COD GALBEN: 27-01-2022 ora 22 Intre 22:00 si 00:00 se va semnala burniţă care local depune polei in Județul Maramureş, Județul Maramureş, Județul Bistriţa-Năsăud;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Meinl, celebra companie furnizoare de cafea şi ceai premium cu sediul central în capitala austriacă, a anunţat joi că renunţă la controversatul logo reprezentând capul unui tânăr otoman cu un fes din pânză roşie, logo acuzat de mulţi ani că vehiculează stereotipuri rasiste, informează AFP.

"Acest simbol nu mai este în spiritul timpului", a justificat în faţa presei Herbert Vlasaty, co-director al Julius Meinl am Graben, cu ocazia redeschiderii magazinului său istoric după mai multe luni de renovare.

Noua identitate a mărcii se sprijină de acum doar pe fes, în condiţiile în care acest logo a evoluat de-a lungul anilor.

Atunci când a fost creat în anii 1920, el era reprezentat împreună cu o ceaşcă de cafea, o aluzie la faptul că boabele de cafea au ajuns la Viena prin intermediul cotropitorilor turci.

Fost furnizor al Curţii imperiale a Habsburgilor, Julius Meinl a fondat acest magazin de lux în 1862, la prestigioasă adresă vieneză Am Graben. La ora actuală, această afacere de familie este prezentă în 70 de ţări şi are o mie de angajaţi, potrivit site-ului său.

În 2007, militanţi antirasişti au lansat o campanie împotriva Meinl, acuzând marca de faptul că perpetuează imaginea de supunere a servitorilor de produse exotice, cum existau cândva la curtea imperială. Grupul a respins aceste acuzaţii, invocând o "interpretare greşită".

În Austria, restaurantele continuă să afişeze în meniu prăjituri denumite "negru în cămaşă" (Mohr im Hemd), un desert cu cacao, cremă de ciocolată şi frişcă. AGERPRES/(AS - autor: Adriana Matcovschi, editor: Sorin Popescu, editor online: Simona Aruştei)

 

Sursa foto: Julius Meinl / facebook.com

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.