Marketing online și optimizare SEO - 7 strategii în 2018

 •  Business OTS
1607 afişări

9766980a-8d4b-4df9-80a9-196d6d443dc7

re7consulting București este o agentie de marketing digital profesionistă pe piața de marketing online și optimizare SEO din România.

La final de 2017, este momentul potrivit să arunci un ochi asupra tendințelor din piața de marketing online pe 2018.


Știm că ești un antreprenor de succes. Suntem convinși că îți construiești deja strategia de afaceri pentru anul următor. Noi te înțelegem. Ca de la un business de succes la un altul, îți anticipam nevoile și te ajutăm să îți îndeplinești obiectivele pentru 2018.

Ție, antreprenorule, specialiștii noștri în marketing online și optimizare SEO îți propun 7 strategii de promovare online eficiente în 2018. 7 planuri de acțiune pentru ca afacerea ta să se alinieze la trendurile din piața digitală care se anunță pentru următorul an. 7 idei de notat pentru serviciile din pachetul de marketing online Romania.

Deci, ce serviciu vrei să genereze rezultate anul viitor pentru afacerea ta? Să fie Optimizarea SEO cheia succesului? Să fie Content Marketing? Sau anticipezi rezultate eficiente din campanii Google AdWords și Social Media Marketing?

Dacă nu ești hotărât, te ajutăm noi să iei cea mai bună decizie. Urmărim deja trendurile și ne adaptăm strategiile la noile cerințe. Pentru tine, astăzi, expunem 7 strategii, în funcție de ce serviciu alegi, ca să știi ce te așteaptă anul viitor.

Vrei servicii de Optimizare SEO? Iată 2 strategii de urmat în 2018


Serviciile de SEO evoluează de la un an la altul, pe fondul schimbărilor pe care le impune Google. Unele voci spun că strategiile SEO devin tot mai depășite. Cel puțin în forma actuală. Principalul argument este acela că tehnologia de căutare vocală împinge acest serviciu spre marginea prăpastiei. Ceea ce nu este chiar departe de adevăr. După cum înțelegem astăzi optimizarea pentru motoarele de căutare, tindem să credem că zilele îi sunt numărate.


Dar SEO nu moare, optimizarea unui site se transformă. Se adaptează la noile trenduri. Își consolidează constant poziția de principal instrument pentru indexarea pe poziții superioare în Google SERP (search engine ranking pages).

Iată trendurile care vor necesita regândirea strategiilor de optimizare SEO în 2018:

Accent tot mai mare pe căutare vocală și asistenți digitali

Tehnologia de căutare vocală reprezintă o mare oportunitate pentru schimbarea modului în care comunicăm și procesăm informațiile. Dezvoltarea continuă a asistenților digitali va schimba modul în care se efectuează interogările de căutare. Google spune că 1 din 5 căutari provin deja din interogari vocale. Iar în anul 2018, trendul se va amplifica tot mai mult, odată cu popularizarea asistenților vocali personali (Alexa, Google Home, etc.).

Cum gândim strategia SEO în cazul acesta?

Creșterea numărului de căutari vocale va obliga specialiștii SEO să-și regândească strategiile. Să "gândească mai mult în afară cutiei". În noua paradigmă, algoritmii vor da putere cuvintelor cheie lungi (long tale keywords). De asemenea, cuvintele cu putere vor fi acelea care vor reproduce limbajul natural, adaptat tonului conversațional al utilizatorului.

Experiența utilizatorului, mai importantă ca niciodată


Google a spus clar. Experiența utilizatorului este singurul scop din viața oricărui specialist SEO. Site-urile care nu vor oferi o experiență potrivită utilizatorilor vor avea, drept urmare, de suferit. E logic să se întâmple asta. O experiență plăcută a utilizatorului crește șansele de angajament pe paginile site-ului. Astfel, Google va stabili că acelea sunt pagini utile pentru utilizatori și le va favoriza. Clear, right?

Cum acționăm?

Primul pas este monitorizarea vitezei site-ului, a lizibilității și a structurii. Pentru a face asta, urmărim obiceiurile utilizatorilor, de unde putem obține informații prețioase. De exemplu, dacă vizitatorii stau puțin timp pe site, înseamnă că e o problemă legată de experiența trăită de ei în acel loc.

