Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:




Peste 200 de top executivi, antreprenori şi oameni de afaceri au participat vineri, 17 noiembrie 2017 la CEO Conference - Shaping the future - întâlnirea anuală a liderilor celor mai mari companii din Romania, organizată de Doingbusiness.ro împreună cu EY Romania.



,,CEO Conference reprezintă o platformă deschisă pentru dezbateri şi relaţionare de afaceri, în care participanţii se întâlnesc şi discută despre factorii care conturează mediul de afaceri acum, tendinţele din economia locală şi globală, motoarele creşterii economice şi oportunităţile din perspectiva experienţei şi identificării de noi pieţe'' a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro. ,,Anul acesta ne-am concentrat pe provocările managementului strategic, pe rolul şefilor de companii ca lideri în promovarea inovării dar şi pe provocările cotidiene într-un mediu economic volatil din punct de vedere legislativ sau fiscal în care a devenit normalitate ca foarte improbabilul să se întâmple'', a adăugat acesta.






,,Stabilitatea şi predictibilitatea'' a răspuns Mariana Gheorghe - CEO OMV Petrom la întrebarea adresată în cadrul Conferinţei - care este cea mai mare provocare a mediului economic pentru anul 2018. Opinia CEO-ului este împărtăşită şi de antreprenorul Florin Talpeş - fondator şi CEO al BitDefender:



,,Cred că principala vreme rea pe care o vedem e legată de lipsa de predictibilitate. De faptul că nu vedem ce se va întampla şi mai mult, suntem ingrijoraţi că aceasta furtună de schimbări fiscale care au un impact, un cost asupra noastră si ne obliga ori sa revizuim salarii, ori investitii, ori echipe intregi, nu s-a terminat. Nu vedem care sunt raţiunile din spate, nu vedem comunicare cu noi. Normal pentru noi înseamnă un sistem de taxe stabil. Noi nu vrem taxe mai mici, noi vrem un sistem de taxe stabil, preferăm să ştim ce se va întampla'', a declarat Florin Talpeş.






,,În momentul de faţă, bugetul pe anul 2018 nu este închis pe deficit de 3%. Practic vor mai fi surprize şi cred că trebuie să ne aşteptăm la surprize din păcate probabil neplăcute. Ecuaţia bugetului este foarte complicată şi cred că efectele vor fi importante şi pentru mediul de afaceri'', a declarat Ionuţ Dumitru - Chief Economist, Raiffeisen Bank.



Prima sesiune a CEO Conference a fost axată pe identificarea tendinţelor majore şi a impactului lor asupra celor mai mari companii din economie. Sesiunea a fost moderată de Bogdan Ion - Country Managing Partner EY Romania şi a pus în dezbatere provocările managementului strategic avându-i ca panelisti pe Mariana Gheorghe - CEO OMV Petrom, Ionuţ Dumitru - Chief Economist Raiffeisen Bank, Omer Tetik - CEO Banca Transilvania, Florin Talpeş - fondator şi CEO Bitdefender, Virgil Şoncutean - CEO Allianz Ţiriac Asigurări şi Fady Chreih - CEO Regina Maria.







,,Ca provocare pentru managementul strategic identific predictibilitatea mediului economic - aceasta este o constantă'', a declarat Virgil ?oncutean - CEO Allianz Ţiriac Asigurări. ,,Mai mult decât atât, ştim că frecvenţa crizelor este în creştere, deci ştim că ciclurile economice se scurtează, iar din perspectiva companiilor, rezilienţa este capacitatea esenţială de supravieţuire, pentru că aceasta arată cât de mult putem absorbi şocuri externe şi să dezvoltăm business-ul mai departe'', a mai declarat Şoncutean.






,,Managementul strategic se referă la cum navighezi în impredictibilitatea atât fiscală cât şi legislativă, şi în acelasi timp cum te bucuri de creşterea economică din Romania care este o creştere economică puternică. Să nu ignoram această creştere şi cred ca trebuie să ne bucurăm de ea.'', a susţinut Fady Creih - CEO Regina Maria.



