COD GALBEN: 28-01-2020 ora 10 Intre 28 ianuarie, ora 20:00 - 29 ianuarie, ora 18:00Fenomene vizate și zone afectate COD GALBEN: 29-01-2020 ora 15 Intre 15:10 si 18:00 se va semnala intensificări ale vântului ce vor atinge la rafală 55...65 km/h in Județul Cluj, Județul Sălaj; COD GALBEN: 29-01-2020 ora 15 Intre 15:00 si 18:00 se va semnala local intensificări ale vântului ce vor atinge la rafală 55...65 km/h in Județul Alba, Județul Braşov, Județul Mureş, Județul Sibiu; COD GALBEN: 29-01-2020 ora 12 Intre 12:40 si 17:00 se va semnala intensificări locale ale vântului, cu rafale ce vor atinge în general, 55 - 65 km/h in Județul Constanta, Județul Tulcea;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Washington, 5 ian /Agerpres/ - Călătoriile cu avionul au diferite efecte asupra organismului uman dincolo de cele cunoscute legate de felul în care fiecare persoană resimte diferenţele de fus orar pe care le parcurge, notează publicaţia Huffington Post.

De pildă, în timpul zborului cu avionul papilele gustative devin amorţite din cauză că aerul uscat al aeronavei duce la uscarea mucoasei nazale iar presurizarea determină o lărgire a membranelor, doi factori care împiedică detectarea mirosului mâncării şi, astfel, savurarea deplină a aromelor acesteia.

În condiţiile în care aerul din compartimentul pasagerilor este extrem de uscat şi respiraţia are efectul de deshidratare, sucul de roşii, considerat sărat atunci când este consumat la sol, este mult mai puţin intens din acest punct de vedere la altitudini mari, mai scrie publicaţia.

De asemenea, sângele este mai puţin oxigenat făcându-ne mai somnoroşi. Locurile incomode din aeronave şi nivelul scăzut de oxigen nu sunt singurele responsabile pentru oboseala călătorului. Cabina este presurizată pentru a simula o altitudine între 1800 de metri până la 2400 de metri, iar sângele absoarbe mai puţin oxigen la această înălţime. După cum este cunoscut de toţi schiorii, acest lucru duce la ameţeli, somnolenţă şi pierderea acuităţii creierului, menţionează sursa.

Totodată, când stăm aşezaţi pentru o perioadă lunga de timp, sângele se acumulează la nivelul picioarelor, iar crampele nu sunt departe. În acest caz se recomandă întinderea picioarelor şi gambelor sau contractarea muşchilor gambei pentru a ajuta fluxul de sânge ascendent, ceea ce va contribui la combaterea stării de oboseală.

Presiunea dată de presurizarea cabinei, precum şi aerul uscat şi reciclat afectează umiditatea naturală a pielii. Există însă o multitudine de balsamuri, loţiuni şi poţiuni pentru rehidratarea pielii. Regula numărul unu a oricărui însoţitor de zbor este aceea de a bea multă apă pentru a-şi menţine pielea hidratată natural.AGERPRES/(autor: Constanţa Niţă, editor: Mariana Ionescu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.