Următorul pas este eficientizarea parametrilor. De curând, Google a implementat AMP, un proiect dedicat exclusiv versiunii de mobile, care permite încarcarea aproape instantă a site-ului.

Că tot am adus în discuție mobile, trebuie să știi următorul lucru. Strategia de creare a experienței utilizatorului va conține, obligatoriu, conținut adaptat pentru mobile. Asta deoarece Google are de gând să 'schimbe polii magnetici' ai planetei digitale. Pentru că deja mai mulți oameni accesează internetul din mobile, "first index" în Google se va face în funcție de.. ghici? Dap: mobile.

re7consulting este una dintre agențiile de optimizare SEO Bucuresti care implementează deja strategii adaptate noilor modificări impuse de Google. Serviciile noastre includ instalarea paginilor AMP pentru site-urile clienților și îmbunătățirea experienței vizitatorilor pe site.
 
Preferi marketing online prin conținut? Iată doua strategii pentru 2018


"Content marketing continues to be the king!" În 2016, 0% (da, zero) dintre marketerii din America au declarat că au fost nemulțumiți de campaniile de marketing prin conținut. Nu o spunem noi, ci un raport realizat in 2017 de contentmarketinginstitute.com!

Peste 60% dintre comercianții B2B au raportat că strategiile lor de content marketing sunt mai eficiente decât în 2016. Mai mult, 34% dintre marketeri au raportat că marketingul prin conținut a fost eficient în 2016. Cifra este cu 4% mai mare față de doar 30% în anul precedent.

Nici-o zi nu seamănă însă cu alta. La fel și strategiile de content marketing, de la un an la altul. Ce trenduri sunt pentru anul 2018?

"The New Old Thing": experiența utilizatorului e totul...


...Si educarea lui în egală măsură. Prin urmare, fiecare strategie în 2018 trebuie să aibă la baza conținut valoros pentru public.

Ți se pare un concept simplu, nu? Când a fost ultima dată când ți-ai intervievat clienții pentru a afla ce subiecte de conținut le plac? Dar de unde preferă să-și culeag informațiile, știi?

Ei bine, în 2018, ăsta va fi unul dintre principalele obiective ale unei strategii de redactare articole. Adică conținut valoros, adaptat nevoilor publicului.

"The power of Wow"


Conceptul de storytelling nu mai este o noutate. Dar câți îl folosesc la adevăratul potențial în marketingul online? Pentru că publicul să fie educat, el trebuie să vrea să învețe. Un conținut banal, chiar dacă are elemente de educare, nu este eficient pentru ca nu atrage public.

Oamenii vor povesti, au nevoie ca produsul tău să vină călare pe un cal alb la nevoile lor. Ce e de făcut în acest caz?

Cuvântul cheie este "Wow". Titluri, leaduri spectaculoase (nu tabloidizate, atenție!), conținut iesit din tipare, original. Acestea sunt elementele-cheie ale unei strategii de conținut in 2018

Și imagini. Vizualul este un element extrem de important în structura unei strategii de marketing online prin conținut. Drept urmare, imaginile trebuie să fie pline de culoare, unice, și, foarte important, de înaltă calitate a rezoluției. O poză trebuie să facă un vizitator să se oprească din derularea paginii.

Să nu uiți însă de infografice, ebook-uri, white-paper-uri, etc.

Și nici de video! Conținutul filmat se dezvoltă fulminant iar în 2018 trendul va continua să aibă un parcurs ascendant. Drept urmare, zâmbește, exersează dicția și spor la scris scenarii frumoase!

Va fi social media în centrul strategiei tale de marketing online în 2018?


Rețelele sociale evoluează fulminant de la an la an. Facebook a sărit deja de 2 miliarde de utilizatori și încă adună sute de milioane de la an la an. Instagram vine și el tare din urmă, hrănit din proteinele cu care Facebook și-a dezvoltat "masa musculară". Twitter, Snapchat, Pinterest, Google Plus sau LinkedIn cresc și ele de la o zi la alta. Anul 2018 se anunță foarte interesant pentru rețelele sociale. 

Este cunoscut faptul că social media educă publicul într-o direcție convenită. Odata cu ele însă, fiecare agenție de social media trebuie să-și adapteze strategiile de marketing online. Ce va fi diferit în 2018?

