Mobilul va fi pentru internet ce a fost televizorul pentru radio

 •  Business OTS
215 afişări

Viitor super-luminos în Mobile Advertising: Bugetele de publicitate vor fi direcționate către mobil, creșterea va veni din mobil

290f2b90-2602-417f-8a67-bfafabd4e6de

Subiectul de săptămanile trecute despre publicitatea și ad-urile în mobile nu a vorbit despre cât alocă spenderii în mobile — însă a deschis o serie de discuții pe forumuri specializate. Cine și ce, de ce și cel mai important, cât? Nu e vorba doar de aplicații, este vorba de tot ce se întâmplă în viețile noastre, conectați permanent la mobil, despre ce se întâmplă în campaniile de afișări care aduc conversii din ce în ce mai puține, despre conținut valoros din ce în ce mai apreciat, despre cum să atragi atenția într-un mod relevant.

Nu mai e vorba atât de mult despre Fani și Like-uri, ci despre cine spune ce și în ce fel. Imaginează-ți, oamenii cumpara frigidere de pe mobil (N.red., media de achiziție Electro IT de pe mobil este de 22%, în continuă creștere — și aici vorbim despre achiziție, iar rata de click de pe mobil are o pondere de 50% din total vizitatori în categorie). Vorbim mai mult ca oricând în termeni de link-uri, transmitere live prin diverse aplicații, contextualizare și interactivitate.

Companiile solide, eficiente și stabile la nivel global crează acum campanii dedicate Snapchat? Ne așteaptă vremuri interesante.

Așadar, în urma cifrelor recent publicate despre penetrarea mobile în lume + creșterea constantă a numărului de click-uri care vin din mobile (evident, vorbim de bunuri și servicii de larg consum), am săpat mai adânc în cifre. Avem așadar plăcerea și bucuria de a vă prezenta concluziile noastre, bazate pe rapoarte consolidate (la nivel global) și predițiile specialiștilor în mobile.

Ce îi afectează cel mai tare pe publicitarii învechiți este faptul că TV-ul scade ca și cheltuială de publicitate. Adevărul este că oamenii stau în fața televizorului, uitându-se de fapt pe smartphone sau alte device-uri mobile. În timp ce se uită la noutățile din newsfeed, faptul că sunt prezenți la TV pe un anumit post, la o anumită oră, este luat în calcul la audiență, deși nu se uită efectiv. În plus, pauza de publicitate a devenit o ocazie excelentă să crești cota MMM, Mobile Messaging Migration, ca Viber sau Whatsapp. Sau să postezi un 'La mulți ani' unui prieten. Telefoanele sunt folosite mereu atunci când ne uităm la TV, trimitem mesaje înainte, după și uneori în timpul filmului, acțiunile sunt atât de predictible și mesajele noastre sunt atât de importante.

Pe de altă parte, Radio si Cinema își mențin atât media de consum, cât și investițiile de publicitate de care beneficiază, in timp ce internet desktop, ziarele și revistele printate scad. Mobilul va fi pentru internet ce a fost televizorul pentru radio.

Este oricum de așteptat ca în perioada 2017-2018 bugetele de publicitate în internet să depășească TV-ul. Aceasta ar fi o premieră absolută, cu Smartphone-ul în rol principal. Este un film pe care ți-ai dori să îl vezi, nu-i așa? Întrebarea e daca vei juca in el, dacă vei sta pe primul rând, sau măcar vei fi în sală, vei aștepta afară, la rând, după un click sau un review pozitiv, împreună cu mii, zeci de mii, milioane ca tine, de pe toată planeta?

Brand Support este agenția de publicitate condusă de antreprenorii Ionuț și Stefania Harabagiu, înființată în 2008. Brand Support oferă servicii de publicitate și comunicare integrată. Echipa se distinge prin experiență solidă în gândire și abordarea strategică a mărcilor și campaniilor clienților, completate de o perspectivă tranșantă, pragmatică. Noi înțelegm lumea în care trăim din perspectiva digitalului și importanței lui.

Brand Support a creat peste 100 de campanii naționale pentru mai mult de 35 branduri, cei mai mulți lideri în categoria lor, în domenii precum Financiar & Asigurări, Electrice & Electronică, IT&C, FMCG, Retail, Automotive și Sănătate.

Contact office@brandsupport.ro
Pentru mai multe informații, vizitați www.brandsupport.ro.

Etichete:
Trimite-ne comunicatul tau

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Comentează


Articole recomandate


Știrile momentului

Știri recente din Business OTS

Cele mai citite din Business OTS

Tu actualizezi lumea.

Ai filmat sau fotografiat un eveniment ieșit din comun? Noi îţi publicăm știrea.

Află mai multe
Noul Agerpres