COD GALBEN: 29-05-2025 ora 10 Intre 29 mai, ora 23 – 30 mai, ora 21 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată COD GALBEN: 29-05-2025 ora 10 Intre 30 mai, ora 10 – 30 mai, ora 21 se va semnala intensificări ale vântului COD GALBEN: 30-05-2025 Intre 05:15 si 09:00 se va semnala Ceață ce determină vizibilitate redusă, local sub 200 m și izolat sub 50 m. in Județul Suceava;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Începând cu ianuarie 2019, locuitorii Sectorului 5 nu mai sunt obligați să ajungă la punctul de lucru unde sunt arondați pentru a depune sau ridica documentația necesară obținerii certificatului fiscal și pot face aceste operatiuni online. Acest serviciu este disponibil prin platforma dezvoltată de Ingenious și Integrisoft, membru Smart Alliance – Innovation Technology Cluster denumită Avansis Online și poate fi accesată utilizând https://public.ditl5.ro/AvansisOnline/

Ne dorim să oferim cetățenilor un mod facil în care să interacționeze cu instituția noastră, prin măsuri adaptate standardelor europene în vigoare. Este una dintre obligațiile pe care le avem ca autoritate publică de interes local și de care ne străduim să ne achităm în mod onorabil, cu respect față de locuitorii Sectorului 5 și față de nevoile administrative ale acestora” declara în 2017 Daniel FLOREA, Primarul Sectorului 5. Ca urmare a acestui angajament, în premieră la nivel național,  la nivelul Sectorului 5 a devenit funcțională opțiunea plății prin SMS a taxelor aferente eliberării cărților de identitate iar din 2018 contribuabilii pot plăti cu orice card bancar impozitele și taxele locale prin intermediul Ghiseul.ro.

Dezvoltarea platformei este următorul pas necesar pentru implementarea strategiei de digitalizare a serviciilor oferite către contribuabil. Această strategie este răspunsul elaborat de Primaria S5 tendintelor actuale de îmbunătățire a calității furnizării serviciilor către contribuabil, făcându-le mai accesibile, mai transparente și cu costuri mai scăzute.

Împreună cu furnizorii Integrisoft Solutions și Ingenious ne dorim să facem din acest proiect un exemplu de bună practică la nivel național în abordarea acestui tip de servicii. Deși Primăria Sectorului 5 nu este prima administrație locală care pune la dispoziția cetățenilor acest serviciu, considerăm că se poate mai mult și ne dorim ca în etapa următoare să extindem gama de servicii online oferite către contribuabil integrând în premieră pentru o administrație locală functionalități precum depunerea declarației de impunere auto, clădiri sau teren și obținerea deciziei de impunere” declara Adrian PĂTRAȘCU, managerul de proiect.

Iată pașii pe care trebuie să îi parcurgă persoanele fizice sau juridice pentru înrolarea în sistem și obținerea ONLINE a certificatelor fiscale:

  • Se accesează platforma https://public.ditl5.ro/AvansisOnline/
  • Se crează un cont: se merge la sectiunea CONT NOU, se completează rubricile din secțiune cu datele personale, dupa aceea se alege un nume de utilizator și o parolă. Notă: nu se va bifa opțiunea „Autentificare ca furnizor de servicii”, aceasta fiind rezervată autentificării inspectorilor.
  • Confirmarea creării contului se primește pe adresa de e-mail indicată de către solicitant. Se acceseaza link-ul primit în email-ul de confirmare, contul de utilizator fiind astfel creat.
  • Se efectuează autentificarea în platformă pe baza credențialelor alese
  • Se vor parcurge trei pași pentru crearea profilului de entitate fiscală și transmiterea către instituția publică locală a cererii de înrolare pentru validarea contului
  • În urma procesării de către un inspector a solicitării de înrolare se va primi o confirmare pe mail
  • Pentru finalizarea validării contului creat online, contribuabilul trebuie să se prezinte în termen de 48 de ore la punctul de lucru unde este arondată entitatea fiscală cu actele originale utilizate la înregistrarea contului și documentul de asociere (cererea de înrolare) printat și semnat. Punctele de lucru abilitate pentru a prelucra cererile de înrolare sunt următoarele:
    • Strada Sebastian nr 23
    • Strada Uranus nr 98, Bl U8
    • Piata Națiunile Unite nr 35

După aprobarea contului în platforma online, contribuabilul poate depune cereri pentru eliberarea certificatelor de atestare fiscală în format electronic cu semnatură digitală, fără a mai fi necesară prezentă la ghiseu.

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Direcția Marketing – marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.