COD GALBEN: 07-05-2025 ora 10 Intre 7 mai, ora 12 – 7 mai, ora 23 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată COD GALBEN: 07-05-2025 ora 14 Intre 14:55 si 16:30 se va semnala descărcări electrice, averse ce vor cumula local 20...30 l/mp, intensificări de scurtă durată ale vântului, izolat grindină de mici dimensiuni in Județul Prahova;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Grupul Hisense a pătruns în România prin compania Mit Clima Distribution

Soluții accesibile de climatizare VRF cu tehnologie de varf

 

Gigantul Hisense, lider mondial în tehnologia Smart TV, VRF, electrocasnice și dispozitive de comunicații mobile, pătrunde pe piata locală începănd să fie distribuit pentru prima data în România prin compania Mit Clima. Importator de soluții de climatizare al brandurilor Mitsubishi Electric şi Climaveneta, Mit Clima își extinde portofoliul cu produsele Hisense VRF (flux variabil de agent frigorific) furnizate de Qingdao Hisensehitachi Air Conditioning Systems și estimează afaceri de 12,9 milioane euro în 2019.

Conform specialiştilor, piaţa totală a sistemelor de ventilaţie și climatizare, estimată la 58 milioane de euro pentru anul 2017, urmează un trend ascendent cu o creștere în medie de circa 15% până în 2020. Piața românească de bunuri de folosință îndelungată a ajuns la 3,4 miliarde de euro în 2018, cu o creștere de 13% comparativ cu anul anterior, iar piața românească de electro-IT a ajuns aproape de 1,2 miliarde de euro la nivel de trimestru patru 2018, principalele motoare fiind sectorul electrocasnicelor mari și cel al echipamentelor de birou, cu rate de creștere de 12%, respectiv 13%. (conform GfK TEMAX pentru România)

Mit Clima estimează o creştere de 20% anual și afaceri de circa 13 milioane de euro în 2019, odată cu includerea în portofoliu a soluțiilor de climatizare Hisense.

„Ne dorim un parteneriat de lungă durată împreună cu partenerii noştri de business, care vin cu expertiză şi reputaţie în piaţă. Ţintim afaceri de 12,9 milioane de euro în 2019, dintre care estimăm că 30-35% vor fi vânzări pe produsele Hisense. Pe termen mai lung, estimăm o creştere de 20% în fiecare an“, declară Dan Stoica, general manager al companiei Mit Clima.

Parteneriatul Mit Clima – Hisense a fost anunțat la finele săptămânii trecute în cadrul unei conferințe unde au fost prezentate specificațiile soluțiilor de climatizare oferite de grupul Hisense, dar și analize de piață, estimări și sondaje furnizate de compania importatoare pe piața din România.

Împărţită în trei segmente, piaţa sistemelor de climatizare și ventilaţie are ponderea ce mai mare pe segmentul comercial cu 45% din totalul pieţei, urmat de cel industrial cu 29% din valoarea totală a pieţei, iar cel rezidenţial reprezintă diferenţa de 26%.

Legislaţia europeană, obligatorie şi pentru România, impune includerea sistemelor de ventilaţie în clădirile nou construite, punând accent pe calitatea aerului din spaţiile locuite, comerciale, de birouri sau hale industriale datorită repercursiunilor directe asupra calităţii vieţii şi a sănătăţii.

Un sondaj realizat în direct în cadrul evenimentului de lansare a parteneriatului Mit Clima – Hisense relevă că cele mai importante criterii privind echipamentele A/C cu referire la piața românească sunt calitatea pe primul loc, urmată de prețul competitiv, funcționalitatea fiind cotată pe locul 3, criterii care dealtfel recomandă soluțiile de climatizare ale grupului Hisense.

