Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:




re7consulting Bucureşti este o agentie de marketing digital profesionistă pe piaţa de marketing online şi optimizare SEO din România.



La final de 2017, este momentul potrivit să arunci un ochi asupra tendinţelor din piaţa de marketing online pe 2018.




Ştim că eşti un antreprenor de succes. Suntem convinşi că îţi construieşti deja strategia de afaceri pentru anul următor. Noi te înţelegem. Ca de la un business de succes la un altul, îţi anticipam nevoile şi te ajutăm să îţi îndeplineşti obiectivele pentru 2018.



Ţie, antreprenorule, specialiştii noştri în marketing online şi optimizare SEO îţi propun 7 strategii de promovare online eficiente în 2018. 7 planuri de acţiune pentru ca afacerea ta să se alinieze la trendurile din piaţa digitală care se anunţă pentru următorul an. 7 idei de notat pentru serviciile din pachetul de marketing online Romania.



Deci, ce serviciu vrei să genereze rezultate anul viitor pentru afacerea ta? Să fie Optimizarea SEO cheia succesului? Să fie Content Marketing? Sau anticipezi rezultate eficiente din campanii Google AdWords şi Social Media Marketing?



Dacă nu eşti hotărât, te ajutăm noi să iei cea mai bună decizie. Urmărim deja trendurile şi ne adaptăm strategiile la noile cerinţe. Pentru tine, astăzi, expunem 7 strategii, în funcţie de ce serviciu alegi, ca să ştii ce te aşteaptă anul viitor.



Vrei servicii de Optimizare SEO? Iată 2 strategii de urmat în 2018




Serviciile de SEO evoluează de la un an la altul, pe fondul schimbărilor pe care le impune Google. Unele voci spun că strategiile SEO devin tot mai depăşite. Cel puţin în forma actuală. Principalul argument este acela că tehnologia de căutare vocală împinge acest serviciu spre marginea prăpastiei. Ceea ce nu este chiar departe de adevăr. După cum înţelegem astăzi optimizarea pentru motoarele de căutare, tindem să credem că zilele îi sunt numărate.




Dar SEO nu moare, optimizarea unui site se transformă. Se adaptează la noile trenduri. Îşi consolidează constant poziţia de principal instrument pentru indexarea pe poziţii superioare în Google SERP (search engine ranking pages).



Iată trendurile care vor necesita regândirea strategiilor de optimizare SEO în 2018:



Accent tot mai mare pe căutare vocală şi asistenţi digitali



Tehnologia de căutare vocală reprezintă o mare oportunitate pentru schimbarea modului în care comunicăm şi procesăm informaţiile. Dezvoltarea continuă a asistenţilor digitali va schimba modul în care se efectuează interogările de căutare. Google spune că 1 din 5 căutari provin deja din interogari vocale. Iar în anul 2018, trendul se va amplifica tot mai mult, odată cu popularizarea asistenţilor vocali personali (Alexa, Google Home, etc.).



Cum gândim strategia SEO în cazul acesta?



Creşterea numărului de căutari vocale va obliga specialiştii SEO să-şi regândească strategiile. Să "gândească mai mult în afară cutiei". În noua paradigmă, algoritmii vor da putere cuvintelor cheie lungi (long tale keywords). De asemenea, cuvintele cu putere vor fi acelea care vor reproduce limbajul natural, adaptat tonului conversaţional al utilizatorului.







Experienţa utilizatorului, mai importantă ca niciodată




Google a spus clar. Experienţa utilizatorului este singurul scop din viaţa oricărui specialist SEO. Site-urile care nu vor oferi o experienţă potrivită utilizatorilor vor avea, drept urmare, de suferit. E logic să se întâmple asta. O experienţă plăcută a utilizatorului creşte şansele de angajament pe paginile site-ului. Astfel, Google va stabili că acelea sunt pagini utile pentru utilizatori şi le va favoriza. Clear, right?



Cum acţionăm?



Primul pas este monitorizarea vitezei site-ului, a lizibilităţii şi a structurii. Pentru a face asta, urmărim obiceiurile utilizatorilor, de unde putem obţine informaţii preţioase. De exemplu, dacă vizitatorii stau puţin timp pe site, înseamnă că e o problemă legată de experienţa trăită de ei în acel loc.



