COD GALBEN: 21-01-2018 Intre 07:40 si 11:00 se va semnala ceaţă care determină scăderea vizibilităţii, local sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Prahova; COD GALBEN: 21-01-2018 Intre 07:30 si 11:00 se va semnala ceaţă care determină scăderea vizibilităţii, local sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Argeş, Județul Dâmboviţa; COD GALBEN: 21-01-2018 Intre 05:00 si 10:00 se va semnala Ceață ce determină scăderea vizibilității, local, sub 200 m și izolat sub 50 m. in Județul Vrancea, Județul Iaşi, Județul Neamț, Județul Bacău, Județul Vaslui, Județul Botoşani, Județul Galaţi, Județul Suceava;

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Paris, 18 mar /Agerpres/ - România, alături de Finlanda şi Columbia, se numără printre atracţiile Salonului de Turism de la Paris, eveniment care se încheie duminică, conform unui material publicat de Le Figaro.

Evenimentul, ajuns la cea de-a 42-a ediţie şi desfăşurat la Porte de Versailles, a atras peste 100.000 de vizitatori care au avut de cântărit o ofertă ce a cuprins peste 500 de destinaţii de vacanţă. Dintre acestea, destinaţiile din America de Sud - în special Peru, Columbia, Costa Rica şi Cuba - dar şi din România au trezit interesul publicului francez.

Pentru prima oară la acest eveniment au fost reprezentate şi Finlanda şi Taiwanul, ţări care încearcă să-i convingă pe francezi să le viziteze.

În această perioadă francezii decid unde îşi vor petrece vacanţa de vară. De obicei, aproximativ un sfert dintre vizitatorii salonului, în special cei care doresc concedii în afara Franţei, îşi achiziţionează vacanţele de vară direct de la reprezentanţii aflaţi la salon, notează Le Figaro, care o citează pe Marianne Chandernagor, directoarea evenimentului.

"Ne aşteptăm ca Spania, Portugalia, Grecia şi Italia să se menţină în fruntea celor mai vândute destinaţii de vacanţă. Aceste ţări sunt urmate de SUA, Cuba dar şi Canada, destinaţii foarte apreciate de turiştii francezi. Am constatat şi o creştere a interesului pentru Iran sau Cipru dar şi o revenire a interesului pentru Tunisia", a precizat ea.

Jean-Pierre Nadir, fondator al agenţiei de turism EasyVoyage, explică faptul că turistul francez aflat în căutarea unei destinaţii de vacanţă este interesat în special de "securitate, climă, autenticitate şi influenţă culturală". Astfel, turiştii francezi interesaţi de fenomenul cultural manga şi de sushi aleg drept destinaţie Japonia, iubitorii de mojito şi de muzică aleg Cuba, iar admiratorii Cesariei Evoria se îndreaptă spre Republica Capului Verde.

"O destinaţie turistică poate ajunge la modă din două motive", susţine şi Jean-François Rial, reprezentant al agenţiei de turism Voyageurs du Monde. Din "dorinţa de a reveni după ani în care turismul a fost oprit - cazul Iranului, al Birmaniei şi Columbiei. Sau ca reacţie la noi oferte (hoteluri, baruri, muzee) aşa cum este cazul unor destinaţii precum Copenhaga sau Medellin", a adăugat el.AGERPRES/(AS - editor: Codruţ Bălu)
Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.