Adresabilitatea către un segment mai larg de clienţi, cu soluţii viabile şi pentru proiectele medii, nu doar doar pentru cele premium, este unul din motivele care au stat la baza deciziei de business a Mit Clima de a aduce soluţiile Hisense în Romănia. În portofoliul de clienți ai companiei românești se numără proiectul imobiliar Sema City, Mega Image, sediul central al BNR, precum şi mai multe locaţii ale Băncii Transilvania, UniCredit, Rompetrol sau MOL și desi Mit Clima va continua să pună accent pe segmentul B2B, prin intermediul noului parteneriat compania va pune la dispoziţie şi game mai accesibile pentru aplicabilităţile rezidenţiale.

“Ne preocupă să construim un sistem de business performant și o echipă solidă, primele două resurse ca importanță în activitatea unei companii. Valoarea adăugată a Mit Clima este competența tehnico-comercială și lucrul cu partenerii, în prescripția echipamentelor și în montajul acestora. Facem un business consultațional, nu simple tranzacții cu echipamente, oferim soluții și vrem să avansăm spre vânzarea de servicii de climatizare împreună cu partenerii noștri. Acum urmărim să ne dublăm numărul de angajaţi în oraşe importante din România, precum Cluj, Timişoara, Constanţa şi Iaşi. De asemenea vrem să mărim şi echipa pe partea comercială în Bucureşi, cât şi pe partea de back-office“, menţionează Dan Stoica.

Mit Clima a încheiat anul 2018 cu afaceri de 11,05 milioane euro, iar marja de profit a companiei se situează între 5% şi 10%, potrivit reprezentanţilor distribuitorului din România. În acelaşi timp, gigantul cu care s-a asociat, Hisense, a înregistrat vânzări de peste 5 miliarde de dolari.

Hisense este un conglomerat chinezesc cu peste 75.000 de angajaţi la nivel global, 18 sucursale, 10 centre de cercetare și dezvoltare în afara țării și 6 baze de producție în străinătate și produse vândute în peste 130 țări și regiuni ale lumii. Compania este de 11 ani lider pe segmentul televizoarelor cu ecran plat în piaţa din China, iar în 2018 a fost lider mondial pe segmentul de smart TV şi aplicaţii pentru smart home, în ultimii ani atingând recordul de a fi al 3-lea cel mai popular brand TV din întreaga lume, respectiv al doilea cel mai popular brand VRF în China.

Tehnologia pe care o va distribui Mit Clima prin produsele Hisense VRF (flux variabil de agent frigorific) este produsul unui joint venture numit Qingdao Hisensehitachi Air Conditioning Systems ale cărui baze au fost puse în 2003 între chinezii de la Hisense Group şi japonezii de la Hitachi Air Conditioning (n.r.: Johnson Cotrols-Hitachi începând cu 2015).

Hisensehitachi are peste 4.500 de angajaţi şi este locul doi în piaţa din China cu o cotă de piaţă de 22,3% în 2018, în timp ce Daikin, liderul de piaţă, a înregistrat 22,5%.

„Noi suntem în toată lumea, avem operaţiuni în peste 130 de ţări. Pentru regiunea aceasta, România este o ţară foarte importantă. De asemenea considerăm pieţe importante Turcia, Rusia, iar din Europa ţări precum Italia, Franţa, Germania, pentru că acolo ne merge foarte bine. (...) Nouă nu ne pasă de vânzările anuale, pentru că ele nu arată mai nimic. Pe noi ne interesează evoluţia pe termen lung a vânzărilor prin partenerii noştri“, a declarat Yi Bao, general manager al Hisensehitachi la nivel global.

Gigantul chinez Hisense este sponsor principal al competiţiei de fotbal UEFA Euro 2020, prin divizia de sisteme VRF, după ce a fost sponsorul principal al FIFA World Cup 2018 în Rusia. Grupul a produs peste 2,5 milioane unităţi de climatizare în 2018, 25 milioane televizoare, 6,5 milioane de telefoane mobile şi în total 20,6 milioane de unităţi de aer condiţionat.

 

Mit Clima Distribution

Soseaua Virtutii nr. 19D, sector 6, Romania, Bucuresti 060783  

[email protected] 

+4-0372 724 768

+4-0372 724 767

+4-0372 876 118

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Direcția Marketing – [email protected].

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.