Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:




Pentru că procesul de achiziţie iniţiat de tine să se încununeze cu succes, este necesar să ţii cont de o serie de factori. Aceştia vor influenţa decisiv succesul deciziei luate de tine.



De alţi factori însă, poate mai importanţi decât cei ce reprezintă calităţi ale maşinii propuse, trebuie să te fereşti. Aceştia sunt factori de care, la fel, depinde rezultatul final. În fond, orice plus la maşina aleasă pentru achiziţie poate păli în faţa unei defecţiuni.



De cine să te fereşti când îţi alegi o maşină la mâna a doua?



În acest caz, vom atinge punctul cel mai sensibil al întregului proces de achiziţie a unei maşini rulate: cine vinde masina. Acesta este unul dintre cele mai importante criterii de care depinde succesul achiziţiei tale. De la cine vreau să cumpăr maşina?



Samsari vs. Proprietari vs. Dealer auto. Acestea sunt principalele surse de unde îţi poţi achiziţiona maşina la mâna a doua. Care dintre ei reprezintă cea mai bună alegere?



Pentru a vedea care este cea mai bună alegere, trebuie să definim ce înseamnă 'cea mai bună alegere'. Ce presupune ea, care sunt criteriile care definesc o alegere bună?



Pentru a vedea ce înseamnă o alegere bună între cele trei surse, ne vom raporta la ideea centrală a articolului, adaptată contextului, adică: de care dintre ei trebuie să ne ferim şi de ce?



Samsarii. Aceştia sunt arhicunoscuţi pentru ţepele pe care le dau. Sună crud, dar aşa este. Cei mai mulţi cumpără maşini din străinătate şi le vând în ţară cu adaosul dorit de ei. Nu poţi şti cu siguranţă de unde e maşina, cât a fost costul iniţial, câţi proprietari a mai avut. Mai mult, singura dovadă că maşina nu este defectă sau aproape de a se defecta este cuvântul samsarului.



Drept urmare, nu este de preferat să îţi cumperi o maşină de la samsari, mai ales dacă este vorba de vreuna din sfera de masini Mercedes-Benz rulate. Nu de alta, dar nu vrei să dai nişte mii bune de euro pe o maşină care se strică în 6 luni. E foarte posibil să plăteşti apoi mai mult pe reparaţii, decât preţul plătit pe ea.



Proprietari. Aceştia se comportă tot cam ca nişte samsari, doar că nu şi-au făcut o profesie din asta. Şi un proprietar poate să ascundă eventuale defecţiuni, iar problema majoră este că nu mai controlezi situaţia după ce ai achiziţionat maşina. Cu alte cuvinte, dacă ţi se strică maşina după o lună, nu mai poţi contacta proprietarul să îi baţi obrazul.



Dealer auto. Reprezentantele s-au prins deja de schemele din piaţa şi implementează deja strategii de abordare a clienţilor cât mai corecte, eficiente, care să ofere un avantaj de ambele părţi.



În primul rând, preţul este afişat la vedere din start. El nu poate fluctua (poate doar în funcţie de pachetele de dotări alese), aşa cum se poate întâmpla în celelalte două cazuri, când, de exemplu, un samsara poate schimba preţul în funcţie de persoana interesată.



Mai mult, la dealer poţi achita suma în rate, aşa cum face dealerul Auto Schunn Romania, care comercializează de 24 de ani în România maşini Mercedes-Benz rulate.



Bun, am înţeles cu banii, dar dacă se strică, nu sunt la fel de expus? Răspunsul este nu. Cel puţin dealerul mai sus menţionat oferă garanţie 2 ani, iar dacă ţi se strică maşina în acest timp, de ea de ocupa tehnicieni profesionişti, acreditaţi Mercedes-Benz.



Drept urmare, e clar: dacă vrei ca achiziţia ta să fie un succes, cel mai indicat este să mergi direct la un dealer auto care comercializează maşini la mâna a doua. Riscurile în acest caz sunt foarte mici, iar satisfacţia unei alegeri bine făcute va fi maximă.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.