Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:




Campania e-Mobility Weeks a avut ca scop promovarea unui stil de viaţă sustenabil, prin alegerea unor modalităţi alternative de transport, care reduc emisiile de gaze poluante şi protejează mediul înconjurător. Timp de două luni, copii şi adulţi s-au familiarizat cu maşinile electrice şi au aflat mai multe despre beneficiile utilizării lor asupra mediului înconjurător. Fiecărei locaţii care s-a alăturat campaniei, i s-a decernat, din partea organizatorilor, titlul de 'Ambasador al mobilităţii electrice', în semn de recunoaştere a implicării acestora în derularea cu succes a campaniei.





Seriile de dezbateri au luat startul în cadrul şcolilor International British School of Bucharest şi Lauder Reut Educational Complex, acolo unde speakerii şi maşinile electrice s-au aflat în faţa celui mai curios şi mai greu de convins public. Elevii au aflat informaţii legate de situaţia globală îngrijorătoare în care se află omenirea, din cauza emisiilor de gaze nocive şi a efectului de seră generat de acestea. Într-o sesiune dedicată maşinilor electrice, elevii, alături de profesori şi părinţi, au stat de vorbă şi au aflat de la specialiştii care ne-au însoţit, despre modul în care funcţionează o maşină electrică, cât de mult poate contribui la reducerea poluării atmosferei şi a poluarii fonice şi de ce este acest lucru important. După sesiunea de întrebări şi răspunsuri, elevii au avut ocazia de a vedea de aproape maşinile electrice, dar şi staţiile de încărcare a acestora.



În continuare, vizitele s-au mutat în unele dintre cele mai mari parcuri de birouri din Bucureşti, care sunt acreditate green şi ai caror proprietari manifestă un interes crescut în ceea ce priveşte prezenţa unui areal nepoluat, incluzând şi existenţa unor facilităţi precum staţii de încărcare electrică şi locuri de parcare dedicate maşinilor eco: West Gate Business District, Green Gate Official Building şi Upground - BOC Tower (Globalworth). În acest context, am aflat, în premieră, de la reprezentantul West Gate Business District, că se preconizează achiziţionarea unor staţii de încărcare a maşinilor electrice, dar şi a două maşini electrice. La rândul său, Dimitris Pergamalis, reprezentantul Globalworth, a comunicat în cadrul întâlnirii pe care am avut-o în BOC Tower, că anul acesta vor fi instalate aici staţii de încărcare a maşinilor electrice.





Angajaţii companiilor din fiecare clădire au participat la întâlniri în cadrul cărora s-au dezbătut subiecte precum avantajele utilizarii unei maşini electrice din punct de vedere al experienţei de condus, al cheltuielilor de folosinţă, al subvenţiilor acordate de stat la cumpărarea unei maşini eco, dar şi al relaţiei cu mediul şi alte aspecte conexe. La finalul dezbaterilor, maşinile expuse au putut fi vizionate şi testate.



Idea Events şi partenerii campaniei mulţumesc tuturor 'Ambasadorilor e-Mobility Weeks' care au răspuns afirmativ invitaţiei de a se implica în proiect şi au găzduit sesiunile de discuţii pe tema mobilităţii electrice şi a impactului pozitiv asupra mediului înconjurător.



Mulţumirile se îndreaptă şi către echipa de specialişti care ne-a fost alături în această campanie: Oraan Mărculescu (Ecoprofit.ro/Ştiinţă şi Tehnică), Valer Hancaş (Kaufland România), Loredana Samoilă (Kaufland România), Paul Badea (Badsi/ARMS), Alexandru Nicola (Renovatio/ARMS), Alexandru Teodorescu (Renovatio/ARMS), Vlad Marinescu şi Silviu Moraru (Academia Titi Aur), Daniel Vlad şi Nicolae Stroe (TMC Electric Mobility), Oana Bica (ONG Together for a Better Tomorrw), restaurantului Q's Inn şi lui Mircea Dragoş, fotograful campaniei.





Mulţumiri speciale Kaufland România, partenerul principal al campaniei, care, prin implicarea sa în acest demers, a demonstrat încă o dată interesul sporit pe care îl acordă problemelor de mediu şi dezvoltării durabile.



Campania va continua în anul 2017, la nivel naţional, sub titlul 'Caravana e-Mobility' şi va reuni şi alte instituţii implicate în transportul urban, naval sau feroviar.




Despre organizator şi co-organizatori



Idea Events, divizia de evenimente a Private Luxury Group organizează evenimente de interes public care vizează subiecte de maxima importanţă, sustenabilitatea fiind unul dintre ele. Idea Events a organizat pe parcursul anului 2016 o intreagă serie de evenimente dedicate dezvoltării durabile, sub toate aspectele sale: transport ecologic, raportarea non-financiară sau clădiri sustenabile/verzi/inteligente, schimbările climatice şi reducerea noxelor.




TfaBT - Together for a Better Tomorrow - ONG care are ca scop organizarea de acţiuni şi proiecte menite să sprijine dezvoltarea durabilă şi să încurajeze un stil de viaţă sustenabil.



 ARMS- Asociaţia Română pentru Mobilitate Sustenabilă îşi propune să integreze  într-o direcţie strategică comună toate iniţiativele  care duc la îndeplinirea obiectivelor de mobilitate sustenabilă asumate de ţara noastră, împreună cu comunitatea globală, în cadrul Paris Agreement.



Detalii de contact:



PRIVATE LUXURY GROUP

T: + 44 7580 56 46 94

T: + 40 722 10 10 90

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.