COD PORTOCALIU: 17-01-2018 ora 14 Intre 18 ianuarie, ora 01 - 18 ianuarie, ora 17 se va semnala precipitații însemnate cantitativ, predominant ninsori COD GALBEN: 18-01-2018 Intre 07:15 si 10:00 se va semnala local intensificări ale vântului cu viteze la rafală de 55-65 km/h in Județul Buzău; COD GALBEN: 18-01-2018 Intre 07:00 si 10:00 se va semnala local intensificări ale vântului cu viteze la rafală de 55-65 km/h in Județul Ialomița, Județul Teleorman, Județul Călărași; COD GALBEN: 18-01-2018 Intre 05:00 si 11:00 se va semnala intensificări ale vântului cu viteze la rafală de 55-65 km/h, izolat70 km/h in Județul Mehedinţi, Județul Olt, Județul Dolj;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:




SĂ RESETĂM PUŢIN PEISAJUL

Ei bine - poate tu îţi aminteşti, dar generaţiile tinere, cele care dau tonul trend-urilor azi şi care îţi consumă produsele (dacă eşti norocos), trăiesc în era digitală şi au cam uitat că există televizor sau ziar (cel puţin în lumea lor). Acest lucru nu ar trebui să fie o surpriză pentru tine. Marketing-ul a fost mereu despre un singur lucru: locaţie, locaţie, locaţie. Iar astăzi, publicul îşi petrece TOT timpul în această locaţie ciudată numită online, în special pe smartphone. Telefoanele non-smart (dumbphones) aproape că nu mai există.





Digitalul a resetat cumva nişte parametri de lucru, forţând brand-urile să devină şi mai creative, să fie mereu autentice şi utile în acelaşi timp. E cumva un pas înapoi al brand-urilor - să lăsăm consumatorii să descopere brandurile şi mai putin viceversa - mereu mă întâlnesc cu clienţi care pur şi simplu nu se pot adapta acestei idei.



OK, OK, AM ÎNŢELES, CE POT SĂ FAC?

În primul rând, nu uita ca schimbarea porneşte de la tine.

Trebuie să deschizi ochii bine, să vezi ce fac oamenii tineri toată ziua pe telefon, să începi să utilizezi smartphone-ul tău nu numai pentru facebook, telefon şi hărţi.



Priveşte atent la conturile de social media ale vedetelor, actori, conectează-te cu oamenii momentului,

studiază aceste tendinţe,

abonează-te la newsletterele cele mai relevante din lumea digitală de aici şi de afară.

Sau întâlneşte-te cu noi, durează 30 min să te pui la curent cu ce mai e nou pe la noi şi pe la ei.



CE URMEAZĂ?

Dacă ai făcut toţi aceşti paşi, trebuie să începi să verifici în jur, ce fac oamenii mai tineri ca tine pe net, ce aplicaţii utilizează pe telefon, scopul şi durata vizitei cum s-ar zice, o simpla privire pe ecranul smartphone-ului lor îţi va da o nouă perspectivă. ?i nu există cineva care nu ţi-ar explica bucuros cum funcţionează aplicaţiile pe care le foloseşte el.



Descarcă şi tu top 10 apps şi începe să le utilizezi cu încredere, chiar dacă pare dificil la început. Copiii tăi ştiu deja de ele şi probabil le-au folosit deja.

Îndrăzneşte mai mult, implică-i. - Hei, îmi arăţi şi mie te rog cum să comand un taxi de pe Uber? Crede-mă, te vor privi diferit. Te vor vedea dispus să înveţi. Ceea ce este esenţial în tot acest proces de schimbare, pentru că de acum vei afla toate noutăţile fără niciun efort.



UNDE VREI SĂ FII?

Da, TU, ca om de marketing, eşti complet responsabil pentru viitorul brandurilor tale. Vrei să fii văzut ca o persoană care a adus generat schimbarea sau ca una care a respins-o? Avem multe exemple chiar în domeniul tehnologiei, în centrul inovaţiei, branduri si companii care nu s-au putut adapta, pur si simplu, BlackBerry, Nokia, sună familiar? Lipsa adaptării aduce rezultate dezastruoase, singura chestiune este că se întamplă în timp, cu scădere înceată, dar sigură, în timp.