Următorul pas este eficientizarea parametrilor. De curând, Google a implementat AMP, un proiect dedicat exclusiv versiunii de mobile, care permite încarcarea aproape instantă a site-ului.



Că tot am adus în discuţie mobile, trebuie să ştii următorul lucru. Strategia de creare a experienţei utilizatorului va conţine, obligatoriu, conţinut adaptat pentru mobile. Asta deoarece Google are de gând să 'schimbe polii magnetici' ai planetei digitale. Pentru că deja mai mulţi oameni accesează internetul din mobile, "first index" în Google se va face în funcţie de.. ghici? Dap: mobile.



re7consulting este una dintre agenţiile de optimizare SEO Bucuresti care implementează deja strategii adaptate noilor modificări impuse de Google. Serviciile noastre includ instalarea paginilor AMP pentru site-urile clienţilor şi îmbunătăţirea experienţei vizitatorilor pe site.

 

Preferi marketing online prin conţinut? Iată doua strategii pentru 2018




"Content marketing continues to be the king!" În 2016, 0% (da, zero) dintre marketerii din America au declarat că au fost nemulţumiţi de campaniile de marketing prin conţinut. Nu o spunem noi, ci un raport realizat in 2017 de contentmarketinginstitute.com!



Peste 60% dintre comercianţii B2B au raportat că strategiile lor de content marketing sunt mai eficiente decât în 2016. Mai mult, 34% dintre marketeri au raportat că marketingul prin conţinut a fost eficient în 2016. Cifra este cu 4% mai mare faţă de doar 30% în anul precedent.



Nici-o zi nu seamănă însă cu alta. La fel şi strategiile de content marketing, de la un an la altul. Ce trenduri sunt pentru anul 2018?



"The New Old Thing": experienţa utilizatorului e totul...




...Si educarea lui în egală măsură. Prin urmare, fiecare strategie în 2018 trebuie să aibă la baza conţinut valoros pentru public.



Ţi se pare un concept simplu, nu? Când a fost ultima dată când ţi-ai intervievat clienţii pentru a afla ce subiecte de conţinut le plac? Dar de unde preferă să-şi culeag informaţiile, ştii?



Ei bine, în 2018, ăsta va fi unul dintre principalele obiective ale unei strategii de redactare articole. Adică conţinut valoros, adaptat nevoilor publicului.



"The power of Wow"




Conceptul de storytelling nu mai este o noutate. Dar câţi îl folosesc la adevăratul potenţial în marketingul online? Pentru că publicul să fie educat, el trebuie să vrea să înveţe. Un conţinut banal, chiar dacă are elemente de educare, nu este eficient pentru ca nu atrage public.



Oamenii vor povesti, au nevoie ca produsul tău să vină călare pe un cal alb la nevoile lor. Ce e de făcut în acest caz?



Cuvântul cheie este "Wow". Titluri, leaduri spectaculoase (nu tabloidizate, atenţie!), conţinut iesit din tipare, original. Acestea sunt elementele-cheie ale unei strategii de conţinut in 2018



Şi imagini. Vizualul este un element extrem de important în structura unei strategii de marketing online prin conţinut. Drept urmare, imaginile trebuie să fie pline de culoare, unice, şi, foarte important, de înaltă calitate a rezoluţiei. O poză trebuie să facă un vizitator să se oprească din derularea paginii.



Să nu uiţi însă de infografice, ebook-uri, white-paper-uri, etc.



Şi nici de video! Conţinutul filmat se dezvoltă fulminant iar în 2018 trendul va continua să aibă un parcurs ascendant. Drept urmare, zâmbeşte, exersează dicţia şi spor la scris scenarii frumoase!



Va fi social media în centrul strategiei tale de marketing online în 2018?




Reţelele sociale evoluează fulminant de la an la an. Facebook a sărit deja de 2 miliarde de utilizatori şi încă adună sute de milioane de la an la an. Instagram vine şi el tare din urmă, hrănit din proteinele cu care Facebook şi-a dezvoltat "masa musculară". Twitter, Snapchat, Pinterest, Google Plus sau LinkedIn cresc şi ele de la o zi la alta. Anul 2018 se anunţă foarte interesant pentru reţelele sociale. 



Este cunoscut faptul că social media educă publicul într-o direcţie convenită. Odata cu ele însă, fiecare agenţie de social media trebuie să-şi adapteze strategiile de marketing online. Ce va fi diferit în 2018?



Dezvoltarea conceptului de Realitate Augmentată



Este imposibil să nu fi auzit de aplicaţia Pokemon Go. Dar emoticoanele de pe noile smartphone-uri iPhone le-ai văzut? Ambele cazuri s-au bucurat, sau încă se bucură, de un succes imens, datorită elementului de noutate încorporat: realitatea augmentată.

 

Experienţa oferită de realitatea augmentată produce extaz utilizatorilor. Iar reţelele sociale ştiu asta şi vor încerca cu siguranţă să implementeze conceptul. Deja se întâmplă, la un stadiu încă incipient, acest lucru. Facebook, de exemplu, experimentează realitatea augmentată în filtrele pentru aplicaţia de făcut poze. Instagram şi Snapchat au încorporate, de asemenea, aceste filtre.

 

În anii ce urmează, începând cu 2018, fiecare agenţie de sociala media se va axa pe dezvoltarea de campanii care să includă, într-o oarecare măsură, realitatea augmentată.



Companiile deja derulează campanii care conţin realitate augmentată. Un astfel de exemplu este colaborarea dintre asistentul personal de la Samsung, Bixby, şi reţeaua Pinterest. În ce constă?

Smartphone-urile Samsung Galaxy S8 sunt conectate la reteaua Pinterest, iar, in momentul in care afisezi un produs in fata camerei, asistentul iti expune o serie de informatii despre acest produs. 

De exemplu, daca asezi o sticla de cola in fata obiectivului, pe display vei putea sa preiei textul de pe sticla, sa afli ce e acel produs, dar si toate imaginile care se gasesc pe Pinterest despre el. Crazy, right??



Prezenţa brandurilor pe platformele de mesagerie - mai mare ca oricând



În prezent, 2.5 miliarde de oameni folosesc o platforma de mesagerie la nivel global. Brandurile dezvoltă tot mai mult strategii pentru a crea legături cu clienţii prin intermediul aplicaţiilor de mesagerie. 



La anul se anunţă investiţii mai mari ca oricând pe acest palier. Acestea vor impulsionate de cele mai noi soluţii de inteligenţă artificială, asistenţi vocali şi chat-boti, care vor oferi experienţe tot mai personalizate de cumpărături pe aplicaţiile de mesagerie. 



Vrei Google AdWords în strategia ta de marketing online pentru 2018?




Iată principalul element pe care trebuie să îl incluzi în strategia ta de promovare în motorul de căutare Google: paginile AMP.



Un fapt e clar, fiind declarat chiar de către Google. Încet, dar sigur, reclamele afişate în SERP se concentrează tot mai mult pe experienţa utilizatorilor. Implicit, tot mai puţin pe cuvinte cheie. Cum vor arăta strategiile de AdWords în 2018?



AMP, "the new black for AdWords campaigns"




Cu siguranţă, Google va promova la scară largă paginile AMP. Şi, odată cu acestea, reclamele AdWords pe aceste pagini. E de la sine înţeles, din moment ce fiecare secundă suplimentară adăugată la încarcarea unui site fără AMP se resimte în scăderea ratei de conversie cu 20%. Google loses big money!



Paginile AMP, însă, se încarcă aproape instant. Testele făcute deja de Google au arătat că o reclama afişată în AMP beneficiază de o creştere a ratei de conversie mai mare cu peste 80%. Drept urmare, marketerii îşi vor îndrepta tot mai mult atenţia către aceste pagini pentru campaniile de AdWords pe care le vor derula în 2018. 



Peisajul digital se schimbă constant, odata cu dezvoltarea fulminanta a tehnologiei. Iar tu, antreprenorule de succes, trebuie să ţii pasul cu aceste schimbări, pentru a supravieţui pe piaţa. Un lucru e cert: se poate să ai succes în online prin forţe proprii. Însă, dacă vrei ca succesul să fie garantat, lasă o agenţie de marketing online să-ţi paveze calea. 



Suntem convinşi că ţi-am oferit informaţii utile pentru afacerea ta. Dacă însă ai şi alte curiozităţi, nu ezita să ne contactezi.



Agentia re7consulting Bucuresti




Adresa: Bd. Constantin Brancoveanu, Nr. 6

Sector 4, Bucuresti



Tel.: +40 31 630 03 53



E-mail:info@re7consulting.ro

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.