Dezvoltarea conceptului de Realitate Augmentată

Este imposibil să nu fi auzit de aplicația Pokemon Go. Dar emoticoanele de pe noile smartphone-uri iPhone le-ai văzut? Ambele cazuri s-au bucurat, sau încă se bucură, de un succes imens, datorită elementului de noutate încorporat: realitatea augmentată.
 
Experiența oferită de realitatea augmentată produce extaz utilizatorilor. Iar rețelele sociale știu asta și vor încerca cu siguranță să implementeze conceptul. Deja se întâmplă, la un stadiu încă incipient, acest lucru. Facebook, de exemplu, experimentează realitatea augmentată în filtrele pentru aplicația de făcut poze. Instagram și Snapchat au încorporate, de asemenea, aceste filtre.
 
În anii ce urmează, începând cu 2018, fiecare agenție de sociala media se va axa pe dezvoltarea de campanii care să includă, într-o oarecare măsură, realitatea augmentată.

Companiile deja derulează campanii care conțin realitate augmentată. Un astfel de exemplu este colaborarea dintre asistentul personal de la Samsung, Bixby, și rețeaua Pinterest. În ce constă?
Smartphone-urile Samsung Galaxy S8 sunt conectate la reteaua Pinterest, iar, in momentul in care afisezi un produs in fata camerei, asistentul iti expune o serie de informatii despre acest produs. 
De exemplu, daca asezi o sticla de cola in fata obiectivului, pe display vei putea sa preiei textul de pe sticla, sa afli ce e acel produs, dar si toate imaginile care se gasesc pe Pinterest despre el. Crazy, right??

Prezența brandurilor pe platformele de mesagerie — mai mare ca oricând

În prezent, 2.5 miliarde de oameni folosesc o platforma de mesagerie la nivel global. Brandurile dezvoltă tot mai mult strategii pentru a crea legături cu clienții prin intermediul aplicațiilor de mesagerie. 

La anul se anunță investiții mai mari ca oricând pe acest palier. Acestea vor impulsionate de cele mai noi soluții de inteligență artificială, asistenți vocali și chat-boti, care vor oferi experiențe tot mai personalizate de cumpărături pe aplicațiile de mesagerie. 

Vrei Google AdWords în strategia ta de marketing online pentru 2018?


Iată principalul element pe care trebuie să îl incluzi în strategia ta de promovare în motorul de căutare Google: paginile AMP.

Un fapt e clar, fiind declarat chiar de către Google. Încet, dar sigur, reclamele afișate în SERP se concentrează tot mai mult pe experiența utilizatorilor. Implicit, tot mai puțin pe cuvinte cheie. Cum vor arăta strategiile de AdWords în 2018?

AMP, "the new black for AdWords campaigns"


Cu siguranță, Google va promova la scară largă paginile AMP. Și, odată cu acestea, reclamele AdWords pe aceste pagini. E de la sine înțeles, din moment ce fiecare secundă suplimentară adăugată la încarcarea unui site fără AMP se resimte în scăderea ratei de conversie cu 20%. Google loses big money!

Paginile AMP, însă, se încarcă aproape instant. Testele făcute deja de Google au arătat că o reclama afișată în AMP beneficiază de o creștere a ratei de conversie mai mare cu peste 80%. Drept urmare, marketerii își vor îndrepta tot mai mult atenția către aceste pagini pentru campaniile de AdWords pe care le vor derula în 2018. 

Peisajul digital se schimbă constant, odata cu dezvoltarea fulminanta a tehnologiei. Iar tu, antreprenorule de succes, trebuie să ții pasul cu aceste schimbări, pentru a supraviețui pe piața. Un lucru e cert: se poate să ai succes în online prin forțe proprii. Însă, dacă vrei ca succesul să fie garantat, lasă o agenție de marketing online să-ți paveze calea. 

Suntem convinși că ți-am oferit informații utile pentru afacerea ta. Dacă însă ai și alte curiozități, nu ezita să ne contactezi.

Agentia re7consulting Bucuresti


Adresa: Bd. Constantin Brancoveanu, Nr. 6
Sector 4, Bucuresti

Tel.: +40 31 630 03 53

E-mail:info@re7consulting.ro

Etichete:
Trimite-ne comunicatul tau

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Comentează


Articole recomandate


Știrile momentului

Știri recente din Business OTS

Cele mai citite din Business OTS

Tu actualizezi lumea.

Ai filmat sau fotografiat un eveniment ieșit din comun? Noi îţi publicăm știrea.

Află mai multe