COD GALBEN: 11-12-2019 ora 10 Intre 10:00 si 13:00 se va semnala ceaţă care determină vizibilitate scăzută, local sub 200 m in Județul Constanta, Județul Tulcea; COD GALBEN: 11-12-2019 ora 10 Intre 10:00 si 12:00 se va semnala ceață care reduce vizibilitatea local sub 200 m in Județul Călăraşi, Județul Giurgiu, Județul Teleorman; COD GALBEN: 11-12-2019 Intre 08:00 si 11:00 se va semnala local ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Alba, Județul Mureş; COD GALBEN: 11-12-2019 Intre 08:00 si 11:00 se va semnala local ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Braşov; COD GALBEN: 11-12-2019 Intre 07:00 si 11:00 se va semnala local ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Covasna, Județul Sibiu;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Anchetatorii indonezieni au descoperit că greşeli în mentenanţă şi erori ale piloţilor au jucat un rol central în prăbuşirea unui Boeing 737 MAX Lion Air anul trecut, a relatat ziarul The Wall Street Journal, citat luni de DPA.

Avionul s-a prăbuşit în mare la 11 minute după decolare de pe aeroportul internaţional Soekarno-Hatta din Jakarta la 29 octombrie. Toţi cei aflaţi la bord se presupune că au murit.

Raportul preliminar privind prăbuşirea, care este de aşteptat să fie publicat la jumătatea lunii noiembrie, identifică o serie de erori ale piloţilor şi greşeli în mentenanţă ca factori care au provocat accidentul, scrie ziarul duminică.

Concluziile sunt în concordanţă cu un raport preliminar publicat de Comitetul Naţional pentru Siguranţa Transporturilor (KNKT) din Indonezia în noiembrie.

Preşedintele KNKT Soerjanto Tjahjono a refuzat să comenteze constatările raportului.

"Nu ştim cine a furnizat aceste informaţii", a declarat el pentru DPA luni, adăugând că raportul final este de aşteptat să fie publicat la începutul sau mijlocul lunii noiembrie.

Anchetatorii americani se pregătesc să publice recomandări de siguranţă separate variind de la îmbunătăţirea abilităţilor manuale de zbor ale piloţilor până la verificarea proiectelor de noi aeronave de către Administraţia Federală a Aviaţiei (FAA), potrivit ziarului.

Consiliul Naţional pentru Siguranţa Transporturilor din SUA este de aşteptat să ceară îmbunătăţiri ale antrenamentului în cabină şi în luarea deciziilor echipajului pentru a asigura că piloţii ştiu ce să facă atunci când sistemele automate funcţionează defectuos sau sunt oprite, potrivit ziarului american.

KNKT a declarat în raportul său preliminar că pilotul zborului Lion Air prăbuşit a încercat să recapete controlul asupra avionului în timp ce semnale eronate de la senzori ar fi împins în jos botul aparatului.

Anchetatorii au analizat rolul unei noi caracteristici la avioanele Boeing, cunoscută sub numele de Sistem de mărire a caracteristicilor de manevră (MCAS), în cazul prăbuşirii.

Sistemul a fost instalat de Boeing pe ultima generaţie de 737 pentru a împiedica botul avionului să ajungă prea sus şi aparatul să stea.

Dar în incidentul ce a implicat avionul Lion Air, se pare că botul a fost împins în jos după ce au fost primite informaţii eronate de la senzori. AGERPRES/(AS - autor: Sorin Calciu, editor: Gabriela Ionescu, editor online: Adrian Dădârlat)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.