ÎNCETEAZĂ SĂ IGNORI ACEST TREND

Încetează să refuzi, să ignori acest trend. Înţelegem perfect, îţi este teamă sa admiţi că nu înţelegi. Ai crescut citind cărţi adevărate şi întâlnindu-te cu oamenii la propriu, faţă în faţă. Nu înţelegi prea bine spaţiul virtual, realitatea virtuală, IoT, noile trenduri în robotică, Watson, aplicaţiile care vin şi pleacă, dar nu trebuie neapărat să te îngrijorezi. De aceea suntem aici, să te ajutăm să înţelegi digitalul şi facem aceasta schimbare împreună, încet, delicat, cu efect de creştere sănătoasă pe termen lung, pentru compania ta şi pentru brandurile tale.

Ne găseşti aici.





Do it Yourself, Do it with an Agency, a Friend, or Use an Entire Communication Network: Just Do It!




Or how you absolutely cannot survive without Digital,

by Ştefania Harabagiu, Content Creator, Brand Support - Digital Agency



Do you remember those days when marketing meant print ads, funny newspapers and TV ads? Mmm, such lovely times!



RESET YOURSELF

Well - maybe you remember, but the younger generations, those who set the trends today, the ones who buy your products (if you're lucky), live in the digital era and have somehow forgotten these media even channels exist (in their world at least). This should not be a surprise for you. Marketing has always been about one thing: location, location, location. And today, the public spends most of the time in this funny location called online, particularly on their smartphones - dumbphones merely exist today.



The digital era has somehow reset the working parameters, forcing the brands to become more creative, always authentic and useful to their consumers. It is somehow a step back of brands - letting them discover you rather than vice versa - I always meet clients who simply cannot adapt to this idea.




OK, OK.... I GOT THE POINT. WHAT CAN I DO?

Firstly, do not forget that the change starts with you. You have to keep your eyes wide open, see what young people are doing on their phones the whole day, start using your smartphone not only for facebook, phone calls and maps.

Look at the social media accounts of the top singers, public people, actors etc people of the moment, among lots of self-praising, you'll find links that direct you to what's hype today.



Study these trends.

Get subscriptions to the most relevant newsletters from the digital world, from here and from abroad.

Nobody's telling you to give up reading your stock exchange news, but you'll better have them on your phone with activated push notifications.



WHAT'S NEXT?

If you have undertaken all these steps, you have to start checking around, where do people hang out online, a simple look on the smartphone screen of the people around you, will give you a totally new perspective. And everybody will be so happy to share with you the apps they are using and teach you how to use them.



Download top 10 apps and start using them with full trust, even if it looks difficult in the beginning. Your kids already know and use them, that's for sure.



Get them on-board - Hey, would you teach me how to order a cab with Uber? Believe me, they'll see you differently. Willing to learn, an essential thing in this entire process of change, as of now you will find out all the digital news - effortless.




WHERE DO YOU WANT TO BE?

You, yes, YOU, as a Marketing Director or a GM or in any decision making function, YOU are fully responsible for the future of your company brands. Would you like to be seen as the person who brought the change or the one who rejected the change? We have many examples, even in the technology field, right there at the core of the innovation field, who just did not make it: BlackBerry? Nokia? Sounds familiar? Lack of adaptation brings disastrous results, the only thing is that it happens over few years, on a slow but certain declining path.




STOP IGNORING THIS TREND: JUST DO IT!

Stop ignoring, stop refusing the digital trend. We totally get it, you are afraid to admit you do not understand it. You grew up with real books and real face-2-face meetings. You do not understand virtual, VR, IoT, the new trends in robotics, Watson, the come-and-go apps, popping here and there like mushrooms after rain, and that's OK. That's why we are here, to support you understand the digital world and help you making this change, slowly, smoothly, but with a permanent healthy effect for your business and brands on long term.

You can find us here.






Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.