COD PORTOCALIU: 28-05-2025 ora 10 Intre 28 mai, ora 10 – 29 mai, ora 03 Fenomene vizate: se va semnala 28 mai, ora 10 – 29 mai, ora 03Fenomene vizate COD GALBEN: 28-05-2025 ora 10 Intre 28 mai, ora 10 – 28 mai, ora 23Fenomene vizate se va semnala 28 mai, ora 10 – 28 mai, ora 23Fenomene vizate COD GALBEN: 28-05-2025 ora 10 Intre 29 mai, ora 03 – 29 mai, ora 23Fenomene vizate se va semnala 29 mai, ora 03 – 29 mai, ora 23Fenomene vizate

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

New York, 27 iun /Agerpres/ - Facebook a început să producă o serie de emisiuni, seriale şi jocuri televizate, ce vor fi difuzate în curând pe această reţea de socializare, au declarat luni pentru AFP reprezentanţi ai companiei americane, confirmând astfel o informaţie apărută iniţial în The Wall Street Journal şi, în acelaşi timp, o tendinţă de fond ce vizează strategiile adoptate de mai mulţi giganţi ai internetului.

Facebook, o platformă online cu aproape 2 miliarde de utilizatori în fiecare lună (1,94 miliarde la sfârşitul lunii martie), a lucrat la acest proiect "cu un mic grup de parteneri şi creatori", a confirmat Nick Grudin, vicepreşedinte al diviziei de parteneriate media din cadrul Facebook, într-o declaraţie transmisă jurnaliştilor de la AFP.

Aceşti parteneri "experimentează programe asupra cărora puteţi să construiţi o comunitate, de la sport la comedie şi trecând prin reality-show şi jocuri televizate", potrivit companiei Facebook.

Iniţial, concepţia acestor programe este finanţată direct de Facebook, "dar, cu timpul, vrem să ajutăm mulţi creatori să îşi facă videoclipuri finanţate printr-un sistem de partajare a veniturilor precum Ad Break", un program informatic ce permite inserarea de reclame în conţinuturi difuzate în direct pe reţeaua de socializare, a precizat compania americană.

Facebook nu a dezvăluit deocamdată identitatea acestor parteneri.

Potrivit cotidianului Wall Street Journal, emisarii reţelei de socializare se întâlnesc în aceste zile cu managerii studiourilor de la Hollywood şi ai agenţiilor de impresariat artistic, directori de creaţie din televiziune şi din cinematografie.

Acelaşi cotidian economic american spune că Facebook ar fi dispusă să contribuie cu până la 3 milioane de dolari pentru fiecare episod produs - o sumă ce echivalează cu bugetul de producţie al unui program de top difuzat de televiziunile prin cablu din Statele Unite.

Gigantul californian prevede să lanseze primele sale programe la sfârşitul acestei veri.

Dezvoltarea unor conţinuturi proprii reprezintă o tendinţă de fond în rândul giganţilor din domeniul internetului, care s-au mulţumit multă vreme să îşi deschidă platformele în faţa unor programe produse de alte companii.

Netflix, Amazon şi platforma de televiziune online Hulu (companie deţinută împreună de Disney, Comcast, 21st Fox şi Time Warner) s-au angajat cu fermitate pe această cale, urmate, recent, de YouTube şi Apple, la o scară însă mai modestă.AGERPRES/(AS - autor: Florin Bădescu, editor: Codruţ Bălu)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.