

COD PORTOCALIU: 07-06-2025 ora 10 Intre 7 și 8 iunie, intervalul orar 12-21 se va semnala temperaturi deosebit de ridicate, disconfort termic accentuat, caniculă
Noile băuturi, uşor de identificat datorită noului ambalaj şi a conceptului grafic inovator, sunt rezultatul cercetărilor şi testelor de produs efectuate pe publicul ţintă, având ca obiectiv principal dezvoltarea unui produs modern şi de calitate. În definitivarea procesului de stabilire a reţetei s-a realizat o cercetare de piaţă aplicată pe un eşantion de consumatori ai segmentului de produs în care se încadrează gama de sucuri Rio. Pentru acest proiect, Rio Bucovina a derulat un parteneriat strategic cu compania Mercury Research şi cu compania Dohler, testarea punând accentul pe reţeta produsului. Produsele au fost evaluate prin metoda blind test şi sesiuni speciale de degustare a produsului.
Gama de sucuri răcoritoare Rio se va regăsi începand cu luna iulie atât pe rafturile magazinelor din comerţul tradiţional, cât şi în marile reţele de conturi internaţionale prezente pe piaţa de retail din România, în ambalaje de tip PET la doi litri.
Noile sucuri din gama RIO se adresează unor oameni activi şi pot fi consumate în orice moment al zilei, la masa cu familia, la petreceri cu prietenii sau la serviciu cu colegii de muncă. Ingredientele sunt alese atent şi respectă legislaţia europeană în vigoare. În acest sens, Rio Bucovina a ales să colaboreze pentru noua gamă cu compania Dohler, liderul mondial în elaborarea de baze de arome şi îndulcitori. Produsele din gama Rio conţin suc de fructe şi arome naturale şi au un conţinut scăzut de zahăr şi îndulcitori. Pentru obţinerea a trei dintre arome - portocala, mojito şi pere - nu se folosesc coloranţi artificiali. Un pahar de 250 ml reprezintă 1% din CZE (cantitatea zilnică estimată pentru un adult, bazată pe o dietă de 2000 kcalorii).
La lansare, gama Rio va beneficia de o campanie de promovare integrată, sloganul fiind ,,Carnaval în fiecare pahar!' prin care se vor comunica principalele avantaje ale produselor către consumator.
"Rio Bucovina rămâne fidelă misiunii sale şi investeşte în tehnologii şi produse inovatoare care să satisfacă nevoile unor consumatori moderni, activi şi bine informaţi. În prezent, segmentul de CSD (carbonated soft drinks) reprezintă în jur de 44% din piaţa românească de băuturi non-alcoolice, ceea ce se traduce într-un potenţial de dezvoltare semnificativ pe care ne dorim să-l valorificăm", a declarat Razvan Iancau, directorul general al companiei.
Anul 2013 este foarte important pentru compania Rio Bucovina prin prisma investiţiilor de peste 5 milioane de euro în creşterea capacităţilor de îmbuteliere, în modernizarea liniilor de producţie şi din perspectiva achiziţiei unei noi fabrici.
***
Despre Rio Bucovina:
Compania Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost înfiinţată în anul 2006, având ca obiect principal de activitate îmbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum şi producţia băuturilor răcoritoare.
Ulterior, Rio Bucovina îşi diversifică activitatea în zona distribuţiei, iar în prezent, comercializează numeroase bunuri alimentare şi non-alimentare.
AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.
Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.
AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Direcția Marketing – marketing@agerpres.ro.
© 2025 Agenția Națională de Presă AGERPRES
Conținutul acestui site este proprietatea Agenției Naționale de Presă AGERPRES. Este interzisă republicarea sau redistribuirea conținutului fără menționarea sursei.
Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.
Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:
Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.
< | june 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
< | july 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |