COD GALBEN: 16-01-2018 ora 12 Intre 16 ianuarie, ora 17 - 17 ianuarie, ora 20 se va semnala 16 ianuarie, ora 12 – 17 ianuarie, ora 20Fenomene vizate COD GALBEN: 16-01-2018 ora 19 Intre 19:45 si 22:00 se va semnala Local precipitații predominant sub formă de ploaie, care favorizează depunerea de polei in Județul Ilfov, Județul Teleorman, Județul Giurgiu, Județul Călăraşi;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:




Subiectul de săptămanile trecute despre publicitatea şi ad-urile în mobile nu a vorbit despre cât alocă spenderii în mobile - însă a deschis o serie de discuţii pe forumuri specializate. Cine şi ce, de ce şi cel mai important, cât? Nu e vorba doar de aplicaţii, este vorba de tot ce se întâmplă în vieţile noastre, conectaţi permanent la mobil, despre ce se întâmplă în campaniile de afişări care aduc conversii din ce în ce mai puţine, despre conţinut valoros din ce în ce mai apreciat, despre cum să atragi atenţia într-un mod relevant.



Nu mai e vorba atât de mult despre Fani şi Like-uri, ci despre cine spune ce şi în ce fel. Imaginează-ţi, oamenii cumpara frigidere de pe mobil (N.red., media de achiziţie Electro IT de pe mobil este de 22%, în continuă creştere - şi aici vorbim despre achiziţie, iar rata de click de pe mobil are o pondere de 50% din total vizitatori în categorie). Vorbim mai mult ca oricând în termeni de link-uri, transmitere live prin diverse aplicaţii, contextualizare şi interactivitate.



Companiile solide, eficiente şi stabile la nivel global crează acum campanii dedicate Snapchat? Ne aşteaptă vremuri interesante.





Aşadar, în urma cifrelor recent publicate despre penetrarea mobile în lume + creşterea constantă a numărului de click-uri care vin din mobile (evident, vorbim de bunuri şi servicii de larg consum), am săpat mai adânc în cifre. Avem aşadar plăcerea şi bucuria de a vă prezenta concluziile noastre, bazate pe rapoarte consolidate (la nivel global) şi prediţiile specialiştilor în mobile.



Ce îi afectează cel mai tare pe publicitarii învechiţi este faptul că TV-ul scade ca şi cheltuială de publicitate. Adevărul este că oamenii stau în faţa televizorului, uitându-se de fapt pe smartphone sau alte device-uri mobile. În timp ce se uită la noutăţile din newsfeed, faptul că sunt prezenţi la TV pe un anumit post, la o anumită oră, este luat în calcul la audienţă, deşi nu se uită efectiv. În plus, pauza de publicitate a devenit o ocazie excelentă să creşti cota MMM, Mobile Messaging Migration, ca Viber sau Whatsapp. Sau să postezi un 'La mulţi ani' unui prieten. Telefoanele sunt folosite mereu atunci când ne uităm la TV, trimitem mesaje înainte, după şi uneori în timpul filmului, acţiunile sunt atât de predictible şi mesajele noastre sunt atât de importante.



Pe de altă parte, Radio si Cinema îşi menţin atât media de consum, cât şi investiţiile de publicitate de care beneficiază, in timp ce internet desktop, ziarele şi revistele printate scad. Mobilul va fi pentru internet ce a fost televizorul pentru radio.



Este oricum de aşteptat ca în perioada 2017-2018 bugetele de publicitate în internet să depăşească TV-ul. Aceasta ar fi o premieră absolută, cu Smartphone-ul în rol principal. Este un film pe care ţi-ai dori să îl vezi, nu-i aşa? Întrebarea e daca vei juca in el, dacă vei sta pe primul rând, sau măcar vei fi în sală, vei aştepta afară, la rând, după un click sau un review pozitiv, împreună cu mii, zeci de mii, milioane ca tine, de pe toată planeta?





Brand Support este agenţia de publicitate condusă de antreprenorii Ionuţ şi Stefania Harabagiu, înfiinţată în 2008. Brand Support oferă servicii de publicitate şi comunicare integrată. Echipa se distinge prin experienţă solidă în gândire şi abordarea strategică a mărcilor şi campaniilor clienţilor, completate de o perspectivă tranşantă, pragmatică. Noi înţelegm lumea în care trăim din perspectiva digitalului şi importanţei lui.



Brand Support a creat peste 100 de campanii naţionale pentru mai mult de 35 branduri, cei mai mulţi lideri în categoria lor, în domenii precum Financiar & Asigurări, Electrice & Electronică, IT&C, FMCG, Retail, Automotive şi Sănătate.



Contact office@brandsupport.ro

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.brandsupport.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.