

Securitate cibernetică, scena inaugurală a celei de-a 6-a ediţii Internet & Mobile World, va reuni 24 de hackeri, luptători cibernetici şi experţi în protecţia datelor din România şi străinătate.
Centrul Naţional Cyberint (SRI) şi CERT-RO, cele două instituţii care asigură securitatea spaţiului cibernetic din România, vor avea reprezentanţi pe scena de Security a IMWorld 2017. Directorul CERT-RO, Mircea Grigoraş şi dr. Cristian Iordan, directorul pentru cooperare şi parteneriate al Centrului Naţional Cyberint (SRI), vor susţine sesiuni despre provocările şi securitatea Cyber-spaţiului.
O sesiune spectaculoasă o va avea ca protagonist pe Tinkode (Răzvan Cernăianu), fost hacker, chiar ocupantul locului doi în clasamentul celor mai căutaţi hackeri din lume, după ce a spart unele dintre cele mai sigure infrastructuri din lume (serverele NASA şi Pentagon) sau cele ale Marinei Regale Britanice. Astăzi, Tinkode este co-fondator Cyber Smart Defence şi un expert în securitatea datelor. Prin Live Hacking-ul de la IMWorld, Tinkode va încerca să atragă atenţia asupra importanţei cunoaşterii riscului la care se expun companiile care nu-şi protejează datele.
Un alt fost hacker, Tflow (Mustafa Al-Bassam), co-fondator al celebrului grup de hackeri LulzSec, care a ţinut prima pagină a presei internaţionale în 2011, după ce membrii săi au spart serverele unor companii din clasamentul Fortune 500, precum Sony Pictures, dar şi al unor guverne sau instituţii (CIA), va urca pe Security Stage la IMWorld. Astăzi, Tflow este cercetător doctorand al criptomonedelor în Londra, unde şi lucrează în securitatea informaţiilor. Anul trecut a fost inclus în topul Forbes '30 sub 30' pentru activitatea sa în domeniul atacurilor de tip malware finanţate şi orchestrate de anumite guverne. La IMWorld va vorbi despre impulsurile umane şi economice în securitatea informatică, repertoriind motivaţiile oamenilor şi ale companiilor pentru bune sau slabe practici în cybersecurity.
Dr. Harry Halpin, coordonatorul proiectului NEXTLEAP de la Inria, este un adevărat 'luptător cibernetic' preocupat să proiecteze protocoale descentralizate şi securizate de mesagerie, precum şi sisteme de mix-networking rezistente la analiza de trafic. Fost membru W3C (World Wide Web Consortium), precum şi fondator al Grupului de Lucru Web Cryptography, care a produs Web Crypto API, implementat pe scară largă de toate browserele de internet, dr. Harry Halpin va susţine pe scena de Security a IMWorld o sesiune intitulată: Ultima Revoluţie în Standardizarea Securităţii: Dincolo de Criza Războiului Cibernetic, a Supravegherii în Masă şi a DRM.
Cea de-a 6-a ediţie Internet & Mobile World va reuni peste 140 de speakeri pe cele 6 scene ale evenimentului: Main Stage, SMBs & Enterprise Solutions, Developers, Digital & E-Commerce, Marketing & Innovation şi Security Stage. Acestora le corespund 4 zone expoziţionale cu peste 130 de companii care vor prezenta 2.300 de soluţii IT şi digitale.
La IMWorld 2017 sunt aşteptaţi peste 8.500 de vizitatori, dintre care 3.000 de nivel CxO.
Accesul se face pe bază de bilet ce poate fi achiziţionat de pe http://imworld.ro/tickets/
Pentru informatii suplimentare, urmăriţi platformele oficiale de comunicare
www.imworld.ro
facebook.com/InternetMobileWorld
instagram.com/imworldro
Partener principal: Telekom Romania
Partenerii de scene şi sponsorii care au confirmat deja prezenţa la cea de-a 6-a ediţie IMWorld sunt:
Partenerii scenelor de conferinţe:
MiniCRM - SMBs & Enterprise Solutions Stage
Raiffeisen Bank - Digital & E-Commerce Stage
METRO SYSTEMS - Dev Stage
IBM - Security Stage
IPSOS - Marketing & Innovation
Networking Partner - eMAG
Sponsori: Microsoft, Cegeka, Zipper, Medialine, Orange, M24Seven, Syswin Solutions, Servel, Temperfield, ALEF, The Digital Box, Luxoft, Dataware Consulting, SoftOne, Avandor, Bittnet, Luxoft Training, HERE, White Image.
Smart Energy Partner: Enel
Internet Partner: VIVA Telecom
Car Partner: Renault
Digital Partner: Bright Agency
Despre IMWorld
Concept propriu al companiei Universum Events, IMWorld a devenit în cele 5 ediţii, un hub care generează new business şi în care comunitatea dezvoltă digitalizarea în România.
In fiecare an, în prima săptămână din octombrie, timp de 2 zile, mediul de business activ din România se întâlneşte cu tot ce este mai important în procesul de transformare digitală la Internet & Mobile World.
Structurată ca o expo-conferinţă B2B, IMWorld are misiunea de a sprijini toate industriile din România să adopte digitalizarea pentru a creşte eficienţa şi productivitatea.
Prin know-how-ul oferit de agenda evenimentului şi prin soluţiile marilor jucători din piaţa de IT prezenţi în eveniment, IMWorld generează plusvaloare concretă şi contribuie activ la dezvoltarea economiei, punând în relaţie directă specialiştii cu nevoia de digitalizare.
Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienţi, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.
Soluţiile noastre deschid o lume infinită de oportunităţi de a împărtăşi cele mai frumoase şi emoţionante experienţe cu familia, prietenii, colegii şi cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogăţim vieţile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe şi mobile, tehnologii de ultimă generaţie 4G, fibră optică, precum şi Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experienţă de divertisment, cu acces la conţinut exclusiv şi de calitate, pe toate ecranele, şi funcţionalităţi interactive avansate. Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluţii complete de comunicaţii şi IT&C. Reţeaua noastră conectează oameni, maşini şi conţinut, pentru un viitor mai bun, mai sigur şi mai simplu.
Telekom Romania este prezentă pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi COSMOTE România.
Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicaţii integrate.
Despre Universum Events
Cu o experienţă de peste 10 ani în organizarea de evenimente corporate premium, Universum Events şi-a construit reputaţia de adevărat arhitect în industrie.
Compania are propriile mărci, precum Bucharest Technology Week, Internet & Mobile World şi MyConnector şi o divizie de evenimente personalizate: MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), axată pe evenimente de amploare pentru clienţi, precum Microsoft Summit şi Cisco Connect, dar şi petreceri şi zile ale companiei.
Compania deţine cea mai mare licenţă de team building din lume, oferind partenerilor săi concepte unice, devenite celebre în Europa şi peste Ocean.
Începând din 2017, Universum Events a adăugat portofoliului de concepte de succes, Hercules Trophy, cunoscut ca fiind cea mai cool competiţie semi-atletică de pe planetă dedicată companiilor.
Un nou concept propriu marca Universum Events este Imobiliarium, expoziţia tehnologizată de locuinţe, în care vizitatorii pot vizualiza cu ajutorul Realităţii Virtuale o parte din casele şi apartamentele din oferte.
Pentru detalii, vă invităm să urmăriţi site-urile proiectelor:
www.imobiliarium.ro
www.techweek.ro
www.imworld.ro
www.herculestrophy.ro
AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.
Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.
AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Direcția Marketing – marketing@agerpres.ro.
© 2025 Agenția Națională de Presă AGERPRES
Conținutul acestui site este proprietatea Agenției Naționale de Presă AGERPRES. Este interzisă republicarea sau redistribuirea conținutului fără menționarea sursei.
Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.
Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:
Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.
< | may 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
< | june 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |