COD GALBEN: 03-08-2021 ora 10 Intre 3, 4, 5 august se va semnala disconfort termic ridicat COD GALBEN: 03-08-2021 ora 10 Intre 03 august, ora 10:00 – 04 august, ora 10:00 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată COD GALBEN: 03-08-2021 ora 16 Intre 16:45 si 17:45 se va semnala averse ce vor cumula peste 20...30 l/mp, intensificări ale vântului, descărcări electrice, grindină in Județul Bacău, Județul Neamţ;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Scafandrii au descoperit a doua cutie neagră ce conţine înregistrările vocale ale aparatului Boeing aparţinând companiei Lion Air, a cărui prăbuşire în largul Indoneziei pe 29 octombrie a făcut 189 de morţi, au anunţat luni autorităţile indoneziene, citate de France Presse şi dpa.

"Am găsit înregistratorul de zbor în această dimineaţă în jurul orei 9:00 locale (2:00 GMT)", a declarat Haryo Satmiko, şeful Comitetului pentru Siguranţa Transporturilor.

Potrivit unui purtător de cuvânt al Comandamentului Flotei de Vest, Agung Nugroho, scafandrii marinei au descoperit cutia neagră în apropierea locului unde s-a prăbuşit avionul în largul coastei provinciei Java de Vest, îngropată sub noroi gros în apă la o adâncime de 30 de metri.

Aparatul Boeing 737 Max 8 a pierdut contactul cu controlorii de trafic aerian la câteva minute după ce a decolat de pe aeroportul Soekarno Hatta din Jakarta la 29 octombrie.

 


Foto: (c) PUSHIDROSAL HANDOUT / EPA


Înregistrarea comunicaţiilor echipajului ar trebui să-i ajute pe anchetatori, care încearcă să înţeleagă de ce avionul care tocmai intrase în serviciu, s-a prăbuşit în mare la 13 minute după decolarea de la Jakarta.

Prima cutie neagră, care conţine înregistrări de date tehnice, a fost găsită la scurt timp după accident şi a indicat probleme la vitezometru.

În timpul ultimului zbor al aparatului, piloţii i-au anunţat pe controlorii aerieni că aveau probleme tehnice în legătură cu instrumentele de la bord, potrivit raportului preliminar al anchetatorilor indonezieni.

Avionul a avut probleme similare în timpul zborului său anterior, dar piloţii au trecut la pilotare manuală pentru a recăpăta controlul aparatului.

Anchetatorii nu au explicaţii de ce piloţii ultimului zbor JT610 nu au putut face acelaşi lucru.

Cutiile negre permit elucidarea a 90% dintre cauzele prăbuşirii, potrivit experţilor în aviaţie.AGERPRES/(AS - editor: Sorin Calciu, editor online: Adrian Dădârlat)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.