Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Washington, 3 apr /Agerpres/ - Un grup de universitari, asociaţii şi companii de tehnologie, printre care şi Facebook, lansează un fond de cercetare, dotat cu resurse de 14 de milioane de dolari, în scopul a ajuta publicul să distingă între conţinuturile jurnalistice şi să identifice informaţiile false, informează luni AFP.

Iniţiativa va fi condusă de către Şcoala de jurnalism de la The City University of New York (CUNY) şi va fi finanţată de către Facebook, Fundaţia Ford, motorul de căutare Mozilla, specialistul în start-up-uri Betaworks, Fundaţia John S. et James L. Knight, compania tehnologică AppNexus, Fundaţia Tow şi fondul filantropic Craig Newmark.

Proiectul are drept scop ameliorarea încrederii în jurnalism în întreaga lume şi ajutarea internauţilor de a-şi face o opinie în cunoştinţă de cauză cu privire la informaţiile pe care le citesc online şi apoi le distribuie.

Mai multe instituţii, printre Sciences Po din Franţa, centrul european pentru jurnalism din Olanda sau Societatea Editorilor din Asia, cu sediul la Hong Kong, s-au angajat să contribuie la cercetările acestui proiect, denumit "'News Integrity Initiative".AGERPRES/(AS - autor: Ana Bîgu, editor: Mariana Ionescu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.