Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Cele mai multe campanii de marketing au un obiectiv atașat acestora, cum ar fi creșterea traficului din site-uri, obținerea de potențiali clienți sau creșterea numărului de conversii.

Conceptul de Performance Marketing îi ajută pe specialiștii în marketing digital să seteze o strategie de optimizare SEO, Google Adwords, Content Marketing și campanii pe Social Media în vederea obținerii unor astfel de rezultate. Este, la ora actuală, o cale spre eficientizarea unui business în termeni de profit, vizibilitate, succes și poziție în fața concurenței.

Spre deosebire de marketingul tradițional, în Performance Marketing se plătește doar pentru acțiuni specifice care contribuie la atingerea obiectivelor. Trecerea de la tradițional la Performance Marketing poate fi un salt important pentru cei pentru care crearea unui magazin online modern este considerată o rampă de lansare în domeniul lor de activitate.  Totuși, există numeroase motive pentru care business-urile nișate sau mainstream ar trebui să se adapteze acestui nou format.

Cea mai nouă și rentabilă formă de monetizare a unui magazin online

Multe formate tradiționale de publicitate funcționează prin plata în avans a serviciilor, indiferent de rezultate. De exemplu, într-o campanie de optimizare SEO, atunci când se cumpără un anunț într-o publicație cu autoritate, se plătește o sumă standard bazată pe traficul site-ului. Costul plasării este legat de mediile anterioare, în loc de performanța reală (câți dintre cei care accesează acel articol / anunț îl vor citi și vor accesa link-urile dofollow promovate în material).

Pe de altă parte, campaniile de Performance Marketing încep să perceapă costuri doar atunci când se obțin rezultate. Acest tip de marketing este rezervat în principal pentru campanii digitale măsurabile.

Componentele campaniilor de Performance Marketing includ costul pe click (CPC) și costul pe achiziție (CPA). În mod normal, specialiștii în marketing își identifică obiectivele la începutul campaniei și stabilesc o rată ideală pentru fiecare rezultat obținut în cadrul campaniei derulate.

De ce este Performance Marketing un instrument valoros?

Plata pentru rezultate în publicitate este o opțiune relativ nouă, care a fost practică doar în ultimii ani.

Campaniile de E-mail Marketing și Social Media Marketing facilitează, de asemenea, optimizarea rezultatelor pentru specialiștii cărora le sunt încredințate obiective importante de profit și vizibilitate. Performance Marketing oferă o serie de avantaje față de marketingul tradițional printr-o planificare mai ușoară, bugetare, urmărirea performanțelor, feedback și direcționare:

  1. Planificare mai bună

Campaniile de Performance Marketing sunt ușor de bugetat, deoarece specialiștii în marketing trebuie să identifice obiectivele și să ofere un cost ideal pentru fiecare acțiune la începutul planificării. Spre exemplu, pentru domeniul de activitate care caracterizează compania DPD Rent a Car Bucuresti, respectiv segmentul de inchirieri auto, specialiștii Webdesk au gândit o campanie de Performance Marketing care să îmbine deopotrivă materialele de Branding & Vizibilitate în publicațiile autoritare, cât și strategiile de Content Marketing. Strategiile de ORM prin SEO și campaniile de Adwords completează strategia de promovare orientată spre atragerea clienților noi și prin fidelizarea celor curenți.

Un alt avantaj este că rezultatele sunt o prioritate în toate campaniile de Performance Marketing, ceea ce înseamnă că anunțurile vor fi optimizate pentru obiective specifice - afișări, click-uri, lead-uri sau orice alt exemplu.

  1. Plătiți pentru rezultate

Cel mai evident beneficiu al campaniilor de Performance Marketing este posibilitatea de a plăti pentru rezultate fără cheltuieli nedefinite. Acest lucru este esențial în special pentru marketerii care targetează acțiuni precum lead-uri sau conversii.

  1. Urmăriți performanța

Deoarece marketingul bazat pe performanță este exclusiv digital, marketerii beneficiază de rezultate aproape instantanee și de o înțelegere a performanței. Acestea includ cheltuielile și numărul de afișări, click-uri și conversii. Cu aceste valori, specialiștii în marketing digital pot urmări performanța pe parcursul unei campanii pentru a determina rentabilitatea investiției.

Dacă o campanie nu corespunde așteptărilor, ea poate fi întreruptă, iar bugetul poate fi alocat unei alte campanii sau strategii. Rezultă o rentabilitate a investiției pe care clientul o resimte mai ales când magazinul său online este nou în raport cu concurența din online.

  1. Interveniți în timp real

Spre deosebire de marketingul tradițional, Performance Marketing oferă un atu imens: cunoașterea modului în care fiecare platformă utilizată se comportă în raport cu publicul targetat, permițând specialiștilor să se adapteze și să reacționeze la feedbackul acestuia pe parcursul campaniei.

Reacționarea la această performanță pe durata unei campanii poate duce la mai multe rezultate în cadrul bugetului inițial al campaniei. De fapt, intervenția rapidă a agenției de marketing sau a clientului în cadrul unei campanii este unul dintre atributele care definesc termenul de Performance Marketing.

  1. Descoperiți formate noi

Performance Marketing a ajutat numeroase companii să înregistreze o scădere a costurilor pentru o conversie și o creștere a ratelor de conversie.

Marketingul de performanță oferă agențiilor de publicitate posibilitatea de a planifica mai bine, de a targeta rezultate măsurabile, de a urmări performanța, de a reacționa la feedback și de a descoperi noi oportunități de plasare.

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.