Cea de-a doua sesiune a CEO Conference a fost moderată de jurnalistul Radu Soviani şi s-a concentrat pe regândirea modelelor de afaceri şi reinventarea avantajelor competitive ale companiilor în contextul noii realităţi, avându-i ca invitaţi pe Bogdan Popescu - Director Operaţiuni Microsoft Romania, Marius Perşinaru - CEO Schneider Electric, Gabriel Andronescu - Country General Manager CHEP Romania, Carmen Niţă - Managing Director TMF Group, Răzvan Ionescu - Director Marketing Segment Business Telekom şi Dumitru Ion - CEO Doingbusiness.ro & Kompass Romania.



,,Cel mai important lucru pentru cei care ocupă poziţia de CEO este să stea alerţi în raport cu inovaţia. Să fie deschişi că lucrurile se pot face altfel azi, există tehnologie peste tot şi tehnologia a devenit foarte accesibilă. Oportunităţile există, trebuie să fim foarte atenţi la ele'', a declarat Răzvan Ionescu - Telekom Romania.



,,Primul mesaj pe care vreau să îl transmit este că lumea e din ce in ce mai mică - şi mă refer aici la accesul la informaţie'', a susţinut Marius Perşinaru - Country President Romania&Moldova Schneider Electric. ,,Orice se întamplă, oriunde pe glob în ceea ce priveşte orice aspect al vieţii economice şi sociale ajunge în alta parte pe glob foarte rapid. Gândiţi-vă ce înseamnă acest lucru pentru competitivitate'', a adăugat Perşinaru. ,,Gândiţi-vă la inovare nu numai din punct de vedere al produselor, dar mai ales din punctul de vedere al culturii de organizaţie'', a transmis Preşedintele Schneider Electric participanţilor la eveniment.





În cea de-a treia sesiune, Mihai Stănescu - Executive Coach, RoCoach, a răspuns la întrebarea de ce consiliile de administraţie competente pot eşua şi a identificat 10 surse ale eşecului, prezentând şi strategiile pentru ca membrii Consiliilor de Administraţie să devină mai performanţi.



În cadrul CEO Conference a fost lansata si publicatia ,,Major Companies of Romania 2017'' - cel mai complet instrument disponibil pe piaţa din România pentru evaluarea mediului de afaceri naţional atât ca întreg cât şi sectorial. Publicatia include interviuri cu manageri şi antreprenori care au dovedit excelenţă prin modul în care au iniţiat, au derulat şi fac afaceri în România.





Partenerii evenimentului au fost Telekom Romania, Allianz Ţiriac, Medlife, CHEP Romania, Schneider Electric, Microsoft Romania, TMF Group, RoCoach, Kompass Romania, HL Display. Sponsori ai evenimentului au fost Ines Group, Immofinanz, Regatta, iar expozanti - Docentris.



Au susţinut CEO Conference, ca parteneri media, Agerpres, Transilvania Business, ziare.com, Cariere, Business24, Calendar Evenimente, Financial Market, Jurnalul de Afaceri, spatiulconstruit.ro, Manpres.




Despre Doingbusiness.ro




Doingbusiness.ro este o companie care oferă servicii premium integrate de business strategy, comunicare, marketing şi business development.



Serviciile Doingbusiness.ro includ: publicaţii premium - Romanian Business Digest şi Major Companies in Romania în variante print şi online, portaluri de afaceri, servicii de agenţie de evenimente, servicii de comunicare şi direct marketing - call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piaţă, consultanţă strategică de comunicare şi extindere pe noi pieţe, acces la tool-uri inovative de business development şi business intelligence.



Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference - Shaping the Future, Business rEvolution - Digitalizarea, trend sau tsunami?, Business to more Business, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit şi Emerging Europe Investment Summit.



Mai multe detalii despre evenimentele organizate de către doingbusiness.ro sunt disponibile aici.

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.