deschiderea unui barbershop. Astfel isi pot exprima talentul ca artisti independenti. Avand propriul barbershop, iti poti stabili preturile si poti avea castiguri la nivel de frizer profesionist, poti participa la evenimente internationale, poti avea propria carte de vizita si dezvolta o lista de clienti care vor veni din orice zona a tarii pentru a se bucura de serviciile tale.

Care este potentialul de crestere pentru o frizerie?

Adanc inradacinate in istorie, frizeriile sunt considerate unele dintre cele mai profitabile afaceri din lume. Antreprenorii care sunt dispusi sa investeasca timp si resurse, au potentialul de a-si extinde afacerea cu mult peste locatia lor primara.

Meseria de frizer

Pentru a deschide un barbershop este necesar sa urmezi o scoala de frizerie precum Maher Academy. Dupa absolvire iti poti dezvolta o lista de clienti lucrand in diverse frizerii, si ulterior iti poti extinde afacerea si creste reputatia de frizer. Aceasta este o profesie extrem de sociala, deci trebuie sa fii capabil sa te conectezi cu clientii din toate mediile. Abilitatea de a asculta este la fel de importanta ca si conversatia. Ceea ce incepe ca un hobby, poate deveni o afacere de succes, daca inveti cum sa-ti pastrezi clientii.

Formarea unei entitati juridice si definirea brand-ului

Infiintarea unei firme este necesara pentru inregistrarea afacerii tale si pentru plata taxelor. Cu o firma te poti extinde si poti avea mai multi angajati. Marca este ceea ce reprezinta compania ta, precum si modul in care afacerea este perceputa de catre public. Un brand puternic va ajuta afacerea ta sa iasa in evidenta fata de concurenti.

Frizeria ca afacere

Deschiderea unui barbershop este o perspectiva deosebita si, ca un profesionist in devenire, ar trebui sa fii pregatit sa faci o investitie in viitorul tau. Trebuie sa stii ca vei petrece multe ore pentru a invata despre aceasta afacere, si pentru a te perfectiona. In meseria de frizer, inveti tot timpul ceva nou, de aceea este important sa faci un curs de perfectionare.

In ceea ce priveste bugetul, trebuie sa faci o lista de cheltuieli, inclusiv chiria, echipamente precum scaune si produse de frizerie, accesorii in camera de asteptare, un televizor, un aparat de cafea, iar lista continua. Deoarece un barbershop se incadreaza in comertul estetic, vei dori, fara indoiala, ca interiorul frizeriei sa arate impecabil.

Locatia potrivita

Locatia este absolut vitala pentru succesul unui frizer. Centrul orasului si zonele comerciale sunt locatii excelente, dar vei plati o suma mai mare pentru chirie. Ulterior, clientii te vor urma oriunde iti vei muta locatia. Inainte de a inchiria spatiul, analizeaza zona pentru a determina ce este necesar pentru serviciile tale. Acest lucru te va ajuta sa afli cat spatiu iti trebuie, si cate scaune poti instala pentru alti frizeri.

Stabileste o prezenta online

Afacerea ta are nevoie de un site web. Site-ul trebuie sa fie elegant, profesionist, usor de navigat si optimizat pentru cautare. Trebuie sa afiseze locatia si datele de contact, precum si fotografii ale salonului, si o lista a serviciilor si preturilor. In plus, un portofoliu bogat, va atrage mai multi clienti, deci asigura-te ca pui poze de inalta calitate.

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Direcția Marketing – marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.