COD PORTOCALIU: 18-01-2018 ora 17 Intre 18 ianuarie, ora 17 – 19 ianuarie, ora 01 se va semnala intensificări susținute ale vântului, zăpadă spulberată COD GALBEN: 18-01-2018 ora 17 Intre 19 ianuarie, ora 0 se va semnala intensificări susținute ale vântului, ninsori în general moderate cantitativ și viscolite

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:




Utilizatorii îşi vor putea afla coeficientul de influenţă în doar câteva secunde şi vor fi recompensaţi cu monede virtuale, monede cu care pot licita, alături de alţi utilizatori, pentru premii reale!



Aplicaţie în premieră, inventată de un român



Algoritmul matematic care calculează influenţa utilizatorului social media se află în spatele aplicaţiei http://okkut.com/ şi se activează imediat după ce un utilizator acceptă aplicaţia. Ordonarea utilizatorilor social media în funcţie de coeficientul lor de influenţă devine, astfel, pentru prima dată posibilă.



În câteva secunde de la conectarea cu profilul de Facebook pe platforma Okkut, utilizatorul primeşte un coeficient de influenţă şi un număr de monede virtuale.



Cu monedele virtuale care recompensează influenţa utilizatorul poate licita pentru premii reale, aşa cum sunt cele de aici: http://okkut.com/premii-online.



Coeficientul de influenţă şi numărul de monede pot creşte prin câteva metode, mai multe detalii găsiţi aici: http://okkut.com/ce-este-okkut .



Coeficientul de influenţă al utilizatorului este actualizat automat, la fiecare logare, şi este un metric care depinde, în primul rând, de nivelul de engagement al membrilor reţelei cu postările sale.



De ce este important să ştim care este coeficientul de influenţă al utilizatorilor social media?




Reţelele sociale nu sunt organizate pe verticală. Nu ştim exact cine este influencer şi cine este marginal, nu ştim ce poate face primul şi nu poate cel de-al doilea, cât contează fiecare dintre ei, cum pot fi valorizaţi sau nu, ca hub-uri în reţea şi, de ce nu, cum pot fi recompensaţi. Pentru că, aşa cum bine ştiu cei care lucrează în industrie, comunicarea digitală suferă.

Sumele cheltuite sunt din ce în ce mai mari, iar randamentele scad ameţitor, de la an la an.



Şi atunci? Atunci, în picioare va rămâne doar referinţa şi puterea ei extraordinară! Motiv pentru care utilizatorul influent va deveni valoros, coeficientul său de influenţă cuantificabil şi evoluţia sa în reţea răsplătită.



Nu va mai dura mult până când brandurile vor înţelege valoarea şi puterea referinţei şi vor apela la cele mai corecte canale de comunicare: influencerii.



Cine sunt aceşti oameni? Utilizatori social media care pot influenţa un procent cât mai mare dintre cei cu care interacţionează constant.



Comunicarea are rolul de a genera comportamente, motiv suficient de puternic pentru branduri de a apela la modelele de comunicare cu randamentele cele mai ridicate.



Influenţa în social media nu este un metric care măsoară cantitatea. Nu a fost niciodată asimilată ştiinţific acestui concept. Influenţa este o noţiune calitativă, extrem de volatilă atunci când este proiectată pe eşantioane mari, insuficient de clar definite geografic sau profilate sociologic şi cultural.



Okkut este o soluţie foarte bună de promovare pentru afacerea ta!



Aplicaţia are şi o componentă de business atent optimizată care asigură un randament mai bun chiar decât platformele native ale marilor dezvoltatori. Principiile pot fi consultate aici: http://okkut.com/pentru-afaceri, iar rezultatele sunt obţinute datorită conceptului inovator al aplicaţiei. 

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.